Meer spanning?

06-07-2012 11:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
De seks tussen mij en mijn vriend vind ik soms wat saai worden.

We genieten allebei volop, maar het is bijna altijd hetzelfde!

In het begin maakt dit niet zoveel uit, maar nu begin ik me eraan te storen..

Weten jullie misschien hoe we de seks wat spannender kunnen maken?

Andere locatie

ander standje
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rollenspel.

Elkaar opnieuw gaan verleiden.
Hier was het tot een paar maanden geleden ook zo.

Nu zijn we open naar elkaar toe wat we willen, wat onze fantasieën zijn, wat we graag nog willen e.d.

-sexy lingerie kopen

-hem verleiden

-vaker een vluggertje

Maar probeer er eens over te praten met je partner, misschien zijn jullie het wel met elkaar eens en komen jullie samen op goede ideeën om het weer spannend te maken!

Succes -x-
Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven.
-Sexspelletjes ( als dat bij je past )

-Sexy lingerie

-Andere plekken/Standjes

-Spontane acties om hém evt te verleiden ( dus opeens voor het eten , of er na ect )

-Met je zelf spelen en hem laten kijken

-Body2Body massage

-Praten over wat jij nog heel graag wilt en hij.. En wie weet komt daar iets spannends uit.
quote:carlesta schreef op 06 juli 2012 @ 11:44:

Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven.

Jij word opgewonden als je bijv 200 euro in zijn portomonee ziet zitten? Klim je er dan meteen bovenop, bij hem?

^^

Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven. goede tip.

Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven.Prostitutie iets voor jou? krijg je er ook geld voor.
quote:akelei91 schreef op 06 juli 2012 @ 12:25:

[...]

Prostitutie iets voor jou? krijg je er ook geld voor.
Fruit en slagroom introduceren?
it's a big club and you ain't in it

Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven.Dat moet hij het ook aan je willen geven, anders word je dubbel genaaid.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 06 juli 2012 @ 12:57:

[...]

Dat moet hij het ook aan je willen geven, anders word je dubbel genaaid.

Ik zou wel eens willen dat mijn vriend wat meer geld in zijn portemonnee heeft. Dit wind namelijk op voor mij. Vooral als de man smaak heeft. Ik hou namelijk van mooie dingen in het leven.Hoe meer geld, des te leuker de vriend! Lekkere instelling heb je. Van mij kreeg je een votschop en een heel vet DOEIII!!!! (Kan je lekker afwinden)
quote:rionyriony schreef op 06 juli 2012 @ 12:56:

Fruit en slagroom introduceren?

Ik lust geen slagroom, zou voor mij dus een big turn off zijn.

Over meer spanning gesproken: probeer eens 5000 volt? geheid dat dat iets anders oplevert dan tot nu toe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven