Liefdesschommel

24-07-2011 11:20 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand wel eens de loveswing geprobeerd, lijkt me echt een leuk speeltje, vooral om de chineesebasket in the doen.
Hoeft de buuf helemaal niet meer te raden waar die striemen vandaan komen
En als zij nou de hele tijd rondjes naar links maakt, dan wikkelen die touwen zich op als een veer, en let je dan niet even op dan prrrrrrrrr.... Nou, dan zit de kots wel tegen de ramen...
quote:SexNJaZz schreef op 24 juli 2011 @ 16:53:

Chrissey, dan hang je de schommel toch in de tuin ;)Jullie meedenken ontroert me, werkelijk.
quote:manikshamanik schreef op 24 juli 2011 @ 16:54:

En als zij nou de hele tijd rondjes naar links maakt, dan wikkelen die touwen zich op als een veer, en let je dan niet even op dan prrrrrrrrr.... Nou, dan zit de kots wel tegen de ramen...Je bent echt een beelddenker he ?
quote:chrissiy schreef op 24 juli 2011 @ 16:58:Je bent echt een beelddenker he ?Ja, zeker bij dit soort topics. Kan het niet laten
Je kunt mij ronddraaien wat je wil maar wordt niet duizelig :-)
Dan zou ik 't gewoon proberen Linda. Laat je ons weten hoe 't was? Filmpje op YouTube is ook leuk
Ik weet wel een filmpje maar ga echt niet op YT staan kijk wel uit, lol
Mijn buren hebben ook een schommel in de tuin, maar de kinderen zijn t huis al uit .......Toch eens opletten 's nachts .....
.
Haha ik breng mensen wel op een idee

En als zij nou de hele tijd rondjes naar links maakt, dan wikkelen die touwen zich op als een veer, en let je dan niet even op dan prrrrrrrrr.... Nou, dan zit de kots wel tegen de ramen...Whahahahaha en nou kwam er ook hier even iemand kijken wat er nou in vredesnaam zó leuk was dat ik er zo van zat te hikken :-))))

en let je dan niet even op dan prrrrrrrrr.... Nou, dan zit de kots wel tegen de ramen...Volgens mij levert dat brandblaren op ook. Eeeewww :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven