mannelijk naakt

04-09-2012 20:58 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft dat in de media ? Die paters blijven vrouwen misbruiken, overal en danig overdreven. Maar zij lopen wel steevast met hun xl zwemtenten. Op tv zijn het nooit de blote ballen vd man, altijd die borsten en meer vd vrouw. Dit stoort me enorm ! We werken fulltime, zijn geëmancipeerd, hebben al weinig sexzin tov en waar moeten wij warm van worden ?

Dit gaat om wederzijds respect en eerbied. Logisch dat het meer dan hoog tijd wordt om die prachtige naaktfoto's van mannen te gebruiken zodat ook de vrouwen en homo's eens worden verwend. Zo is het gemakkelijk als man wetende dat je nooit kleinerend en vernederend in beeld komt ! Eindelijk is dit heel kinderachtig en zwak van dat dominant ras met de grootste mond ! En ...doe vooral nooit een ander aan wat je zelf niet graag hebt. Wees gerust, de kwijl zal niet van onze lippen lopen. Dit is een eerlijk principe en euch...welkom in 2012 !
Huh? En nu?
Today is life, tomorrow never comes.
Volledige emancipatie: Voortaan ook de borst van mannen in beeld
Lijkt wel erg veel op je vorige topic:

emancipatie v die ozo machtige vrouw

uit de OP toen: "Het vrouwelyk naakt,overal stoort me enorm!Terwyl ze zelf hun vleesbrokske blyven verstoppen,blokkeren,wissen op internet en wy als lustobjecten vr alles en nog wat mogen worden gebruikt!zo oneerbiedig en vernederend om als vrouw dit constant te moeten verdragen.Hun schaamhaar,ballen en lulletje is nooit zichtbaar.Dit kan echt niet meer!"
Wat heeft het een met het andere te maken, vind je post een beetje vaag..

Wil je demonstreren? Met spandoeken etc?
Huh? Paters in XL zwemtenten? Dragen ze die onder hun pij dan?
Volgens mij heb jij een beurt nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Neem er nog 1 zou ik zeggen..

IK vind zwabberende tampeloerissen vol in beeld ook nou niet echt noodzaak hoor

Maar als het jou gelukkig maakt, demonstreren bij de Hofvijver!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Totaal geen behoefte aan al die vleeswaren!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik voel me niet echt gesteund in mijn feminisme als ik een piemel op tv zie.

De Nederlandse versie van het blad 'Playgirl' is ook nooit van de grond gekomen.

Tenslotte raad ik je aan om de series 'The Tudors' en 'Game of Thrones' te bekijken.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
een billboard met een lekkere, halfblote man erop langs de snelweg maakt de file een stuk leuker.

t zou best een idee zijn om een stuk geluidswal te verfraaien op die manier.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 04 september 2012 @ 21:26:

een billboard met een lekkere, halfblote man erop langs de snelweg maakt de file een stuk leuker.

t zou best een idee zijn om een stuk geluidswal te verfraaien op die manier.+1 Een bijna naakte Channing Tatum maakt veel goed
Idd bijna naakte lekkere mannen, graag! Veel en vaak!

Helemaal naakte mannen, nou nee, persoonlijk kijk ik dan toch liever naar naakte vrouwen, die vind ik mooier om te zien. In bed heb ikmdan wel weer graag een naakte man
Bijna blote mannen: GRAAG! Maar hélemaal bloot? Ik vind piemels helemaal niet zo mooi... En als ze slap tussen benen bungelen bij (zo stel ik me voor) een strand scène? Brrr... Bedankt, maar nee bedankt!
quote:Enn schreef op 04 september 2012 @ 21:12:

Volgens mij heb jij een beurt nodig.Ik sla even over als je het niet erg vindt, ok?
Goh Stout, ben je ziek?

Ik ben het er opzich wel mee eens. Mannen mogen net zo veel als lustobject neergezet worden als vrouwen. Maar volgens mij gaat het de goede kant op. In de bioscoop draait nu Magic Mike over mannelijke strippers, er is de reclame van Jillz. Hell in de jaren '90 hadden we al de reclame van de bouwvaker gehuld in enkel een tuinbroek die wellustig een Cola Light achteroversloeg.

Overigens hoef ik ook geen ballen in beeld.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ooit van de serie Spartacus gehoord? Veel lekker en gespierd mannelijk naakt
Die coca cola light reclames mogen ze wel weer introduceren. Welke vrouw vindt een reclame met truttige stereotype marionettepoppetjes nou leuk?
Simpel. Vrouwen zijn geen doelgroep.

Zolang jullie weigeren te betalen voor blote piemels en mannelijke hijgers aan de telefoon, zal de media alleen maar naakte vrouwen tonen.
Ga gewoon naar een naaktstrand of een sauna, daar kan je naar hartelust piemels en kontjes kijken. Wel wordt daar beweerd, dat naaktheid niets opwindends of erotisch in zich heeft, terwijl in dit topic blijkt dat niet alleen mannen maar ook vrouwen op tijd en stond van visuele prikkels genieten.
we zijn juist wel een doelgroep, neem alleen al de auto, vrouwen kopen tegenwoordig zelf hun auto,s.

waarom geen autoreclames met een hunk hangend op de motorkap?

naaktstranden en sauna,s zijn geen gluurgebied. dat doe je daar niet en t is redelijk zeldzaam dat je daar lekkere kontjes ziet.
wij slapen nooit.
quote:stout1975 schreef op 04 september 2012 @ 22:26:

[...]

Ik sla even over als je het niet erg vindt, ok?Ik vermoed dat écht werkelijk helemaal niemand op dit forum het erg vindt dat jij overslaat om je aan te bieden. Moet je vaker doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
OP stelt m.i. ten onrechte dat mannen de hand zouden hebben in de afwezigheid van mannelijk bloot in de media.

Terwijl het gewoon een kwestie van vraag en aanbod is: uit dit eigenste forumonderwerp blijkt al dat lang niet alle vrouwen daarvoor te vinden zijn, terwijl je omgekeerd nauwelijks een man zult vinden die niet zijn hoofd omdraait voor vrouwelijk bloot of nog maar de suggestie ervan door nauw aansluitende kleding: denk bv. aan de camel toe.
quote:Enn schreef op 04 september 2012 @ 23:50:

[...]

Ik vermoed dat écht werkelijk helemaal niemand op dit forum het erg vindt dat jij overslaat om je aan te bieden. Moet je vaker doen.er zijn nog steeds mensen die het leven wat leuker maken met hun opmerkingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven