Libidoverschil in relatie

08-01-2019 15:46 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties.
anoniem_372264 wijzigde dit bericht op 30-06-2019 18:57
97.38% gewijzigd
SiraGijs schreef:
08-01-2019 21:42
Oh, nou oke bedankt..
Dat het niet is wat je wil horen, dat snap ik wel. Maar ik herhaal alleen wat je zelf al in je OP schrijft.
Als je een relatie aangaat met iemand waarmee de seks vanaf het begin af aan niet naar wens gaat, dan kan je niet verwachten dat je tijdens die relatie opeens samen een geweldig seksleven zal hebben.
KaleKip schreef:
08-01-2019 23:43
Dat het niet is wat je wil horen, dat snap ik wel. Maar ik herhaal alleen wat je zelf al in je OP schrijft.
Als je een relatie aangaat met iemand waarmee de seks vanaf het begin af aan niet naar wens gaat, dan kan je niet verwachten dat je tijdens die relatie opeens samen een geweldig seksleven zal hebben.

Eens! En bereid je er maar op voor, beter gaat het niet worden, eerder nóg minder. Nu ben je een 20-er, ik zeg, veel te jong om je hierbij neer te leggen, uiteindelijk gaat je dit opbreken.

Accepteer dat dit het is of erken dat jullie geen match zijn op seksueel gebied.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Kalekip. Als het niet verandert is, had je het vanaf het begin kunnen weten (no offence). "Je moet altijd alles willen, want het wordt alleen maar minder" Quote Youp van 't Hek.

Wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin en ik hadden beiden hoog libido. Zij was er ook altijd wel open over dat ze 'er niet vies van is'. Alleen is dat de laatste maanden flink gedaald waarbij ze zelf ook niet weet hoe het komt. En er iets mee wil. Praten is dan het eerste wat je doet.

Leg hem in een gesprek alle scenario's voor, zonder enig oordeel erover of wat je wil. gewoon puur, wat de opties zijn. Benadruk daarin ook dat hij de oplossing niet hoeft te geven en dat dé oplossing misschien wel een mix is van verschillende oplossingen...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ocharme, het beeld dat je schetst van Gijs die graag gaat kamperen, maar er niet in slaagt om een tentje recht te krijgen, daar kan je toch niet verliefd op blijven? Vroeg of laat breekt dat op. Zeker omdat je vroeger een wild seksleven kende en nu die zaken dus mist. Neem een alfa man die zelf houdt van je te nemen.
Voor dat je hem aan de kant zet en opzoek gaat naar een nieuwe lover met een hoge sexdrive zoals hier de meeste adviseren.
Zijn er volgens mij nog wel een paar dingen die je kunt proberen.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-01-2019 07:50
Ocharme, het beeld dat je schetst van Gijs die graag gaat kamperen, maar er niet in slaagt om een tentje recht te krijgen, daar kan je toch niet verliefd op blijven? Vroeg of laat breekt dat op. Zeker omdat je vroeger een wild seksleven kende en nu die zaken dus mist. Neem een alfa man die zelf houdt van je te nemen.
Gijs is mijn hond ;)
Maar bedankt voor je advies.
En gaat Gijs (je hond) mee tijdens het kamperen?
Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hier zou ik niet mee kunnen leven. Ik ken iemand die dat na 16 jaar ook niet meer volhoudt en daarom de ( getrouwde) slet uithangt nu.
Alle reacties Link kopieren
Alexsportief schreef:
09-01-2019 19:14
En gaat Gijs (je hond) mee tijdens het kamperen?
Hahaha
Haha nee als dat zo was dan was het probleem gauw verholpen.
Alle reacties Link kopieren
TO, helaas ervaar ik momenteel precies hetzelfde. Zit in een beginnende relatie, allebei knetterverliefd maar de sex is echt minimaal.

Mijn libido is echt hoger dan het zijne. In het begin dacht ik omdat hij een aantal jaren alleen is geweest en geen relatie of sex heeft gehad dat het wennen was.

Ik hou erg van sex en natuurlijk wil ik in deze fase van verliefdheid wel een paar keer per dag bij wijze van spreken. Maar we zijn bijvoorbeeld een heel weekend samen en dan mag ik blij zijn als we twee keer vrijen ofzo. Hij zegt ook dat sex niet het belangrijkste is in een relatie, dat ben ik met hem eens maar ik vind het wel belangrijk.

Benieuwd of dit nog gaat veranderen, heb er gisteren met hem uitvoerig over gesproken. Wij zijn trouwens 50tigers.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
09-01-2019 19:36
TO, helaas ervaar ik momenteel precies hetzelfde. Zit in een beginnende relatie, allebei knetterverliefd maar de sex is echt minimaal.

Mijn libido is echt hoger dan het zijne. In het begin dacht ik omdat hij een aantal jaren alleen is geweest en geen relatie of sex heeft gehad dat het wennen was.

Ik hou erg van sex en natuurlijk wil ik in deze fase van verliefdheid wel een paar keer per dag bij wijze van spreken. Maar we zijn bijvoorbeeld een heel weekend samen en dan mag ik blij zijn als we twee keer vrijen ofzo. Hij zegt ook dat sex niet het belangrijkste is in een relatie, dat ben ik met hem eens maar ik vind het wel belangrijk.

Benieuwd of dit nog gaat veranderen, heb er gisteren met hem uitvoerig over gesproken. Wij zijn trouwens 50tigers.
Wauw, ik ben jaloers op jou! 2 keer in één weekend. Maar goed, beiden inderdaad wel hetzelfde probleem. Ik ben wel benieuwd wat je vriend gisteren zei toen je er met hem over sprak?
Wat is zo’n libido nou eigenlijk behalve een niet te meten waarde die mensen kennelijk ontslaat van enige verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van intimiteit?

[edit] Geef ‘m zink.
SiraGijs schreef:
09-01-2019 19:11
Gijs is mijn hond ;)
Maar bedankt voor je advies.
Haha, OK! Dat scheelt. De naam klinkt als een heel tam beestje, goed voor de hond.
Twee keer in een weekend is nou niet echt een gemiddelde waarvan mensen zeggen dat het laag is..
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
11-01-2019 14:25
Twee keer in een weekend is nou niet echt een gemiddelde waarvan mensen zeggen dat het laag is..
Klopt als je misschien samen jaren verder bent maar niet in een beginnende relatie, maar heb inmiddels goed met hem gesproken en bij hem is het onzekerheid daarom denkt hij teveel na tijdens het vrijen. Ik heb beloofd minder te pushen.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
11-01-2019 14:25
Twee keer in een weekend is nou niet echt een gemiddelde waarvan mensen zeggen dat het laag is..
Wel als dat maar 1 keer in het jaar gebeurt...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind seks wél het belangrijkste in een relatie en het maakt mij niet uit wat iemand anders daarvan vindt. Eindelijk heb ik een vriend die hetzelfde heeft en wij hebben een enorm goede relatie. We passen ook op andere vlakken heel goed bij elkaar. Maar echt, als je libido zo hoog is, dan is seks nu eenmaal belangrijk voor je. Dat moet je accepteren van jezelf, want er kunnen duizend redenen zijn om met iemand te zijn maar dit gaat je dan in the end opbreken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook gehad in mijn vorige relatie. Als ik geluk had, gebeurde het misschien 10 keer in één jaar tijd. En dat 5 jaar lang. Hier was ik natuurlijk helemaal klaar mee. Nu lekker vrijgezel en doen wat je maar wilt.
@LLTTM Good for you :redrose:

Ik weet hoe het is als vrouw ongewild in een intimiteitsloze, passieloze en neukloze "relatie" vast te zitten; je levensvreugde neemt erdoor af. :'( (nu al 5 jaar weer vrijheid om mezelf te uiten);
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 23:55
33.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar . Ik heb de beste vibo ooit gekocht en die gebruik ik elke ochtend. Seks hebben we maar 1 keer per week, als ik mazzel heb twee keer. Gek genoeg vind hij het vele malen geiler als ik mijzelf’help’ of hem verleid als een soort slet haha dat leid dan wel tot seks. Mijn voorkeur heeft het nog steeds om zelf verleid te worden, naar helaas zit dat er vrijwel nooit in. Mijn oplossing is Nu dus accepteren
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
11-01-2019 22:55
Herkenbaar . Ik heb de beste vibo ooit gekocht en die gebruik ik elke ochtend. Seks hebben we maar 1 keer per week, als ik mazzel heb twee keer. Gek genoeg vind hij het vele malen geiler als ik mijzelf’help’ of hem verleid als een soort slet haha dat leid dan wel tot seks. Mijn voorkeur heeft het nog steeds om zelf verleid te worden, naar helaas zit dat er vrijwel nooit in. Mijn oplossing is Nu dus accepteren
Wat voor vibo heb je als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
11-01-2019 21:17
@LLTTM Good for you :redrose:

Ik weet hoe het is als vrouw ongewild in een intimiteitsloze, passieloze en neukloze "relatie" vast te zitten (nu al 5 jaar weer vrijheid om mezelf te uiten); je levensvreugde neemt erdoor af. :'(
Onze relatie is niet intimiteitsloos en passieloos. We knuffelen en zoenen echt mégaveel en er is zeker passie. Alleen weinig seks...
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
12-01-2019 09:02
Onze relatie is niet intimiteitsloos en passieloos. We knuffelen en zoenen echt mégaveel en er is zeker passie. Alleen weinig seks...
Dan is er dus geen passie, anders wordt er wel geneukt.
Sjaantje37 schreef:
11-01-2019 14:37
Klopt als je misschien samen jaren verder bent maar niet in een beginnende relatie, maar heb inmiddels goed met hem gesproken en bij hem is het onzekerheid daarom denkt hij teveel na tijdens het vrijen. Ik heb beloofd minder te pushen.
In een beginnende relatie is het ook niet per se weinig.
Sommige mensen komen ook nog wel eens buiten de deur in zo'n beginnende relatie.
Vond die post waar dat in stond echt beetje overdrijven.
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
09-01-2019 19:29
Haha nee als dat zo was dan was het probleem gauw verholpen.
Ehhh, hoe?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven