Mannen die hun lichaamshaar scheren

10-09-2011 19:01 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen die hun lichaamshaar scheren.

Wat vinden jullie daar nou van? da's toch niet mannelijk?
Die van mij scheert oksels en schaamstreek, vinden we beiden frisser.

Ik riep ook altijd: nooit een vent met rughaar. 1x raden wat ie wel heeft.... Maar gelukkig is het maar een klein beetje en niet als op de foto's in dit topic.

In het begin zei ik nog, dat gaat geharst worden, maar op een mooie dag besefte ik dat ik het zou missen: hij zou ineens zo anders voelen en ik vind het stiekem heel erg fijn en mannelijk voelen. Het hoort bij degene op wie ik stapelverliefd ben geworden.

Wat ik wel vies vind: mannen die veel lichaamshaar verliezen in bed. Dat je niet weet of het schaamhaar of been/konthaar is, maar je komt het overal tegen.

Daar heeft mijn vriend dan weer geen last van, gelukkig!
Vriend is hier behoorlijk behaard en heeft de pech dat ik dat echt vies vind. De arme schat staat tegenwoordig elk weekend onder de douche om borst, oksels, buik en schaamstreek te scheren. Maar hij vindt het zelf ook wel frisser..
Ik heb zelf borsthaar en buikhaar en ook mijn benen zijn behaard. De schaamstreek trim ik kort en ik douche me 2 x daags met een lekker schuimpie en daarna een frisse boddyspray. Ik vraag me echt af wat er dan vies is aan lichaamsbeharing. Het heeft denk ik veel te maken met je eigen hygiene of het vies is of niet.

Wat je voorkeur is is natuurlijk een ander verhaal maar vies...
Jammer dat natuurlijk aanwezig haar (zeker borst- of beetje rughaar) nu met "vies" of "onverzorgd" wordt geassocieerd. Voor mezelf doe ik niet mee met een modebeeld, maar vond ik het daarvoor al (voor mijn eigen gevoel) frisser als ik oksels, benen en schaamstreek kaal schoor.

Heb 2 minnaars (30-ers) gehad, die schaamstreek schoren, vond ik wel heel prettig eigenlijk. Nu laatste 2 die wat ouder zijn dan ik en nog "ouderwets behaard" daar. Vind ik toch minder. Niet minder mooi, maar minder in praktische zin

Voorlaatste vond ik ook niet zo schoon en dat is wel een afknapper!! Laatste is gelukkig wel lekker schoon en fris, dat vind ik dus wel heel belangrijk!

Laatste is mediterraan type, mooi, met borsthaar, dat kan ik dan wel weer heel mannelijk vinden (ik heb geen voorkeur voor en ook geen afkeer van borsthaar en rug). Mannen die armen en benen scheren (en de rest) vind ik juist niet mannelijk (meer). Borsthaar wat er van nature is, mag gewoon blijven van mij, beter dan harsen oid. Oksels maakt me niks uit bij een man. Maar (minstens) getrimde schaamstreek vind ik toch ook fijner en frisser idee.

Dus dat frissere imago klopt soms wel, soms niet. Kwestie van verzorging, maar ongeschoren is niet per se onverzorgd bij een man, is mijn ervaring mening.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@jjcjc: eensch dus! Ik vind (enige natuurlijke) beharing mannelijk en schoon is cruciaal!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Zelf vindt ik het wel zo fijn als ze zicht een beetje scheren..

Deed mijn vriend dat maar wat meer.. In het begin was het altijd keurig. Maar de laatste tijd zit er haar op zijn ballen en tussen zijn billen.. :S Minder fijn!
Oksel en onder, maar verder niets. Ik zou hem zonder borsthaar niet kunnen voorstellen..
MIjn vriend heeft ook last van haar. Hij stoort zich er zelf vreselijk aan. Hij houdt het beneden en zijn oksels bij. Van zijn borsthaar moet hij afblijven van mij. Heerlijk bosje.. Op zijn rug en nek groeit het wel snel. Dat scheer ik vaak weg voor hem. Niet romantisch maar wel praktisch. Eerst lekker saampjes douchen en dan scheren maar ;)
Mijn vriend heeft alleen okselhaar.. zn schaamstreek scheert ie soms. Op z'n buik en rug is geen haar te bekennen
quote:Vilma schreef op 10 september 2011 @ 19:02:

Als ze het maar in hun eigen badkamer doen boven hun eigen doucheputje.
*do not underestimate the power of stupidity*
Ik riep altijd dat ik geen man met borsthaar of veel beenhaar wilde, tot ik mijn huidige vriend tegen het (toch best harige) lijf liep. En weet je, ik vind het hartstikke mannelijk en het past gewoon bij 'mijn lief'. Moet wel toevoegen dat hij (gelukkig vind ik) geen rughaar heeft. Qua oksels en schaamstreek is het niet geschoren maar wel wat bijgehouden en voor mij wel voldoende; helemaal gladde oksels hoeft voor mij ook niet. Een kale borst vind ik nog steeds wel mooi, maar mijn vriend hoeft het van mij echt niet te scheren. Dit past gewoon bij hem en hoort bij de persoon van wie ik hou (niet dat hij dan niks zou mogen/kunnen veranderen, maar dit staat niet echt op het lijstje)
quote:Tomatensoep schreef op 11 september 2011 @ 10:25:

Vriend is hier behoorlijk behaard en heeft de pech dat ik dat echt vies vind. De arme schat staat tegenwoordig elk weekend onder de douche om borst, oksels, buik en schaamstreek te scheren. Maar hij vindt het zelf ook wel frisser..Een goed glad mannelijk lijf vind ik geweldig. Ik doe óók mijn benen. Het was wel even wennen, die naakte oksels. De eerste keer álle schaamhaar weghalen was wel wat werk. Het ziet er beter uit en voelt lekker aan. Ik wist niet dat er vrouwen waren die borst- en buikharen (plus overige ongewenste haren) heel vies vinden. Een fris onder- en bovenlijf is wel zo plezierig.
Zorg voor een verzorgd lijf
quote:kapsenbg schreef op 21 september 2011 @ 15:43:

[...]

Een goed glad mannelijk lijf vind ik geweldig. Ik doe óók mijn benen. Het was wel even wennen, die naakte oksels. De eerste keer álle schaamhaar weghalen was wel wat werk. Het ziet er beter uit en voelt lekker aan. Ik wist niet dat er vrouwen waren die borst- en buikharen (plus overige ongewenste haren) heel vies vinden. Een fris onder- en bovenlijf is wel zo plezierig.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

*verslikt zich in de koffie*

Een fris onder- en bovenlijf. Hoe verzin je het..............
wielrenners zijn toch ook mannelijk?
Een beetje op benen, armen en borst, oké.

Grote bossen in de schaamstreek? NIET OKÉ

Oksels een beetje bijpunten, hoeft niet kaal, is niet sexy bij een man, vind IK.
Ik vind het niet echt iets met mannelijkheid te maken hebben eigenlijk. Behalve gladde benen dan misschien, maar inderdaad: ik vind wielrenners niet verwijfd ofzo.

Een man moet scheren wat ie wil. Het mooiste vind ik geen borsthaar. Rughaar, als het echt krult en zo, oh horror (mja de ene scharrel die dat had was zoiezo afschruwelijk).

Schaamhaar, okselhaar, buikhaar maakt me amal nix uit. Vind dat er ook raar uitzien als dat weggehaald word. Van die berenbenen vind ik wel minder mooi. En een bietje klimop vind ik eerder sexy dan vies.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven