Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Murrmurr schreef:
04-03-2019 17:37
:rofl:

Wat NORMAAL
Normaal is my middle name :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
04-03-2019 17:31
Op mijn bóterham... :O

Roosje, je kent me beter dan dit ;-D
Ja!
Hebben wij elkaar nou ook ooit in real gezien, Thordis?
...
Rooss4.0 schreef:
04-03-2019 17:45
Ja!
Hebben wij elkaar nou ook ooit in real gezien, Thordis?
Foto’s, maar verder niet. Ik heb ooit 1 forumster in het echt gezien. Verder niemand. Al 100 jaar niet
Alle reacties Link kopieren
Oh! Ik dacht het even, op de sekskletsmeet ofzo. Je had wel contact met mijn exman toch? Ik herinner het me allemaal heel vaag.
...
Rooss4.0 schreef:
04-03-2019 18:24
Oh! Ik dacht het even, op de sekskletsmeet ofzo. Je had wel contact met mijn exman toch? Ik herinner het me allemaal heel vaag.
Jawohl. Maar ik ben nooit actief geweest op seksklets of naar een meet geweest. Was veel op het minnaartopic toen.
Maar met je ex heb ik wel een tijd contact gehad. Is ook láng geleden
Alle reacties Link kopieren
waar gaat dit over?
Alle reacties Link kopieren
matthijsse schreef:
06-03-2019 05:39
waar gaat dit over?
Over SJW’s met enorme frustratie over het feit dat niemand ze iets in de weg legt zodat ze niet kunnen schitteren in hun eigen “hoe ik uit de kast kwam en de strijd tegen de burgerlijke types won”-fantasie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
04-03-2019 16:04
Het is ook wat, als je graag Heel Erg Bijzonder bent en in je fantasie een eenzame dappere strijder voor de bevrijding van de lingerie-dragende man, en dan wil er niemand je tegenstander zijn. Om je fantasie over een moeizame emancipatiestrijd een beetje vorm te geven moet je dan al die vervelende vrouwen die zomaar een beetje tolerant zitten te wezen wel bij de les halen en ze wat herpositioneren als tegenstander.
Geen heroïek zonder strijd, geen strijd zonder tegenstander.

Je kan zoveel lingerie dragen als je wil, maar kennelijk is het pas echt fijn als je jezelf als Koene Ridder kan zien.
+1
Alle reacties Link kopieren
maar nu na het lezen van deze nikszeggende quote weet ik nog steeds niet waar het over gaat
Ik las eerder in het topic dat er zo weinig variatie is op het gebied van ondergoed, altijd maar die saaie boxer.

Joe Snyder heeft wel wat voor heteromannen. En dan geen lingerie met strikjes enz., maar gewoon voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
ok , dit topic gaat dus nergens meer over
matthijsse schreef:
21-04-2019 09:02
ok , dit topic gaat dus nergens meer over
:there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven