Liefdesschommel

24-07-2011 11:20 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand wel eens de loveswing geprobeerd, lijkt me echt een leuk speeltje, vooral om de chineesebasket in the doen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 juli 2011 @ 12:30:

Dat geeft weer een hele nieuwe dimensie aan het begrip klussen. Google maar eens op 'Makita vibrator'. Okee, die is eigenlijk voor beton bedoeld Bij vaginaal of anaal gebruik eerst de tandarts je vullingen goed laten vastzetten.
quote:manikshamanik schreef op 24 juli 2011 @ 12:32:

Maar misschien ben ik ook wel te visueel ingesteld voor dit soort zaken. Ik zie meteen voor me hoe zij in heftige vervoering haar middaglunch over het bed en haar lief in het rond kotst, of dat het touw breekt en vriendlief voor het leven geknakt wordt... Of je moet al draaiende glijmiddel bijvullen omdat je 'droog loopt'. Je kinderen of je ouders komen onverwachts je kamer in en dan kun je gelijk Korrelatie gaan bellen.Dat beelddenken, daar heb ik ook last van. Mijn man vraagt zich nu af waarom ik de slappe lach heb.
Ik snap het principe. Wat ik niet snap is de lol. Wat is er in vredesnaam lekker aan ronddraaien met een pik in je. Ik zou daar niet zoveel van voelen, denk ik.

Het is toch vooral het op en neer gedoe dat voor het genot zorgt. En de intimiteit van 2 lijven op en in elkaar. Wat mis ik?
quote:linda123 schreef op 24 juli 2011 @ 12:32:Wat het ronddraaien betreft is er al iemand geweest die een draaiende tafel heeft gemaakt met een opening erin waar de man onder ligt die zijn nu niet meer aan te slepen.Vraag er gewoon eens naar bij IKEA of een gezellige meubelzaak.
quote:Rooss4 schreef op 24 juli 2011 @ 12:35:

Ik snap het principe. Wat ik niet snap is de lol. Wat is er in vredesnaam lekker aan ronddraaien met een pik in je. Ik zou daar niet zoveel van voelen, denk ik.

Het is toch vooral het op en neer gedoe dat voor het genot zorgt. En de intimiteit van 2 lijven op en in elkaar. Wat mis ik?

Wat jij mist, mis ik ook. Kan me best iets voorstellen bij een erotische schommel, maar ronddraaien, nee. En al helemaal niet met een tafel tussen jou en je partner.

Maar goed, misschien is het gewoon een opwindend idee voor TO. Ieders seksbeleving is toch anders.
quote:Rooss4 schreef op 24 juli 2011 @ 12:35:Het is toch vooral het op en neer gedoe dat voor het genot zorgt.Nou, er zijn best wel een hoop vibrators met van die ronddraaiende pareltjes en zo. Kennelijk is het naast op & neer ook wel heen & weer.
Ja, dat is het dus... met die pareltjes heb ik ook he-le-maal niks. Schijnbaar is écht elk lijf anders
Hoe werkt dat dan met die pareltjes ?
quote:linda123 schreef op 24 juli 2011 @ 12:42:

Hoe werkt dat dan met die pareltjes ?Dat is een vieb waarop sommige plekken ringen pareltjes zitten die ronddraaien.
Ok snap het.
Lief en ik hebben het ook over zo'n schommel gehad, maar die basket nooit van gehoord lijkt me ook wel spannend om eens te proberen. Wel een beetje gymnastisch, maar ach, kunnen we de sportschool eens extra overslaan ;)
Ja ik denk dat je er wel lenig van wordt.
quote:manikshamanik schreef op 24 juli 2011 @ 12:24:

Als het effect van een in je ronddraaiende penis je wat lijkt kun je beter een dildo op een schroefboormachine vastmaken. En dan kan je lief djjjjjjjjjjjjjjj doen en jij wordt niet misselijk.Ik lig hélemaal in een deuk hier
quote:Rooss4 schreef op 24 juli 2011 @ 12:35:

Eens! Sorry, maar als je dít soort achterlijke dingen moet verzinnen, dan heb je volgens mij een compleet waardeloos seksleven als je het zonder al die circusacts niet leuk meer vindt.

Ik zou hier dus niets aan vinden. 'Op z'n hondjes' vind ik al op het randje, hij is dan veel te ver weg! Ik wil niet alleen een pik in me voelen, ik wil dat lijf tegen het mijne voelen, vasthouden, strelen, in zijn kont knijpen, zoenen... nou ja, you get the picture
.. En dan hebben we het nog niet over de afdrukken van het mandje in je vel...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 24 juli 2011 @ 15:02:

.. En dan hebben we het nog niet over de afdrukken van het mandje in je vel...En als het dan weer eens een beetje knap weer wordt en je in je tuin ligt te zonnen ziet de buuv' al die striemen op je lijf en denkt "Zie je wel, ze hep weer in die schommel gehangen."
Ik zou niet zitten te wachten op een soort schroefdraad op m'n leuter door die ronddraaiende zaken. Bovendien wil ik ook een soort pompende beweging ..... Ik zou wel iets anders verzinnen ....
.
quote:jaap70 schreef op 24 juli 2011 @ 15:33:

Ik zou niet zitten te wachten op een soort schroefdraad op m'n leuter door die ronddraaiende zaken. Bovendien wil ik ook een soort pompende beweging ..... Ik zou wel iets anders verzinnen ....Zoals?
Beetje spelen kan toch geen kwaad, als je er maar plezier in hebt.
quote:linda123 schreef op 24 juli 2011 @ 16:23:

Beetje spelen kan toch geen kwaad, als je er maar plezier in hebt.Nee hoor, laat ieder vooral lekker doen wat hij/zij wil. Ik zal niemand erop aankijken dat ze in alle vrijheid en in liefde en vertrouwen spannende dingen met elkaar doen (heb ook nog wel veeeeeel gekkere dingen gezien) maar een beetje erom lachen is ook een deel van de feestvreugde
quote:linda123 schreef op 24 juli 2011 @ 12:32:

Het kan goed hoor, oefening baard kunst ,

Baard kunst ?

Wat heeft die baard ermee te maken ?

Tránen met tuiten hierzo. Man kwam al bezorgd om de hoek van de slaapkamer kijken om te checken of het wel goed gaat.
quote:chrissiy schreef op 24 juli 2011 @ 16:43:Man kwam al bezorgd om de hoek van de slaapkamer kijken om te checken of het wel goed gaat.Kijk maar uit; straks breng je 'm op een idee
quote:manikshamanik schreef op 24 juli 2011 @ 16:46:

[...]

Kijk maar uit; straks breng je 'm op een idee Dat denk ik niet, niet op dit moment. Daarnaast: vrees dat ons plafond mij niet zal houden
Chrissey, dan hang je de schommel toch in de tuin ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven