linguale beugel
vrijdag 20 juli 2012 om 18:34
Sinds anderhalve week heb ik een linguale beugel (brackets aan de binnenkant van zowel mijn boven- als ondertanden). Ik heb ervaren dat pijpen iets is dat niet zo gemakkelijk gaat. Mijn vriend zei 'au' terwijl ik bezig was, dus het bleek niet zo'n goed idee. Ik vind het toch erg jammer en zonde, want wat mij betreft mist er nu wel iets. Zijn er soms dames hier die ook een linguale beugel hebben (gehad)? Wellicht dat jullie nog tips voor mij hebben. Alvast bedankt!
vrijdag 20 juli 2012 om 21:41
Kan jij je mond niet wijder openen of is je vent groot geschapen?
Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...
Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!
haha!
Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?
Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...
Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!
haha!
Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?
vrijdag 20 juli 2012 om 21:49
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 21:41:
Kan jij je mond niet wijder openen of is je vent groot geschapen?
Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...
Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!
haha!
Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?Normaal gesproken is het echt geen probleem, dan raken mijn tanden ietsjes maar hier heeft hij geen last van. Maar hoe ik dit nu aan moet pakken, weet ik niet. Er zitten natuurlijk uiteinden van die draad aan de binnenkant van mijn mond. Zie daar maar eens langs te manoeuvreren...
Kan jij je mond niet wijder openen of is je vent groot geschapen?
Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...
Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!
haha!
Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?Normaal gesproken is het echt geen probleem, dan raken mijn tanden ietsjes maar hier heeft hij geen last van. Maar hoe ik dit nu aan moet pakken, weet ik niet. Er zitten natuurlijk uiteinden van die draad aan de binnenkant van mijn mond. Zie daar maar eens langs te manoeuvreren...
vrijdag 20 juli 2012 om 21:56
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 21:52:
Ja dat lijkt mij lastig.
Is het een optie om zijn penis minder diep in je mond te nemen,zodat je het alsnog kan doen?
Of meer met je tong/handen erbij te werk gaan.
Of vind hij dat weinig aan?Nee, dat vindt hij even plezierig. Alleen is dat niet mijn allersterkste punt, zeg maar... Dus vandaar dat ik het liever van het pijpen heb...
Ja dat lijkt mij lastig.
Is het een optie om zijn penis minder diep in je mond te nemen,zodat je het alsnog kan doen?
Of meer met je tong/handen erbij te werk gaan.
Of vind hij dat weinig aan?Nee, dat vindt hij even plezierig. Alleen is dat niet mijn allersterkste punt, zeg maar... Dus vandaar dat ik het liever van het pijpen heb...
vrijdag 20 juli 2012 om 22:01
Oke; begrijpt het, maar oefening baart kunst hé...
Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..
Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.
probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...
Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..
Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )
Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..
Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.
probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...
Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..
Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )
vrijdag 20 juli 2012 om 22:15
zaterdag 21 juli 2012 om 07:50
quote:Rary schreef op 21 juli 2012 @ 06:30:
De beugel zit aan de binnenkant van haar tanden, elsemiekje..
Het kan ook aan de buitenkant zitten (niet zozeer bij Linguaal):
Ik noemde het vroeger ook wel slotjes. Ik denk overigens dat het tijdens het zoenen wel een probleem kan zijn.
De beugel zit aan de binnenkant van haar tanden, elsemiekje..
Het kan ook aan de buitenkant zitten (niet zozeer bij Linguaal):
Ik noemde het vroeger ook wel slotjes. Ik denk overigens dat het tijdens het zoenen wel een probleem kan zijn.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 21 juli 2012 om 11:18
Wist niet dat die mogelijkheid er was (beugel aan binnenkant)....heb net mijn beugel (zoals op foto van Hans laten verwijderen na 1 1/2 jaar.
Wij swingen en geen enkele man voelde het....ook het zoenen was geen probleem. Binnenkant lijkt mij idd heel anders voor de man....niet prettig idd!
Zie ineens een perongeluk besneden pik voor me terwijl er een lap vel uit haar mond hangt....
Sterkte de komende tijd!
Wij swingen en geen enkele man voelde het....ook het zoenen was geen probleem. Binnenkant lijkt mij idd heel anders voor de man....niet prettig idd!
Zie ineens een perongeluk besneden pik voor me terwijl er een lap vel uit haar mond hangt....
Sterkte de komende tijd!
zaterdag 21 juli 2012 om 14:38
quote:hans66 schreef op 21 juli 2012 @ 09:14:
Ik vind het raar waarom het een linguale beugel wordt genoemd. "Linguaal" is een wetenschappelijk bijvoeglijk naamwoord van "tong". Dan zou ik ook denken dat het betrekking heeft op de tong.Dat klopt. Omdat de beugel aan de binnenkant van de tanden zit, komt je tong erlangs. Vandaar een linguale beugel.
Ik vind het raar waarom het een linguale beugel wordt genoemd. "Linguaal" is een wetenschappelijk bijvoeglijk naamwoord van "tong". Dan zou ik ook denken dat het betrekking heeft op de tong.Dat klopt. Omdat de beugel aan de binnenkant van de tanden zit, komt je tong erlangs. Vandaar een linguale beugel.
zaterdag 21 juli 2012 om 14:39
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 22:01:
Oke; begrijpt het, maar oefening baart kunst hé...
Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..
Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.
probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...
Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..
Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )Mijn handen gebruiken is absoluut niet iets waar ik goed in ben. Inderdaad, goed oefenen dan maar....... dan komt het vast goed.
Oke; begrijpt het, maar oefening baart kunst hé...
Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..
Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.
probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...
Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..
Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )Mijn handen gebruiken is absoluut niet iets waar ik goed in ben. Inderdaad, goed oefenen dan maar....... dan komt het vast goed.
zaterdag 21 juli 2012 om 14:45
zaterdag 21 juli 2012 om 16:35
ok, een beugel aan de binnenkant, die is nieuw voor mij.
Heb zelf ook 1,5 jaar een beugel gehad toen ik 18 was.
Heb 1x met mijn beugel destijds met het zoenen vastgezeten aan de beugel van een andere jongen.
Met pijn en moeite los gekregen met toch een lichte beschadiging.
Die maandag na het weekend gelijk naar de ortho gebeld, kon gelijk komen. zit je daar bij die ortho, zit diezelfde jongen daar ook te wachten om z'n beugel te laten fixen! dat was wel wat akward zeg maar.
Heb zelf ook 1,5 jaar een beugel gehad toen ik 18 was.
Heb 1x met mijn beugel destijds met het zoenen vastgezeten aan de beugel van een andere jongen.
Met pijn en moeite los gekregen met toch een lichte beschadiging.
Die maandag na het weekend gelijk naar de ortho gebeld, kon gelijk komen. zit je daar bij die ortho, zit diezelfde jongen daar ook te wachten om z'n beugel te laten fixen! dat was wel wat akward zeg maar.