MAP na 11 uur

06-11-2012 08:30 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel erg bang dat ik zwanger ben en ik wil t absoluut nie

de condoom van mijn vriend is gescheurd en na 11 uur kon ik de MAP halen. dit heb ik toen gedaan en hem met water ingenomen. kan ik nu zwanger zijn en hoe weet ik dat zeker?
Alles kan. De map is bij innemen binnen 24 uur na gemeenschap 95% betrouwbaar. Geen 100% dus je hebt kans dat je zwanger bent. Maar goed, die kans is klein. Hoe je het kan weten? Als je de komende cyclus niet ongesteld word lijkt een testje me wel handig.
Sowieso heel goed dat je de MAP hebt gehaald! Das stap 1 als zoiets gebeurt en je niet zwanger wilt worden. Ik zou je nu vooral proberen niet te druk te maken, mocht je niet ongesteld worden komende menstruatie dan even langs de dokter of een test doen. Voor nu heb je gedaan wat je kon doen, ev kun je je huisarts bellen maar mijn vermoeden is dat hij zal zeggen dat je moet wachten tot je menstruatie.
je hebt gedaan, wat je moest doen. Nu is het afwachten.
In welke week van je cyclus was dat?
Zeg maar Spijker.
Goed en verstandig gehandeld! Misschien wel handig om aan de pil te gaan, voor extra bescherming voortaan.
11 uur is nog binnen de juiste tijd..

Gewoon even afwachten tot je ongesteld moet worden. Kans is groot dat je niet zwanger bent.
Alles kan idd maar de kans is heel klein.

Als je zo bang bent zwanger te worden zou ik me beter beschermen dan alleen condoom. Ben je aan de pil?
De kans is klein, maar ik heb het in mijn omgeving zien gebeuren. Onveilige seks gehad, MAP binnen de juiste tijd ingenomen.......en gisteren is hun zoontje geboren!
quote:lilalinda schreef op 06 november 2012 @ 09:14:

je hebt gedaan, wat je moest doen. Nu is het afwachten.Dit! Het is spannend, maar je kunt niet meer doen. De kans is heel groot dat je na de MAP in ieder geval niet zwanger bent, maar er is een kleine kans dat je dat toch bent. Dat kun je nu niet weten, maar als je niet ongesteld wordt, kun je een test doen...
en als je toch zwanger bent en dat niet wilt, kun je een overtijdbehandeling doen.

Wees blij, dat je in NL woont, met zoveel keuzemogelijkheden
ik ben aan de pil maar, was hem vergeten in de 2de week
Ooh, 1x vergeten in de tweede week is helemaal geen probleem, kans dat je zwanger bent is nihil. Gelukkig maar!
ben dag 8 en 9 vergeten :(
oh 2 dagen vergeten, dat is wel ietsje minder... maar MAP binnen 11 uur is mooi op tijd, dus kans is niet groot
Welke pil slik je?
Stella als je zo vaak de pil vergeet dan kan je ook maar beter eens een kijkje nemen welke andere voorbehoedsmiddelen er zijn. Bijvoorbeeld de Nuvaring kan een oplossing zijn voor jou, hoef je maar 2x per maand aan te denken.
zwaarste pil tegen acne
Moet zeggen: pil gebruiken En condoom gebruiken en dan pil vergeten en scheurend condoom.... Als het in een film zou gebeuren zou het ongeloofwaardig zijn.
Ja je kan zwanger zijn. Mijn zoon is daar het levende bewijs van. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven