Leuke vrouw voor alleen sex

23-10-2017 16:51 87 berichten
Ik ben een man van 64 met een, volgens mij, klassiek probleem. Ik heb een hele lieve vrouw en leuke kinderen die uithuizig zijn. Kortom ik heb het goed voor elkaar. Alleen op sexgebied merk ik dat mijn behoeftes niet overeenkomen met mijn vrouw. Ik wil vaker sex dan zij. Ik wil mijn vrouw absoluut niet kwijt, maar heb wel behoefte aan sex. Of beter gezegd een leuke vrouw waarmee ik af en toe fijne sex kan hebben.

Ik heb op internet gezocht, maar meestal kom je dan op vage websites terecht waar je flink voor moet betalen. En waar ik ook niet weet in hoeverre ze betrouwbaar zijn.
Ik heb een tijdje diverse sexsites geprobeerd maar daar ben ik mee gestopt, omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.

Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen?
Weet ze het nou wel of niet?
Alle reacties Link kopieren
Lampie1986 schreef:
24-10-2017 00:08
Weet ze het nou wel of niet?
:rofl:

Lamp trek effe aan jouw koordje, dat gaat sneller. :lips:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
vinsent schreef:
23-10-2017 22:54
Haha dat is echt goed:

Als vrouw kreeg hij dezelfde reacties, (ook zeuren dat hij serieuze reacties wilde) totdat hij zei dat de partner er van wist.
Wat wanhopig! Dus hij wil niet betalen voor sex en het liefst ook niet teveel typen hahaha! XD
Alle reacties Link kopieren
Vreemde vent :rofl:
Incerto53 heb je je nu laten anonimiseren?
Tja, we hebben je diverse malen gequote, dus je blijft gewoon zichtbaar en te loepen....
Alle reacties Link kopieren
Short case; ouwe geile mummie van tegen de 70 zoekt levendige gewillige zaadtank van hooguit 1990. Heeft stad land en internet afgezocht. Sleutelwoord is (geile) vriendschap. Houdt super veel van zijn ega mummie en zal haar niet verlaten. Opstellen in rijen van drie graag!
Alle reacties Link kopieren
meikebikker schreef:
25-10-2017 23:14
Short case; ouwe geile mummie van tegen de 70 zoekt levendige gewillige zaadtank van hooguit 1990. Heeft stad land en internet afgezocht. Sleutelwoord is (geile) vriendschap. Houdt super veel van zijn ega mummie en zal haar niet verlaten. Opstellen in rijen van drie graag!

:lol: :cheer:
meikebikker schreef:
25-10-2017 23:14
Short case; ouwe geile mummie van tegen de 70 zoekt levendige gewillige zaadtank van hooguit 1990. Heeft stad land en internet afgezocht. Sleutelwoord is (geile) vriendschap. Houdt super veel van zijn ega mummie en zal haar niet verlaten. Opstellen in rijen van drie graag!
Je vergat dat het niks mag kosten ook. :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
23-10-2017 16:53
Je mag mijn kontje wel even lenen? Ik wilde net vrijwilligerswerk gaan doen dat nuttig is voor de maatschappij.
Dat jij nog tijd over hebt, met al je viva scharrels.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je er van om met je vrouw te praten hier over?
Alle reacties Link kopieren
Kun je jezelf wel laten anonimiseren omdat de reacties je niet aan staan maar je bent gewoon nog steeds te loupen hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven