Leuke seksopdrachtjes

11-04-2013 20:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar leuke seksueel getinte opdrachtjes voor mijn ventje ... Liefst zaken die hij alleen kan uitvoeren terwijl ik op mijn werk ben ... Wie heeft er leuke ideetjes? X
Uhhh misschien stofzuigen in zijn blote bips?
Jij hebt seks met een "ventje"?

Volgens mij is dat strafbaar!
Misschien vindt je ventje het wel leuk om met zijn piemeltje te spelen als jij op je werk bent. Spannend hè.
Ramen zemen, vloer dweilen, badkamer soppen, bed verschonen,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Stofzuigen in z'n blote bips? En dan z'n piemeltje in de slang? Ik ken een 'ventje' die dat eens geprobeerd heeft. Dikke lol toen.
quote:Fame schreef op 11 april 2013 @ 20:12:

Ramen zemen, vloer dweilen, badkamer soppen, bed verschonen,jaaa, ramen zemen in z'n blote kontje. En dan hopen dat de postbode niks langskomt, hihi.
Hem zich af laten trekken terwijl hij het filmt met zijn mobiel en dat filmpje dan doormailen naar je baas? Zoiets?

Of begrijp ik het niet goed???
Boodschappen in blote billetjes mag niet hoor! dat is strafbaar
Leuker is als je terug bent van je werk. En je hem opdrachten geeft om je te masseren,je voeten en handen te verzorgen. Ook moet hij voor je koken en het huishouden te doen. Stuur je hem whats appje of sms-jes met opdrachten. heeft hij dit niet correct gedaan dan geef je straf. Doet hij het goed dan mag hij aan je borsten likken of misschien aan je kutje.

Speel je een soort Meesteres. Laat je hem de badkamer schoonmaken in zijn blootje als hij een druppel op de vloer morst,geef je hem straf. eventueel paardrijzweepje om hem ff bang te maken. Geef hem nog meer opdrachten die hij thuis moet doen. Eventueel heel zachtjes tussen zijn dijen slaan. Of paar klapje op zijn billen. Niet op de zelfde plek slaan.

Of speel een keertje een hoertje. Komt hij je afhalen met de auto en moet hij je 150 euro geven. Of draai de rollen om. Dat hij een gigolo is en je gaat verwennen.

Of als je heel gemeen wilt zijn laat je hem vrouwenkleding aantrekken als opdracht als je thuis komt. Moet hij jouw kleding en make-up opdoen. Koop een pruik. Geef hem een opdracht dat hij zich aftrekken in vrouwenkleding. Kun je in ieder geval samen lachen :-)
quote:marloezje schreef op 11 april 2013 @ 20:08:

Uhhh misschien stofzuigen in zijn blote bips?Whahahahaha
Vanzelfsprekend moet hij beginnen met het huishouden (Achterliggende gedachten is dat een seksgodin als jij niet hoeft te dweilen of ramen te zemen)

Om een seksuele tint hier aan te geven moet jouw vriend ook jouw pumps poetsen (eerst met zijn tong) totdat ze als nieuw glanzen en daarna ook jouw kleding, ondergoed en kousen wassen maar hij moet eerst aan jouw ondergoed en kousen ruiken en moet zich gelukkig prijzen dan hij jouw geur kan ruiken hoewel jij op dat moment op jouw werk bent.

Als uiting van dankbaarheid moet hij dan een aantal push-ups doen, ook als jij hem een sms stuur met een opdracht moet hij 20 push-ups doen als dank omdat jij aan hem dacht. Als de was klaar is en droog dan moet hij deze met eerbied netjes vouwen en terug in de kast/la leggen.

Als jij thuis bent dan helpt hij jouw met jas en schoenen uitdoen en gaat jouw voeten masseren en kussen. Uiteraard heeft hij al iets lekkers gekookt (iets met pasta en vlees, goed voor zijn libido) samen met een fles goede rode wijn en heeft een mooie bos bloemen in een vaas gedaan.

Daarna is het aan jou om te bepalen of hij een "beloning" verdiend heeft of juist een "straf"
Niet helemaal wat ik in gedachten had ... De eerste opdracht heeft hij gisteren al gehad ... Hij moest een foto maken van zichzelf terwijl hij klaarkwam en die doorsturen naar mij ... Volgende opdracht is 2 standjes zoeken die hij diezelfde avond wil doen,... Dit is eerder wat ik zoek . Maar veel mogelijkheden zijn er zo volgens mij niet ...
stofzuigen, tja, daar word ik niet warm van,,, creatiever graag
laat die voorwerpen zoeken , waarmee hij je op een plezierige manier kan verwennen zoals een veer of komkommer , van die huishoudelijke dingetjes
Jammer dat de dames onder ons weer direct aan huishoudelijke opdrachtjes denken. Pfffff......hadden we nog maar een hol en een knuppel..... Dames, men vraagt een sexopdrachtje!!!
Een seksopdrachtje voor een ventje. Opwindend hoor.
Voor je ventje....
Misschien kun je een soort examen samenstellen met verschillende onderdelen?

Bv

1. Vingeren

2. Beffen

3. Jou klaar maken met ... Vul maar in (dildo, combinatie van 1 en 2?)

4. Jou masseren

5. Jou verrassen met een nieuw speeltje oid

6. Neuken

En weet ik veel wat nog meer.

Alle examenonderdelen worden per onderdeel beoordeeld door de examinator (jij dus). Als hij slaagt voor het onderdeel wordt hij beloond en zo niet dan wordt hij gestraft.
quote:gloriaxx schreef op 12 april 2013 @ 17:58:

Niet helemaal wat ik in gedachten had ... De eerste opdracht heeft hij gisteren al gehad ... Hij moest een foto maken van zichzelf terwijl hij klaarkwam en die doorsturen naar mij ... Beetje onverstandig toch? Dat is al 1 spuitportie die je straksgaat missen. En de eerste ontlading is vaak de hevigste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven