Lief slaat helemaal om....

28-04-2014 06:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na bijna 26 jaar huwelijk heeft mijn vrouw tijdens het avondeten een balletje opgegooid dat ze graag eens een parenclub wil bezoeken.

Na beraad hebben we vol zenuwen afgelopen weekend een club bezocht.

Ik heb met grote verbazing onder ogen moeten zien hoe aantrekkelijk ze nog is bij andere mannen en hoe ze deze mannen in een redelijk tempo wist te bevredigen. Ik kon mijn ogen niet geloven!!!! Bij thuiskomst wilde ze met mij nog het toetje doen en het was een beurt zoals ik nog nooit heb gehad met haar. Nu vraag ik mij af wat de volgende stap wel niet moet zijn. Is dit tijdelijk of moet ik mij zorgen gaan maken dat het allemaal nog wat heftiger wordt. Heeft iemand van jullie hier enigzins ervaring mee of herkent iemand dit? Dank voor jullie reactie!!!
Ik kan je tot hier horen rukken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En dat op maandagochtend...
He bah. Nou, tijd om naar het werk te gaan.
Ervaring?

Nee

Fijne dag verder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Evyblissy😀 ik moet erg lachen om je opmerking!
quote:EvyBlissy schreef op 28 april 2014 @ 07:21:

Ik kan je tot hier horen rukken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Hoe moeten wij weten hoe jouw vrouw reageert, wij kennen haar niet, overigens jij ook niet na 26 jaar. Of je loopt de boel hier te jennen.
Love is the meaning of life
Sommige mensen hebben in het weekend rare dromen, dat komt door het andere ritme. Na een kop koffie zie je alles weer helder, dan weet je ook dat je gedroomd hebt.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 28 april 2014 @ 08:12:

Sommige mensen hebben in het weekend rare dromen, dat komt door het andere ritme. Na een kop koffie zie je alles weer helder, dan weet je ook dat je gedroomd hebt.Ik zit aan de koffie maar ik blijf deze OP zien..
Maar waarom wachten tot thuis? Je mag ook met jij eigen vrouw vrijen in een parenclub!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
To,

Ik heb hier in zoverre ervaring mee dat ook mijn vriendin pas na lange tijd durfte te zeggen dat ze erg nieuwsgierig was naar het bezoeken van een parenclub. Omdat ik zelf ook nieuwsgierig ben aangelegd hebben we 2 jaar geleden die stap maar eens gewaagd.

Ik kan niet bepaald zeggen dat wij er even enthousiast en actief zijn ingedoken als jullie. Die avond is er op sexgebied niets gebeurd. Wel heeft zij hierdoor haar eigen wensen en verlangens beter leren kennen. Zich laten bepotelen door onbekende kerels hoort daar duidelijk niet bij. Gelukkig maar, want zoals jij det beschrijft vind ik het zelf ook geen prettig idee. Ik wens sowieso niet als toetje te fungeren.

Wat zou nu jullie volgende stap moeten zijn is je vraag; ik zou zeggen: nog meer mannen zoeken om door je vrouw te laten bevredigen.

Gefeliciteerd dat je je vrouw ineens zo geil en aantrekkelijk vindt. Dat moet fantastisch zijn. Ik zou me geen zorgen maken dat het allemaal nog wat heftiger wordt.
To,

Zou het ook kunnen zijn dat jouw verslag eigenlijk een beschrijving is van wat je verwacht dat er zal gebeuren wanneer het je zal lukken je vrouw een keer mee te krijgen naar een parenclub?

En dat je hier probeert uit te vinden of jouw verwachting realistisch is?

En dat je hoopt dat je allemaal verslagen krijgt van frigide vrouwen die na een avond sekt drinken met blote kerels veranderd zijn in geile nymfomanes?

Zodat jij je vrouw binnenkort zult verrassen met een spannend avondje uit?

Dan zou ik nog even niets reserveren.
quote:nigned schreef op 28 april 2014 @ 06:54:

Ik heb met grote verbazing onder ogen moeten zien hoe aantrekkelijk ze nog is bij andere mannen Er is zoveel mis met deze zin.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 april 2014 @ 08:39:

[...]

Er is zoveel mis met deze zin. En de schrijver.
verba volant, scripta manent.
het is vakantie.. de hekken zijn weer open
quote:MarianneDavids schreef op 28 april 2014 @ 08:41:

[...]

En de schrijver.Dat ook.
Ik zou zeggen; geniet ervan!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Doe eens gek, praat hier met je vrouw over, stel haar de vragen uit je OP. Zij is de enige die ze kan beantwoorden.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 april 2014 @ 08:39:

[...]

Er is zoveel mis met deze zin. Dat viel mij ook al op ja. Met grote verbazing... het zal maar gezegd worden door je man.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als jij met grote verbazing moet zien hoe aantrekkelijk ze (nog ) is voor andere mannen snap ik wel dat ze het bij anderen zoekt.
Je was toch na 12 jaar gescheiden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Caribou schreef op 28 april 2014 @ 09:46:

(nog )Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven