Man gromt als een tijger tijdens sex

20-02-2021 10:15 99 berichten
Hola,

Ik ben met een geweldige man aan het daten. Ik heb niks om over te klagen, eigenlijk ook in bed niet. Hij is gepassioneerd en weet de juiste 'spots' te stimuleren, ik kan er echt van genieten. Ik weet niet of ik nu als een zeurpiet over kom, maar het enige irritatie puntje is het feit dat hij tijdens voorspel en de seks met opzet grommende tijger geluidjes maakt. Ik heb er niks op tegen als een man van nature kreunt, dat doe ik zelf ook, maar dit maakt het af en toe wel moeilijk voor mij om opgewonden te blijven. Het is gewoon wat ongemakkelijk. Hij denkt waarschijnlijk dat het als sexy over komt, maar voor is het helaas het tegenovergestelde. Ik vind het jammer want ik vind hem en de seks dus hartstikke fijn. Zou het verkeerd zijn om het hier met om over te hebben? Of vinden jullie dat het iets is wat ik gewoon moet negeren? Tips voor een gesprek zijn iig welkom.
HennieHen schreef:
20-02-2021 13:57
Ik zou in lachen uitbarsten. Ook niet ideaal.

‘Shhh’ vind ik nogal denigrerend. Ik maak een beetje geluid en dat hoort er bij. Ooit een man gehad die steeds ‘shhh’ zei en met hem ben ik snel mee gestopt. (Ik schreeuw de buurt niet bij elkaar.)

Ik zou ‘t bespreken. Beetje luchtig. ‘Ohjee, straks komt de tijger weer in je los.’ ‘Ha, daar is de tijger.’ ‘Kun je de tijger nu in z’n kooi laten?’
Dat zou ik tegen een peuter zeggen. Niet tegen een volwassen man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zeggen dat het grommen je afleidt wel de beste combinatie van duidelijk en niet te hard voor het ego.
'je kan superlekker neuken Bert, het zou nog lekkerder zijn als je stopt met dat gegrom'

Zoiets dan?
*Sally* schreef:
20-02-2021 16:40
Dat zou ik tegen een peuter zeggen. Niet tegen een volwassen man.
Precies mijn gedachte. Zoals je een peuter vraagt z’n speen in bed te laten.
roosje11 schreef:
20-02-2021 10:39
Nee hoor,dan blijft hij t doen want ze vind het schattig. Wat is er mis met zeggen dat hij niet moet grommen want dat vind ze niet sexy

Als het een vent is die graag schattig wil zijn tijdens de seks zou hij niet grommen. En als ie wel schattig wil zijn tijdens de seks is het geen vent.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
20-02-2021 16:40
Dat zou ik tegen een peuter zeggen. Niet tegen een volwassen man.
Ligt aan je toon.

Maar hopelijk heb jij geen grommende man en hoef je het sowieso niet te zeggen.
Gewoon terugdoen. Kijken of hij dat leuk vindt.

Afbeelding
Hahaha ik heb echt moeten lachen om sommige reacties. Leuke ideetjes! 😂

Ik denk dat het een soort spelelement voor hem is. De volgende keer dat ik hem zie zal ik dan denk ik gewoon eerlijk tegen hem zijn en aangeven dat ik het niet opwindend vind. Ik hoop dat hij het goed oppakt!

Dank voor het meedenken in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-02-2021 10:47
Meestal gaat het over wanneer je hem geen rauw vlees meer voert.
maar dan gaat hij buiten zelf een vogeltje vangen...
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Misschien heeft ie gewoon honger. Kun je hem wat meer eten geven de volgende keer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren geleden ook een grommende tijger gehad. Als hij klaar kwam gooide hij zijn hoofd achterover en brulde hij echt kei hard, ik lag dan echt met grote ogen te kijken😨.
Had nog nooit zo iets mee gemaakt hij brulde echt met al zijn kracht.
Heb het er daarna nog een paar keer mee gedaan en elke keer als hij bijna kwam en zijn kop weer naar achter gooide dacht ik ojeee daar gaan we weer. Heb er wel hard om gelachen in mijn eentje, maar nooit wat van gezegd! Voor mij was het elke keer een shock zo hard. Succes met je tijger haha
Gewoon tegen hem zeggen dat je dat niet zo opwindend vindt, misschien gelijk zeggen wat je dan wel opwindend vindt.
Een ex van mij noemde in het begin steeds mijn naam als ik hem aan het pijpen was... vond ik ook een enorme afknapper :@@: . Gewoon gezegd dat ik dat niet zo opwindend vond, hij nam het prima op en heeft dat nooit meer gedaan.
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
20-02-2021 11:06
Ik hou gewoon niet van overdreven hard kreunende vrouwen, ze hoeft van mij niet helemaal stil te zijn maar het hoeft ook weer niet zo hard dat de buren haar horen. Zelf maak ik ook geen geluid ofzo.
Wat saai
Alle reacties Link kopieren
Laat je ons nog even weten hoe hij erop gereageerd heeft? 😉 En of je hem dit bericht met of zonder dat spannende tijgerpakje hebt verteld?
Alle reacties Link kopieren
Als hij haar maar niet heeft opgegeten! 😧
Alle reacties Link kopieren
Sunshine19 schreef:
02-03-2021 06:08
Als hij haar maar niet heeft opgegeten! 😧
:rofl: de kans is er natuurlijk.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lachen omdat het nu eenmaal lachwekkend is. Dan stopt hij er denk ik snel genoeg mee.
Alle reacties Link kopieren
Paardje4paardje schreef:
23-02-2021 01:05
Ik heb jaren geleden ook een grommende tijger gehad. Als hij klaar kwam gooide hij zijn hoofd achterover en brulde hij echt kei hard, ik lag dan echt met grote ogen te kijken😨.
Had nog nooit zo iets mee gemaakt hij brulde echt met al zijn kracht.
Heb het er daarna nog een paar keer mee gedaan en elke keer als hij bijna kwam en zijn kop weer naar achter gooide dacht ik ojeee daar gaan we weer. Heb er wel hard om gelachen in mijn eentje, maar nooit wat van gezegd! Voor mij was het elke keer een shock zo hard. Succes met je tijger haha
Scheelt mij weer typen, dit heb ik ook meegemaakt.
Ik schrok me elke keer weer rot.
Heeft ook niet lang geduurd brrrr.
RikM schreef:
20-02-2021 20:08
Gewoon terugdoen. Kijken of hij dat leuk vindt.

[img]https://thumbs.gfycat.com/ArcticBlushin ... ax-1mb.gif[/img

Of een ander dier introduceren, ben jij het nijlpaard ofzo.
In de categorie dierentuindieren.
Ik heb werkelijk geen idee hoe een nijlpaard klinkt als die klaarkomt, maar je kan het proberen.
Alle reacties Link kopieren
Graag een geluidsopname om een beter advies te kunnen geven.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
RikM schreef:
02-03-2021 11:58
Ik heb werkelijk geen idee hoe een nijlpaard klinkt als die klaarkomt, maar je kan het proberen.

Afbeelding
Hahaha, dit lijkt me zo niet sexy, ik zou een kommetje tijgernootjes op het nachtkastje zetten als hint.
Alle reacties Link kopieren
Paardje4paardje schreef:
23-02-2021 01:05
Ik heb jaren geleden ook een grommende tijger gehad. Als hij klaar kwam gooide hij zijn hoofd achterover en brulde hij echt kei hard, ik lag dan echt met grote ogen te kijken😨.
Had nog nooit zo iets mee gemaakt hij brulde echt met al zijn kracht.
Heb het er daarna nog een paar keer mee gedaan en elke keer als hij bijna kwam en zijn kop weer naar achter gooide dacht ik ojeee daar gaan we weer. Heb er wel hard om gelachen in mijn eentje, maar nooit wat van gezegd! Voor mij was het elke keer een shock zo hard. Succes met je tijger haha
Ik zit me nu toch af te vragen hoe dat klinkt :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven