Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 18 maart 2014 @ 14:39:

[...]

ik denk dat dit het wel een beetje samenvat ja.

ga vanavond met mijn vriend praten en het uitmaken. we moeten de feiten onder ogen zien. dat onze relatie een lege dop is. dat van het avontuurtje hou ik maar even voor me, dat doet er niet zo toe op dit moment.

en die xl vriend, dat is toch geen relatiematriaal dus daar hoef ik niet voor gewaarschuwt te worden. het is zeker geen slechte date, maar ik wil het nu eerst uitmaken voordat ik weer met hem afspreek. en hij moet dan ook van zijn vriendin af zijn.

en zijn vriendin vond ik eigenlijk toch al een muts. in de vriendengroep was het okee, maar dat was toch al niks meer, dus ik kan daar niet echt rouwig om zijn. ik moet nu voor mezelf opkomen en dingen die voor mij belangrijk zijn, en wat zij vind moet ze met haar eigen vriend uitzoeken.

eerst vanavond maar het gesprek aan gaan en hopen dat het meevalt. het voelt eigenlijk als opluchting maar ben er ook zenuwachtig voor.

WTF?! Besta jij echt?!

Je verheft het bagatelliseren tot een ware kunst!
quote:postman schreef op 18 maart 2014 @ 19:24:

Je verheft het bagatelliseren tot een ware kunst! Hulde aan deze post!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Stelletje moraalridders hier, denk dat TO het nu al moeilijk genoeg heeft. Ok ze verdiend geen lintje maar om met zn allen nou zo als heilig maria front te gaan reageren gaat me toch te ver.

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen
quote:pejeka schreef op 09 juli 2013 @ 17:15:

Je bent te ver gegaan. Zo simpel is het, en alcohol is geen excuus. Zo snel mogelijk afkappen dit gebeuren en als je weer een berichtje krijgt, laten weten dat je graag vriendschappelijk contact wilt houden, zoals het tot nu toe altijd is geweest, maar dat je geen zin hebt in verdere avonturen, ook niet verbaal.

Helemaal mee eens.

Op zulke vriendinnen zit niemand te wachten toch?

Je zou jezelf rot moeten schamen, ik heb er geen andere woorden voor
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Zie nu dat hetgeen waar ik op gereageerd heb al een hele tijd geleden is.

TO heeft het inmiddels nog bonter gemaakt.

Je mag trots zijn op jezelf
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
ik heb fouten gemaakt, maar het was ergens goed voor denk ik dan maar. om in te zien dat we niet meer bij elkaar pasten. heb vannacht niet thuis geslapen. nou ja, het is geen thuis meer. het huis was al niet van mij en hij heeft me er letterlijk uitgezet. ik heb alles maar vertelt dat leek me toch het beste dan dat hij het achteraf nog hoort.

dus je kunt je voorstellen wat een scheldpartij dat werd. 'en nu oprotten' is in ieder geval duidelijk.

heb net nog wel met hem ge-appt dat ik spullen moet ophalen zodra ik weet waar ik tijdelijk terecht kan.

gisteravond kon ik bij xl terecht, want zijn vriendin zit bij d'r moeder nu ze relatiecrisis hebben. maar misschien komt ze terug, weet niet of zij uit elkaar gaan of dat het gewoon crises is.

dus ik kan maar beter even een plek zoeken waar ik een tijdje kan logeren.

voelt wel als een opluchting nu het hoge woord eruit is. ik had gedacht dat ik me verdrietig zou voelen maar dat valt mee. ik baal wel, maar het is niet anders. en heb nog goed kunnen praten met xl, we zitten allebei beetje in hetzelfde schuitje nu.

ik lees hier over veel relaties die niet goed lopen en denk eigelijk dat veel mensen bang zijn om er een punt achter te zetten. heb je ook wat moed voor nodig, dat zeker, maar je kunt het soms toch beter doen omdat je dan ook weet dat je jezelf niet voor de gek houdt. als een relatie over is, dan is het gewoon klaar.
Godsamme wat kunnen sommige mensen toch een kolerezooi van hun leven maken! Gelukkig is je vriend nu in de gelegenheid een leuk meid tegen te komen en een gelijkwaardige relatie op te bouwen met iemand die wel van hem houdt en respecteert.
geroldine, dat geld voor mij ook. oke ik ben niet trots op hoe het nu zo gelopen is, maar mijn vriend heeft er ook schuld aan dat onze relatie uitgeblust was. it takes 2 to tango.

en als die relatie nog helemaal goed was geweest, dan was dit met xl ook niet gebeurt misschien.

in ieder geval kunnen we nu allebei weer op zoek naar iemand die bij ons past. ik gun hem ook gewoon het geluk.

ik ga nu wel beter opletten of iemand echt mijn type is.
O, je hebt vannacht bij XL geslapen? Wat een extreem goed idee.

Maar fijn dat je er naar eigen zeggen van geleerd hebt.
quote:coralie76 schreef op 19 maart 2014 @ 10:18:

...

voelt wel als een opluchting nu het hoge woord eruit is. ik had gedacht dat ik me verdrietig zou voelen maar dat valt mee. ik baal wel, maar het is niet anders. en heb nog goed kunnen praten met xl, we zitten allebei beetje in hetzelfde schuitje nu.

Hij heeft de goede maat en kan ook al goed praten! Hoezo geen relatiemateriaal? Of is hij niet meer interessant nu hij misschien ook single is?
Zie mijn motto. Jij komt er wel!
En je hebt zo'n kleine vriendenkring dat je alleen maar bij hem terecht kon vannacht? Jij hebt echt nog helemaal niks geleerd van alle domme fouten tot nu toe
ik zie niet in waarom ik niet bij hem kon blijven afgelopen nacht. had mijn relatie nu toch al uit gemaakt en zijn vriendin heeft er zelf voor gekozen om even afstand te nemen.

bij hem hoefde ik tenminste niet het hele verhaal opnieuw te vertellen, hij wist hoe het zat en een beetje ontspanning tussendoor was ook wel lekker.

vanaf vandaag kan ik tijdelijk bij mijn nicht logeren en ik heb ook al een collega die het heeft aangeboden alleen die man is 10 jaar ouder en woont op zichzelf dus weet niet of hij bijbedoelingen heeft. dus twijfel daar nog over.
quote:Doreia schreef op 19 maart 2014 @ 15:29:

Zie mijn motto. Jij komt er wel!tss, klinkt alsof je me wilt straffen. luister, die relatie wilde ik toch al niet meer. dat heb ik al aangegeven dat het niet meer super was. dus wat krijg ik dan 3x terug? we gaan gewoon uit elkaar. klaar.
quote:Superman schreef op 19 maart 2014 @ 15:27:

[...]

Hij heeft de goede maat en kan ook al goed praten! Hoezo geen relatiemateriaal? Of is hij niet meer interessant nu hij misschien ook single is?

sorry, maar waar heb ik gezegd dat ik een relatie met hem wil? ik kom nu net uit een relatie, nog geen dag single, dus laat me even bijkomen.

heb hem nooit interessant gevonden voor een relatie. je draait het om.

ik zat in een slechte relatie, die liep ten einde en ja toen ben ik met hem naar bed geweest. had het beter eerst uit kunnen maken, maar ik ben in ieder geval daarna verstandig geweest om het uit te maken met mijn vriend en het onder ogen te komen .eerlijkheid duurt het langst.

ik zal niet zeggen dat ik niet nog een keer met die vriend ga, hij weet hoe hij z'n gereedschap moet gebruiken, maar ga nu niet gelijk met hem iets beginnen. hij weet dat ook. voor hem is het volgens mij ook geen optie dat hij met mij een relatie begint.
quote:Doreia schreef op 19 maart 2014 @ 15:29:

Zie mijn motto. Jij komt er wel!+ mijn motto
quote:coralie76 schreef op 19 maart 2014 @ 16:32:

ik zie niet in waarom ik niet bij hem kon blijven afgelopen nacht. had mijn relatie nu toch al uit gemaakt en zijn vriendin heeft er zelf voor gekozen om even afstand te nemen.

bij hem hoefde ik tenminste niet het hele verhaal opnieuw te vertellen, hij wist hoe het zat en een beetje ontspanning tussendoor was ook wel lekker.

vanaf vandaag kan ik tijdelijk bij mijn nicht logeren en ik heb ook al een collega die het heeft aangeboden alleen die man is 10 jaar ouder en woont op zichzelf dus weet niet of hij bijbedoelingen heeft. dus twijfel daar nog over.

DAAR Blijven Coralie!

Bij XL Blijven. Je bent er nu toch!

Sneaky zijn voormalig vriendin laten weten dat je daar zit!

Dan kun je er voorlopig nog een tijdje blijven zitten!

Maak even een tijdje gebruik van XL en zet alles op een Rijtje!

Vooral je Financiën op orde brengen en daarna zie je wel weer verder!

Bij een Collega intrekken, die Al 10 jaar alleen woont, is vragen om problemen, die hoopt altijd op meer!

Geniet en maak Lol met je XL!!!
quote:carola_c schreef op 19 maart 2014 @ 16:53:

[...]

DAAR Blijven Coralie!

Bij XL Blijven. Je bent er nu toch!

Sneaky zijn voormalig vriendin laten weten dat je daar zit!

Dan kun je er voorlopig nog een tijdje blijven zitten!Maak even een tijdje gebruik van XL en zet alles op een Rijtje!

Vooral je Financiën op orde brengen en daarna zie je wel weer verder!Als ik vriendin was, had ik er aan haar haren dezelfde dag nog dat huis uitgetrokken. Dat is expres olie op het vuur gooien. Coralie geeft al aan dat ze niets wil met XL, dus waarom nog die vriendin een natrap geven?
Misschien kun je vriendinnetjes worden met love-stoned. Jullie passen prima bij elkaar....

You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:coralie76 schreef op 19 maart 2014 @ 16:37:

[...]

.. had het beter eerst uit kunnen maken, maar ik ben in ieder geval daarna verstandig geweest om het uit te maken met mijn vriend en het onder ogen te komen .eerlijkheid duurt het langst.

...Je bent nu exact 1 dag eerlijk na acht maanden oneerlijk te zijn geweest. Uit jouw mond klinken deze woorden volstrekt onzinnig, met het sperma van XL dat in bubbels nog uit je mondhoeken komt terwijl je praat...
quote:kerol schreef op 19 maart 2014 @ 17:06:

[...]

Je bent nu exact 1 dag eerlijk na acht maanden oneerlijk te zijn geweest. Uit jouw mond klinken deze woorden volstrekt onzinnig, met het sperma van XL dat in bubbels nog uit je mondhoeken komt terwijl je praat...Beetje grof, maar wel raak....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:coralie76 schreef op 19 maart 2014 @ 16:37:

[...]

sorry, maar waar heb ik gezegd dat ik een relatie met hem wil? ik kom nu net uit een relatie, nog geen dag single, dus laat me even bijkomen.

heb hem nooit interessant gevonden voor een relatie. je draait het om.

ik zat in een slechte relatie, die liep ten einde en ja toen ben ik met hem naar bed geweest. had het beter eerst uit kunnen maken, maar ik ben in ieder geval daarna verstandig geweest om het uit te maken met mijn vriend en het onder ogen te komen .eerlijkheid duurt het langst.

ik zal niet zeggen dat ik niet nog een keer met die vriend ga, hij weet hoe hij z'n gereedschap moet gebruiken, maar ga nu niet gelijk met hem iets beginnen. hij weet dat ook. voor hem is het volgens mij ook geen optie dat hij met mij een relatie begint.

Goed bezig meid! Zo eerlijk ook. En zo loyaal naar je vriendin.

Is je ex-vriend er net zo kapot van als jij dat de relatie stuk is? Of ligt die inmiddels met de ex(?) van XL in jullie oude bed?
Zeg, na eens helemaal doorgenomen te hebben...

Hoe zijn jullie eigenlijk de winter doorgekomen?
Verdomme, m'n popcorn is op
quote:kerol schreef op 19 maart 2014 @ 17:06:

[...]

Je bent nu exact 1 dag eerlijk na acht maanden oneerlijk te zijn geweest. Uit jouw mond klinken deze woorden volstrekt onzinnig, met het sperma van XL dat in bubbels nog uit je mondhoeken komt terwijl je praat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven