Lekker maar onverstandig?!

16-07-2011 14:36 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jaar, 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Voordat ik mijn huidige man 9 jaar geleden leerde kennen heb ik 3 jaar een vriendje gehad. Hij was mijn eerste. Pas geleden kwam ik met opruimen spullen van hem tegen. Ik wou het eigenlijk weggooien maar mijn man stelde voor om te kijken of we konden achterhalen waar hij tegenwoordig woont. Via hyves ben ik uiteindelijk met hem in contact gekomen. Erg leuk om bij te praten. Hij woont al jaren samen. Na verloop van tijd heb ik met medeweten van mijn man met hem afgesproken wat te gaan drinken. Aan het einde van een gezellige avond voelde ik een ondeugende spanning. Via internet hielden we contact en werd duidelijk dat hij hetzelfde had. We hebben weer een keer afgesproken en toen hebben we gezoend. Heerlijk!! Ik voelde me lekker stout en ontspannen. En het contact bleef. Pas geleden kwam ik onderweg van werk in de buurt van zijn woonplaats en hebben we ergens in de buurt elkaar ontmoet. Weer heerlijk gezoend. Hij heeft vluchtig mijn borsten aangeraakt en ik heb hem even stevig tegen mij aangedrukt. Onze partners weten er niets van en we zijn beiden helemaal gelukkig met ons eigen leven maar het voelt allemaal zo lekker vrij en ondeugend. Het is voor ons beiden puur voor de lol. Nou hebben we min of meer afgesproken om over een week elkaar weer te zien. Ik wil wel een stapje verder gaan en ik denk hij ook wel. Ik voel me niet schuldig omdat het verder niks voorstelt maar ik durf het toch niet aan mijn man te vertellen. Moet ik er nu gelijk mee stoppen? Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan. Help!!
Als je het niet durft te vertellen, voel je toch aan dat het niet zo onschuldig is. Als het niks voorstelt, kun je het wel vertellen, toch?

Ik zou het niet leuk vinden als mijn man zich net als jou zou gedragen, ook al stelt het niks voor.
Home is where your wifi connects automatically.
Gelijk mee stoppen!
Waarom vraag je dat aan ons? Je weet dat wij Niet-Doen gaan zeggen. (En zelf wil je Wel-Doen)
Doen hoor. Voor een uurtje geiligheid je huwelijk en het gezinsleven van je kinderen aan de kant gooien is prima, toch.

Waar denk je dat je mee bezig bent! Je klinkt als een verwend kind dat per se een snoepje wil hebben.
quote:Primabella schreef op 16 juli 2011 @ 14:43:

Waarom vraag je dat aan ons? Je weet dat wij Niet-Doen gaan zeggen. (En zelf wil je Wel-Doen)

Precies. Jij hoopt dat wij je "groen-licht" gaan geven...

Ben je bereid je relatie hiermee op het spel te zetten?
Wat jammer zeg, dat zo'n gulle man als jij hebt bij de eerste de beste gelegenheid verraden wordt. Ik zou me doodschamen.

Hij is nog wel degene geweest die het een leuk idee vond om contact met hem t zoeken en dat flik je dat.Heel erg.
Eens met Cateautje. En bah, denk aan je kinderen.
Zo je man zou wel twee keer nadenken de volgende keer als je weer spullen van een ex tegenkomt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:patricia1987 schreef op 16 juli 2011 @ 14:53:

Eens met Cateautje. En bah, denk aan je kinderen.Eens denk aan je kinderen. Wil je hun leven overhoop halen?
Moet je ermee stoppen? Je hebt het vertrouwen van je man toch al geschaad, so who cares? Er zijn genoeg partners die zouden hebben gezegd dat je zijn spullen weg kan flikkeren en die het helemaal niet zo onschuldig zouden vinden om contact te zoeken 'voor de leuk'. Meestal overdrijven ze, maar als ik jouw post lees..........

Als je het zo leuk vindt, dan moet je het gewoon lekker doen. Want het is zo lekker ondeugend
als het toch niets voorstelt kan je het ook wel aan je man vertellen, zeker omdat je je niet schuldig voelt. dat is misschien nog we het ergste
Je kan je ook afvragen hoe jij het zou vinden als je man in deze situatie zou zitten ipv van jij zelf, wat zou je je man dan adviseren??!!
Weet je zeker dat je man het niet gewoon goed vindt? Hij kwam toch zelf met het voorstel? Ik zeg.....dóen!

Vindt hij het niet goed en wil hij van je scheiden en zit jij over een poosje drie hoog achter met een minimum inkomen...who cares? ik niet, in ieder geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
TO neem eerst even een ijskoude douche en lees dan nog een keer je openingspost door.

Mocht je dan nog afvragen of het wel of niet onverstandig is dan weet ik het ook niet meer.
Of vraag het je man!
quote:Aubrey schreef op 16 juli 2011 @ 14:45:

Waar denk je dat je mee bezig bent! Je klinkt als een verwend kind dat per se een snoepje wil hebben.
Ah joh lekker doorgaan ... Boeieee?
**
anoniem_28341 wijzigde dit bericht op 16-07-2011 15:32
Reden: verspilde moeite; ik geloof er geen moer van
% gewijzigd
quote:lolapop2 schreef op 16 juli 2011 @ 15:24:

Wat verwacht je nu eigenlijk van ons?

Jij wilt er niet mee stoppen en er nog even mee doorgaan. Nou, wat let je. Ik zal je in elk geval geen duimbreed in de weg leggen.

Ik voel hier binnenkort een topic "mijn man wil van mij scheiden want ik ben vreemdgegaan" aankomen. Wedden?Ja, de zoveelste.
Oh en by the way: je zegt dat je 6 jaar bent getrouwd.

In een ander topic van jou (maart 2011) heb je het over je vriend (en niet je man) met wie je het op "z'n hondjes" doet.

Dus ofwel je bent een leugenaar of je bent een notoire vreemdganger, Ik neem jou dus sowieso niet serieus.
quote:mexs69 schreef op 16 juli 2011 @ 15:05:

Je kan je ook afvragen hoe jij het zou vinden als je man in deze situatie zou zitten ipv van jij zelf, wat zou je je man dan adviseren??!!

Goed idee!

Kan je hier iets mee, Katoo?
quote:katoo24 schreef op 16 juli 2011 @ 14:36:

Het is zo leuk en wil eigenlijk nog even doorgaan. Help!!Geniet Ervan, Wie Benauwd Leeft Zal Ook Benauwd Sterven
quote:macumba schreef op 16 juli 2011 @ 15:39:

[...]

Geniet Ervan, Wie Benauwd Leeft Zal Ook Benauwd Sterven Nou, dan steek ik nog liever de moord, dan dat ik mijn man verraad. Zeker een gozer zoals zij beschrijft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2011 @ 15:06:

...who cares? ik niet, in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven