Lekker maar onverstandig?!

16-07-2011 14:36 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jaar, 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Voordat ik mijn huidige man 9 jaar geleden leerde kennen heb ik 3 jaar een vriendje gehad. Hij was mijn eerste. Pas geleden kwam ik met opruimen spullen van hem tegen. Ik wou het eigenlijk weggooien maar mijn man stelde voor om te kijken of we konden achterhalen waar hij tegenwoordig woont. Via hyves ben ik uiteindelijk met hem in contact gekomen. Erg leuk om bij te praten. Hij woont al jaren samen. Na verloop van tijd heb ik met medeweten van mijn man met hem afgesproken wat te gaan drinken. Aan het einde van een gezellige avond voelde ik een ondeugende spanning. Via internet hielden we contact en werd duidelijk dat hij hetzelfde had. We hebben weer een keer afgesproken en toen hebben we gezoend. Heerlijk!! Ik voelde me lekker stout en ontspannen. En het contact bleef. Pas geleden kwam ik onderweg van werk in de buurt van zijn woonplaats en hebben we ergens in de buurt elkaar ontmoet. Weer heerlijk gezoend. Hij heeft vluchtig mijn borsten aangeraakt en ik heb hem even stevig tegen mij aangedrukt. Onze partners weten er niets van en we zijn beiden helemaal gelukkig met ons eigen leven maar het voelt allemaal zo lekker vrij en ondeugend. Het is voor ons beiden puur voor de lol. Nou hebben we min of meer afgesproken om over een week elkaar weer te zien. Ik wil wel een stapje verder gaan en ik denk hij ook wel. Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorstelt maar ik durf het toch niet aan mijn man te vertellen. Moet ik er nu gelijk mee stoppen? Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan. Help!!
Niet tevreden zijn met wat je hebt is een 'moeilijke eigenschap'.

Niet kunnen relativeren en de juiste dingen niet op een rij kunnen zetten is ook een 'moeilijke eigenschap'.

TO heeft een groot probleem nu ze beide eigenschappen niet bezit.

Jammer voor je man; volgens mij verdient hij wel beter.
quote:katoo24 schreef op 16 juli 2011 @ 14:36:

Ik ben 29 jaar, 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Voordat ik mijn huidige man 9 jaar geleden leerde kennen heb ik 3 jaar een vriendje gehad. Hij was mijn eerste. Pas geleden kwam ik met opruimen spullen van hem tegen. Ik wou het eigenlijk weggooien maar mijn man stelde voor om te kijken of we konden achterhalen waar hij tegenwoordig woont. Via hyves ben ik uiteindelijk met hem in contact gekomen. Erg leuk om bij te praten. Hij woont al jaren samen. Na verloop van tijd heb ik met medeweten van mijn man met hem afgesproken wat te gaan drinken. Aan het einde van een gezellige avond voelde ik een ondeugende spanning. Via internet hielden we contact en werd duidelijk dat hij hetzelfde had. We hebben weer een keer afgesproken en toen hebben we gezoend. Heerlijk!! Ik voelde me lekker stout en ontspannen. En het contact bleef. Pas geleden kwam ik onderweg van werk in de buurt van zijn woonplaats en hebben we ergens in de buurt elkaar ontmoet. Weer heerlijk gezoend. Hij heeft vluchtig mijn borsten aangeraakt en ik heb hem even stevig tegen mij aangedrukt. Onze partners weten er niets van en we zijn beiden helemaal gelukkig met ons eigen leven maar het voelt allemaal zo lekker vrij en ondeugend. Het is voor ons beiden puur voor de lol. Nou hebben we min of meer afgesproken om over een week elkaar weer te zien. Ik wil wel een stapje verder gaan en ik denk hij ook wel. Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorstelt maar ik durf het toch niet aan mijn man te vertellen. Moet ik er nu gelijk mee stoppen? Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan. Help!!Oh joh, gewoon doen! Het is toch de schuld van je man dat je weer in contact kwam met je ex?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
als je mijn vrouw was kon je gaan.. zo duidelijk ?
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

En die blaren zullen komen, of van de kant van je man, of van je vriend

Ofwel, neem wat je wilt, maar betaal de rekening
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Waarom schrijf je dit op de sex pijler ? Volgens mij kun je deze beter bij relaties kwijt.

Mij mening is stoppen. Je gaat anders een heel rumoerige tijd tegemoet ... met relatie therapie of advocaten ...

Maar goed, je doet het voor je lol schrijf je.

Dus maak vooral lol !
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
zo... mijn vent zou toch echt nooooooit voorstellen om af te spreken met een ex.

die ziet het gevaar tenminste.

en ik zou hem ook niet weg laten gaan met een ouwe vlam

je moet de kat natuurlijk nooit op het spek binden, als je relatie je dierbaar is.

en als deze affaire niks voorstelt, en deze ouwe vlam voelt niet als iets heel bijzonders voor je, dan zou ik er maar gauw een punt achter zetten.
quote:Heerlijk!! Ik voelde me lekker stout en ontspannen.Stout is voor kleuters en zo kom je ook over.
quote:katoo24 schreef op 16 juli 2011 @ 14:36:Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorsteltZo klink je anders niet echt...
Volgens mij weet je zelf heeel goed dat je dit niet kan maken. Ik zou zeggen stop er mee nu het nog kan.
quote:katoo24 schreef op 16 juli 2011 @ 14:36:Ik wil wel een stapje verder gaan en ik denk hij ook wel. Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorstelt maar ik durf het toch niet aan mijn man te vertellen. Moet ik er nu gelijk mee stoppen? Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan.

Aan de andere kant, als ik dit nog eens herlees denk ik dat je 't gewoon maar moet doen. Voor jou is het alleen maar leuk en je voelt je niet schuldig dat je met een ander "een stapje verder" wil gaan zonder dat je man 't weet. Of je nou met deze vent vreemdgaat of dat je zwicht voor de eerstvolgende verleiding maakt in feite ook niet uit.

Check wel even van tevoren hoe je dat gaat doen met de kinderen, dingen als omgaan met hun verdriet rondom de scheiding, hoe je co-ouderschap gaat regelen, (partner-)alimentatie, etc. etc.
Oh en katoo, niet faken hoor, want dat is liegen.
quote:katoo24 schreef op 16 juli 2011 @ 14:36:

Ik ben 29 jaar, 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Voordat ik mijn huidige man 9 jaar geleden leerde kennen heb ik 3 jaar een vriendje gehad. Hij was mijn eerste. Pas geleden kwam ik met opruimen spullen van hem tegen. Ik wou het eigenlijk weggooien maar mijn man stelde voor om te kijken of we konden achterhalen waar hij tegenwoordig woont. Via hyves ben ik uiteindelijk met hem in contact gekomen. Erg leuk om bij te praten. Hij woont al jaren samen. Na verloop van tijd heb ik met medeweten van mijn man met hem afgesproken wat te gaan drinken. Aan het einde van een gezellige avond voelde ik een ondeugende spanning. Via internet hielden we contact en werd duidelijk dat hij hetzelfde had. We hebben weer een keer afgesproken en toen hebben we gezoend. Heerlijk!! Ik voelde me lekker stout en ontspannen. En het contact bleef. Pas geleden kwam ik onderweg van werk in de buurt van zijn woonplaats en hebben we ergens in de buurt elkaar ontmoet. Weer heerlijk gezoend. Hij heeft vluchtig mijn borsten aangeraakt en ik heb hem even stevig tegen mij aangedrukt. Onze partners weten er niets van en we zijn beiden helemaal gelukkig met ons eigen leven maar het voelt allemaal zo lekker vrij en ondeugend. Het is voor ons beiden puur voor de lol. Nou hebben we min of meer afgesproken om over een week elkaar weer te zien. Ik wil wel een stapje verder gaan en ik denk hij ook wel. Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorstelt maar ik durf het toch niet aan mijn man te vertellen. Moet ik er nu gelijk mee stoppen? Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan. Help!!

Dag Wulpse Katoo,

Ben jij niet gewoon Claudio?

Lijkt me duidelijk!

En anders spoor je ook niet, sorry hoor!
Als je het niet aan je man durft te vertellen weet je al dat het juist niet zo onschuldig is,. was dat het wel dan had je alles wa je gedaan hebt gewoon thuis kunnen delen.

Ik herken het, weet hoe het voelt weet hoe heerlijk die spanning is maar weet ook dat dit een neergaande spiraal is waar je niet mere zelf uit komt en voor je het weet wel te ver in bent gegaan. En dan is het te laat, is er geen weg meer terug en ben je die vrouw die vreemd ging en die het is overkomen, want zo voelt het dan wel, je hebt het niet gewilt maar bent verder gegaan waar het verstandiger was te stoppen.

vraag je af of je het zover wil laten komen, want dat gaat je gebeuren, dat garandeer ik je. Wil je dat niet kun je nu nog stoppen voor het te laat is.

dit wat er nu is gebeud kan je partner je nog vergeven denk ik zeker als je nu stopt, dit kun je nog eerlijk vertellen, wacht je langer en ben je te ver gegaan heb je al te veel gelogen, nl het spel dat zich nu afspeeld waardoor je er in verzeilt raakt.

Ik ga je niet vertellen wat je moett doen, ik wil je wel waarschuwen als ervaringsdeskundige, ik veroodeel je niet, snap wat er bij je wakker gemaakt is, maar pas op je begeeft je op glad ijs en je kunt nu nog omkeren voor het te laat is.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Gewoon doen maar van tevoren wel ff je man inlichten dan kan hij blijven/bij je weg gaan/hetzelfde doen*

* doorhalen wat niet van toepassing is
Wat een fatsoensrakkers hier , brrrr

Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood
quote:macumba schreef op 16 juli 2011 @ 18:08:Je leeft maar zo kort en bent zo lang doodInderdaad. Neuk er maar op los, met je eigen man of met een ander. Je gaat toch dood.
quote:Silvy schreef op 16 juli 2011 @ 17:54:

Gewoon doen maar van tevoren wel ff je man inlichten dan kan hij blijven/bij je weg gaan/hetzelfde doen*

* doorhalen wat niet van toepassing iseens! draag de consequentie van je keus en geef hem ook recht om op deze ontwikkelingen in te spelen, laat hem niet hoeven zeggen, "ik heb het nooit geweten"
quote:macumba schreef op 16 juli 2011 @ 18:08:

Je leeft maar zo kort en bent zo lang doodAls je zo in het leven staat, dan moet je nooit trouwen of in ieder geval geen trouw beloven. Dan stel je niemand teleur cq doe je je partner geen pijn.
quote:macumba schreef op 16 juli 2011 @ 18:08:

Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood

Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden...

Ik hou er niet van als mijn vent met een ander ligt te neuken, doe ik dus ook niet. Laat me dan maar een fatsoensrakker zijn. Vind het zelf meer met normen en waarden te maken hebben.
quote:Lizzl schreef op 16 juli 2011 @ 18:18:

[...]

Als je zo in het leven staat, dan moet je nooit trouwen of in ieder geval geen trouw beloven. Dan stel je niemand teleur cq doe je je partner geen pijn.Er is vrijwel geen stel dat er zo in staat als je een relatie begint in begin wil je niet eens bij een ander zijn en ben je vaak overtuigt monogaam, zo iets kan gaan veranderen als je langer bij elkaar bent. die teleurstelling kan je in een relatie dus overkomen omdat de partner of jezelf daarin kan veranderen. dat zou je je meer moeten realiseren, dat monogamie niet voor iedereen voor een leven lang de gewenste relatie vorm is.
quote:doddie schreef op 16 juli 2011 @ 18:28:zo iets kan gaan veranderen als je langer bij elkaar bent. die teleurstelling kan je in een relatie dus overkomen omdat de partner of jezelf daarin kan veranderen. dat zou je je meer moeten realiseren, dat monogamie niet voor iedereen voor een leven lang de gewenste relatie vorm is.Je móet ook niet persé monogaam zijn. Genoeg mensen die gelukkige relaties hebben waarin ze ook met anderen seks hebben. Maar om nou een onwetende partner te gaan belazeren omdat je niet monogaam wil zijn is weer het andere uiterste.
quote:doddie schreef op 16 juli 2011 @ 18:28:

Er is vrijwel geen stel dat er zo in staat als je een relatie begint in begin wil je niet eens bij een ander zijn en ben je vaak overtuigt monogaam, zo iets kan gaan veranderen als je langer bij elkaar bent. die teleurstelling kan je in een relatie dus overkomen omdat de partner of jezelf daarin kan veranderen. dat zou je je meer moeten realiseren, dat monogamie niet voor iedereen voor een leven lang de gewenste relatie vorm is.

Ok. Laat ik 'm dan nuanceren...

Als je getrouwd bent en na verloop van tijd zin hebt om met anderen te neuken, praat er dan over ipv stiekem te doen.

Bovendien moet ik natuurlijk niks hè. Iedereen doet maar lekker wat ze zelf willen. Maar zo'n verhaal van TO gaat er bij mij niet in en bij mij moet je dan ook niet aankomen met dat het leven kort is en de dood zo lang Alsof dat reden is om dan je partner te besodemieteren.

Ik weet dat jij swingt enz maar dat betekent niet dat dé vorm is van een relatie. Daarmee zeg ik overigens ook niet dat een monogame relatie dé manier is. Dat het gaat kriebelen na verloop van tijd, snap ik en kan ik me absoluut genoeg bij voorstellen. Als je daar naar wil handelen, dan is het altijd nog aan je hoofd ipv aan je geiligheid hoe je daarmee omgaat en of je tegen je partner liegt of het op tafel gooit en eventueel afspraken maakt.
Doddie zegt en bedoelt niets anders!
quote:Lizzl schreef op 16 juli 2011 @ 18:36:

[...]

Ok. Laat ik 'm dan nuanceren...

Als je getrouwd bent en na verloop van tijd zin hebt om met anderen te neuken, praat er dan over ipv stiekem te doen.Daar ben ik het dan weer mee eens, verbreek samen een afspraak over monogamiel
quote:Lizzl schreef op 16 juli 2011 @ 18:36:en bij mij moet je dan ook niet aankomen met dat het leven kort is en de dood zo lang Dat is op zichzelf dan wel weer waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven