Meer orgasmes van vibrator dan van vriend.

16-12-2018 12:39 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begrijp mij niet verkeerd, ons seksleven op top. Niks op aan te merken. Behalve dat hij af en toe wat hardhandig kan zijn. Romantiek zit er absoluut niet in. En dat vind ik soms wel jammer.

In het nachtkastje ligt een vibrator. Daar maken we vaak genoeg gebruik van tijdens de sex.
Maar wat mijn vriend niet weet is dat ik het speeltje heel vaak zelf gebruik, als hij niet thuis is. En in plaats van 1x klaarkomen met mijn vriend erbij kom ik tussen de 3 en 6(!!!) Keer klaar in me eentje. En veel sneller ook.

Ik voel me hier wel een soort van schuldig over .
Daarom wil de vrouw ook meer van een man dan alleen seks, want we hebben de vieb al :-)
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet thuis, gebruik je dildo of vibrator, laat je enkele malen klaar komen en doe dan een video skype gesprek met je man, wedden dat je nog gaat klaar komen als hij thuis komt en je bespringt
Alle reacties Link kopieren
En een man die een plastic nepkut gebruikt? Is dat raar of niet?
Alle reacties Link kopieren
Je seksleven is dus helemaal niet ‘ niets op aan te merken’ en hoewel het normaal schijnt te zijn dat je vieb je meer orgasmes bezorgd dat je eigen lief, vind ik dat niet.. maar kan ook zijn dat ik geluk heb en dus vrij makkelijk kom, genoeg heb aan 2 vingers of een goed formaat in zijn broek.. ik kom makkelijk 2 a 3x op een lange uitgebreide sessie en als het een keer niet is vind ik dat ook niet erg

Dat je vind dat je je schuldig moet voelen omdat je dat ding gebruikt als je man niet thuis is is natuurlijk onzin. Je man geeft je niet wat je nodig hebt. Waar jij soms liefde en passievol wil, wilt hij slleen maar hard en rechtlijnig. Zou mijn vent niet zijn maar ok
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem jij genoegen met ruig en hard en als jij lief en zacht wilt is het “niet zijn style”. Het is een samenspel en niet het spel van hem om te ontladen. Ik zou me gebruikt voelen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vrij verontrustend dat hij zich niet een beetje in wil houden en wat zachter wil doen omdat het voor hem een ontlading is en het niet zijn stijl is. Dat klinkt echt heel, heel egoïstisch en naar. En dan voel jij je schuldig omdat je masturbeert? Hij zou zich schuldig moeten voelen omdat hij jou pijn doet om zijn eigen behoeftes te bevredigen. Masturberen staat je sowieso ten allen tijde vrij. Het is jouw lichaam, je bent zijn bezit niet.

Maar eerlijk gezegd vind ik zijn onwil om minder ruw te zijn nogal veelzeggend. Hij klinkt echt niet leuk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Amber1998 schreef:
16-12-2018 12:39
Begrijp mij niet verkeerd, ons seksleven op top. Niks op aan te merken. Behalve dat hij af en toe wat hardhandig kan zijn. Romantiek zit er absoluut niet in. En dat vind ik soms wel jammer.
Als je dat ruwe niet fijn vindt, moet je dit zeggen tegen je vriend en hij er rekening mee houden. Ik hou zelf van een combinatie lief en bij momenten ook harder, maar alleen als dat wederzijds goed voelt, nooit vanuit eigen lust alleen.
Alle reacties Link kopieren
Aandacht en romantiek zit er niet in tijdens de seks?

Huh? Aandacht zit er niet in? Hoe werkt dat precies? Jij mag gaan liggen en hij gebruikt je als opblaaspop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven