Man van vriendin daagt me uit

dinsdag 9 juli 2013 om 17:11
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.
Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.
Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.
Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.
Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.
Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.
Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?
Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.
Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.
Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.
Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.
Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.
Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?
Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.

dinsdag 9 juli 2013 om 17:15
Je bent te ver gegaan. Zo simpel is het, en alcohol is geen excuus. Zo snel mogelijk afkappen dit gebeuren en als je weer een berichtje krijgt, laten weten dat je graag vriendschappelijk contact wilt houden, zoals het tot nu toe altijd is geweest, maar dat je geen zin hebt in verdere avonturen, ook niet verbaal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

dinsdag 9 juli 2013 om 17:23
Jeejte, dus bedprestaties waar de betreffende persoon bij zit? Uit de school klappen over de grootte terwijl hij ook op een stoeltje erbij zit? Nou, dat komt in mijn vriendenkring niet voor eerlijk gezegd!
En 'bluf' als antwoord op voorstel tot het sturen van een foto sturen? Nou, je vriendin zal blij met je zijn!
En 'bluf' als antwoord op voorstel tot het sturen van een foto sturen? Nou, je vriendin zal blij met je zijn!

dinsdag 9 juli 2013 om 17:33
dinsdag 9 juli 2013 om 17:34
Ik vind van beiden het gedrag niet kunnen. Bij jou omdat je duidelijk een slechte vriendin bent. Je daagt de partner van een vriendin niet uit dat is gewoon no go
Hij omdat hij dus een slechte partner is.
Beide zou ik uit men leve trappen als ik er achter zou komen.
Hoe oud zijn jullie
Hoe belangrijk is je vriendschap voor jou
Heb je zelf een partner en of kids?
En wat wil je hier mee en zijn jou verwachtingen hier van
Hij omdat hij dus een slechte partner is.
Beide zou ik uit men leve trappen als ik er achter zou komen.
Hoe oud zijn jullie
Hoe belangrijk is je vriendschap voor jou
Heb je zelf een partner en of kids?
En wat wil je hier mee en zijn jou verwachtingen hier van