Mannen en condooms

23-05-2011 20:09 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik loop de laatste tijd eigenlijk steeds vaker tegen mannen aan die problemen hebben met condooms. Ik wil zelf dat er altijd een condoom gebruikt wordt (moet ook wel want ik heb geen hormonale anticonceptie en ook geen koperspiraal). Maar het is me nu dus al drie keer overkomen, dat ze dan hun erectie verliezen en als verklaring geven: ik ben het niet gewend....

Merken jullie dit ook? Of tref ik steeds de verkeerde mannen? Doet iedereen het maar zonder condoom dat ze het 'niet gewend' zijn?

Verder nog tips/ervaringen, misschien is er iets wat ik kan doen zodat ze wél stijf blijven met condoom om?
Niet vreemd !! geen tips!! Mannen? met tips???

geen probleem van maken trouwens!
Hier geen probleem, mijn kerel boeit het niet of er een condoom om zit of niet....

Ik vind het slappelingen als ze hun erectie verliezen, blijkbaar niet opgewonden genoeg.
Zonder feestmuts geen feest
Ik heb nooit problemen met mijn erectie behouden maar ik merk wel dat voor mij klaarkomen dmv sex met een condoom moeilijker is. Heeft te maken met enerzijds het verminderde contactgevoel, anderzijds met het knellende gevoel van het condoom.

Mijn oplossing: tegen dat ik wil komen: terugtrekken, condoom af en met de hand (laten) afmaken.

Ik heb al verschillende types condoom geprobeerd, ook grotere, maar nog geen condoom gevonden dat voor mij echt voldoet.

Wel jammer, maar aangezien ik geen vaste monogame relatie heb neem ik het ongemak voor lief.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:spectral schreef op 23 mei 2011 @ 20:14:

Hier geen probleem, mijn kerel boeit het niet of er een condoom om zit of niet....

Ik vind het slappelingen als ze hun erectie verliezen, blijkbaar niet opgewonden genoeg.Ik heb (zie mijn bericht) serieus moeite om klaar te komen dmv sex met condoom. Maar ik maak er geen probleem van en ik gebruik het ook beslist niet als smoesje om het dan maar zonder te doen. Ben ik nu ook een slappeling ?
Mijn ega komt ook lastiger klaar door minder gevoel... zou je ook als voordeel kunnen zien natuurlijk.
quote:Donkeyshot schreef op 23 mei 2011 @ 20:20:

[...]

Ik heb (zie mijn bericht) serieus moeite om klaar te komen dmv sex met condoom. Maar ik maak er geen probleem van en ik gebruik het ook beslist niet als smoesje om het dan maar zonder te doen. Ben ik nu ook een slappeling ?

Ik adviseer:

Roze tepelkwastjes

Ze hebben een geheimzinnig effect en spreken zeer tot de verbeelding - de roze, met pailletten bezette tepelhoedjes met zachte...

Prijs: ¤ 8,50

(sorry, werd even afgeleid door de advertentie rechts)

On-topic: ik ben nog maar twee mannen tegengekomen die zelf het gebruik van een condoom voorstelden. Een enkeling vroeg of ik aan de pil was, de rest vroeg niks. Ik heb een onschuldige uitstraling geloof ik, maar ik vind het nogal dom...
Ik kom het ook vaak tegen en vind het echt rotsmoezen. Zelfs meegemaakt dat iemand hem tijdens de daad stiekem eraf bleek te hebben gehaald. Wat was ik kwaad, en kwaad dat hij bleef ontkennen (we zien er allebei gezond uit, dus we hoeven nergens bang voor te zijn, was zijn verklaring)

Het afmaken met hand herken ik wel, is idd vaak de beste oplossing. En geil om te zien ook
quote:SexNJaZz schreef op 23 mei 2011 @ 20:24:

Ik kom het ook vaak tegen en vind het echt rotsmoezen. Zelfs meegemaakt dat iemand hem tijdens de daad stiekem eraf bleek te hebben gehaald. Wat was ik kwaad, en kwaad dat hij bleef ontkennen (we zien er allebei gezond uit, dus we hoeven nergens bang voor te zijn, was zijn verklaring)

Het afmaken met hand herken ik wel, is idd vaak de beste oplossing. En geil om te zien ook Dat heb ik ook een keer gehad! Hij zei dat het gescheurd was, maar had het er al afgerukt. Daarna konden we het net zo goed zonder doen, vond hij. Hij heeft de rest van de nacht op een houtje kunnen bijten. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet altijd veilig heb gedaan, gelukkig heb ik er niks aan overgehouden, maar op zo'n manier laat ik me niet piepelen.
Ik doe het condoom vaak tijdens het pijpen om, dan blijft het doorgaans wel stijf. Dus gewoon met je hand naar beneden afrollen terwijl je ook met je mond er overheen gaat. Het is dat zelf prutsen waardoor de erectie weggaat, aangezien ze zich dan helemaal daarop moeten concentreren en tja...je kent de theorie over mannen en 2 dingen tegelijk doen toch...?
Ik probeer er ook geen probleem van te maken natuurlijk, reageer gewoon relaxt erop.

Maar het is zo jammer, dan ben je eindelijk op dat punt en heb je ontzettend veel zin om lekker te knallen en dan gaat het niet.
Ik heb ooit eens op tv een seksuologe gezien die het condoom met haar mond omdeed..wel eerst FLINK oefenen op bananen

Ze deed het heel snel en soepel zodat het "gehannes" achterwege bleef waarbij de situatie spannend blijft. Ik weet niet precies hoe de techniek ervan is, maar waarschijnlijk kun je dat via google wel vinden.
quote:Ienimimi schreef op 23 mei 2011 @ 20:26:

Ik heb ooit eens op tv een seksuologe gezien die het condoom met haar mond omdeed..wel eerst FLINK oefenen op bananen

Ze deed het heel snel en soepel zodat het "gehannes" achterwege bleef waarbij de situatie spannend blijft. Ik weet niet precies hoe de techniek ervan is, maar waarschijnlijk kun je dat via google wel vinden.Heb je zo geleerd hoor
Nou ja, zie techniek van Minny dus..zij heeft er al ervaring in zo te lezen
Ik vind condooms al stinken, laat staan dat ik hem er met mijn mond omheen doe... dan proef je het ook nog.. brrrrr
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:_minny schreef op 23 mei 2011 @ 20:26:

Ik doe het condoom vaak tijdens het pijpen om, dan blijft het doorgaans wel stijf. Dus gewoon met je hand naar beneden afrollen terwijl je ook met je mond er overheen gaat. Het is dat zelf prutsen waardoor de erectie weggaat, aangezien ze zich dan helemaal daarop moeten concentreren en tja...je kent de theorie over mannen en 2 dingen tegelijk doen toch...? :D Inderdaad, klinkt aardig logisch. Bij de laatste had hij ook nog steeds een erectie toen ik hem pijpte met condoom om. Alleen pijpen met condoom is zo vervelend, dat flupje achterin je keel en die overheersende latex smaak :puke:
quote:himalaya schreef op 23 mei 2011 @ 20:29:

Ik vind condooms al stinken, laat staan dat ik hem er met mijn mond omheen doe... dan proef je het ook nog.. brrrrrEr zijn ook condooms met smaakje!

Bovendien valt het nog best mee met veel condooms hoor, vooral die van Durex en Euroglider vind ik reuze meevallen.
quote:MissThee schreef op 23 mei 2011 @ 20:15:

Zonder feestmuts geen feestPrecies! En ik denk ook dat het belangrijk is om gebruik van condooms als iets niet-onderhandelbaars te brengen.
quote:Donkeyshot schreef op 23 mei 2011 @ 20:20:

[...]

Ik heb (zie mijn bericht) serieus moeite om klaar te komen dmv sex met condoom. Maar ik maak er geen probleem van en ik gebruik het ook beslist niet als smoesje om het dan maar zonder te doen. Ben ik nu ook een slappeling ?Vind ik van niet Donkey!!
x
quote:_minny schreef op 23 mei 2011 @ 20:26:

Ik doe het condoom vaak tijdens het pijpen om, dan blijft het doorgaans wel stijf. Dus gewoon met je hand naar beneden afrollen terwijl je ook met je mond er overheen gaat. Het is dat zelf prutsen waardoor de erectie weggaat, aangezien ze zich dan helemaal daarop moeten concentreren en tja...je kent de theorie over mannen en 2 dingen tegelijk doen toch...?

WOW.....jaloers!

Ik kan dat dus niet!

Maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik condooms zo ontzettend vind stinken...

Ik kan niet pijpen en dan vlak naast mijn neus de verpakking van het condoom kapot scheuren

Ik kokhalzen dan

Dat was ook de reden dat vriend en ik vrij snel een SOA test hebben gedaan

Want ik vind het eigenlijk ook wel een beetje een onderbreking van de feestvreugde,

Een noodzakelijke onderbreking, maar wel een vervelende
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Iemand een potje mosterd om mijn condoom in te dippen?

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb eens iemand gedate die het altijd met een vrouwencondoom deed (had hij altijd bij zich). Dan voelde hij 'meer'. Misschien is dat een tip?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
quote:spectral schreef op 23 mei 2011 @ 20:22:

Mijn ega komt ook lastiger klaar door minder gevoel... zou je ook als voordeel kunnen zien natuurlijk.

Hoogstens een voordeel voor de vrouw (maar ook zonder condoom kan ik het heel lang volhouden).

Voor mij is er geen lol aan, het wordt alleen maar irritant en pijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven