Libido partner drastisch verminderd. Heel onzeker nu..

26-04-2012 10:46 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ehm ik zou het niet weten, het kan goed werken hoor, maar dan moet het inderdaad niet erg belangrijk zijn in de relatie.

Ik zou het erg vinden als ik geen lustobject ben voor mijn vriend en zijn exen wel.
Ehm. Tja
..
Euhm, elke dag en dan ook een paar keer per dag... Besef je wel dat dat gewoon veel is?
Hij is duidelijk over wat hij wil. Ben jij ook duidelijk naar hem toe over wat jij wil? En gaat hij daar dan ook inhoudelijk op in of draait dat dan weer uit op hij vertelt wat hij wil en jij vertelt wat jij wil?

Probeer in een gesprek door te gaan, hardop te denken, te filosoferen samen over hoe het loopt als er gedaan wordt wat een van jullie wil. Wat voor gevoel jullie daar allebei bij krijgen en of dat is wat jullie allebei willen. Probeer op die manier dieper in te gaan op wat er speelt en kijk of er wederzijds begrip en 'n soort compromis kan ontstaan.
...
Nou ik wil juist wel OOK als lustobject gezien worden door mijn vriend.

Bij ons is de sex altijd regelmatig geweest, voor mij is het iets minder geworden voor hem soms lijkt het wel meer ( misschien ook omdat ik wat vaker niet wil?)
Sorry hoor niet om je te beledigen begrijp me niet verkeerd maar kan hij een beetje uitgekeken zijn op sex met jou. Omdat jullie het zo vaak deden?? Of misschien dat hij bij iemand anders aan zijn trekken komt? Merk je verder nog veranderingen aan hem. Later thuis komen, vaker weg, mobiel gesprekken enz. ??
Begin de dag met een Lach :)
Door het vaak tedoen raak je niet op elkaar uitgekeken Beutifullocean.
Sleur is niet de bron van alle kwaad hè

Sleur is niet iets dat altijd onder alle omstandigheden te vuur en te zwaard bestreden moet worden. Het kan ook een teken zijn van comfort, van veiligheid, van rust en kalmte. Een basis van waaruit je verder kunt met je relatie. Zeker als eerdere relaties of periodes in je leven turbulent, onrustig of zelfs onveilig waren.

Op sexueel gebied is er voor jou dus heel veel veranderd. Je eigen sexuele revolutie misschien wel Even wat rust in de tent hoeft niet verkeerd te zijn.

Ik zeg niet dat je het gesprek met je vriend niet aan moet gaan, of niet op moet komen voor je eigen wensen. Maar wees niet bang voor sleur, voor rust in de tent. Het een sluit het ander niet uit.
Heel mooi gezegd Charteuse! hier heeft TO wat aan .
Tja....de ergste spanning met jou is er wellicht af. Maar het is niet ondenkbaar dat hij zijn gerief ergens anders haalt. let inderdaad op afwijkend gedrag: overwerk, vergaderingen 's avonds, plotseling allerlei netwerkafspraken, gebruik mobiel, nieuwe kleding, eau de toilette, vaker naar de kapper, vaker achter de computer, zonnebank...noem maar op.
.
Waarom moet iedereen er gelijk weer vanuit gaan dat hij vreemdgaat pfffff
@Beautifullocean: Uitgekeken op mij, nee, weet bijna zeker dat het dat niet is... Hij zegt namelijk dat hij bij mij krijgt wat nooit eerder gehad heeft. (ik ben absoluut niet saai op sexgebied zullen we maar zeggen ;))

@ Chartreuse: Dank je wel voor je bericht. Er is op sexueel gebied inderdaad veel veranderd voor mij.

Mijn vorige relatie is stukgelopen doordat we te veel uit elkaar zijn gegroeid, en ik ben bang voor herhaling.
Uitspraken en gedrag matchen niet met elkaar. Let op de signalen. Hier spreekt een ervaringsdeskundige.
.
O ja, mijn vriend geeft ook aan dat hij inderdaad rust bij mij vind die er in eerdere relaties niet was. Dus dat zal ook meespelen, en wat nien zegt: Aan jou bericht heb ik inderdaad wat.
Ja ok, maar ook al ben je niet saai op sexgebied dan nog kan een man of vrouw uitgekeken raken he op zijn of haar partner... dat heeft daar niets mee temaken.
@jaap70 Ga jij ergens anders stoken, het kan maar hoeft niet zo tezijn, dus waarom gelijk van het ergste uitgaan ?Mijn uitspraken en gedrag matchen ook weleens niet, maar ik pis niet buiten de pot hoor, ben gewoon nogal wispelturig!
Aan vreemdgaan denk ik niet. Hij is netjes op tijd thuis, hij doet geen gekke dingen 's avonds, hij is niet anders dan anders, alleen een stuk rustiger in zijn sexuele opmerkingen en de frequentie van de sex
Misschien voelde hij zich in zin vorige relaties wel onzeker en had hij het gevoel steeds te moeten presteren. Bij jou heeft hij meer rust, en hoeft hij niet zonodig continu zijn mannelijkheid op die manier te bewijzen, niks mis mee, alleen misschien beetje jammer voor jouw maar daar kan je over praten.
Ik stook niet. Ik hoop ook niet voor TO dat het waar is. Ik zeg alleen let op de signalen...meer niet. Niet te naief zijn bij sterk afwijkend gedrag zo plotseling, thats all.
.
Ik ben heel realistisch, en zal het vanavond ook zeker in de groep gooien of hij soms uitgekeken is op mij. Of hij dingen graag anders ziet of wil.
Jullie nemen allebei jullie verledens wel heel erg mee in deze relatie. Het gaat om jullie, niet om zijn exen en de seks na zes maanden met hen.

Hij ziet je dus niet als lustobject, mooi is dat. En hoe zat dat eerder dan toen jullie het nog meerdaags deden?

Overigens vind ik twee keer per week niet zo heel weinig.
@lupine, toen was het nog nieuw denk ik, uitvinden wat we lekker vinden van elkaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven