Met hoeveel verschillende mensen heb jij seks gehad tot nu?

07-11-2018 23:03 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weereens niets te doen en dan dwaal ik vaak af met gedachten en ideëen. Zelf heb ik twee vaste relaties gehad van 2 en 2.5 jaar. Mijn eerste vriendje toen ik 15 was. 2 jaar. En een toen ik 19 was. 2.5 jaar. Dus dat zijn er alvast twee. Dan tel ik alle ONS en losse relaties/scharrels/lnipperlicht-relaties/vaste clubmaatjes. En kom uit op totaal 27 mannen (waarvan 5 scharrels). 6 vrouwen. Personen met wie ik seks heb gehad tijdens mijn werk als prostituee tel ik niet mee. Dat kan ook haast niet. Ik ben nu ergens achter in de twintig.

Ik hoorde een collega (heb een deskjob) dat vrouwen echt sloeries Ijn. En elke vrouw wel 300 mannen verslindt in haar leven. Ik kom daar lang niet aan en ben best.. Promiscue (of hoe je dat ook schrijft).

Jullie M/V?
Poeh dat is een lastige vraag, wij swingen nu ruim een jaar en komen regelmatig op feestjes voor meerdere stellen. Tel daar de partners bij op die ik voor mijn huidige relatie heb gehad op dan kom ik op zo'n 45. En dat aantal zal nog wel even in ontwikkeling blijven. En dan heb ik de kippen niet eens meegeteld.......oeps :-)
Alle reacties Link kopieren
HappyFamily038 schreef:
08-11-2018 08:14
En dan heb ik de kippen niet eens meegeteld.......oeps :-)
:whut:
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
Alle reacties Link kopieren
overigens kun je je natuurlijk ook afvragen wanneer een kip een kip is 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
08-11-2018 00:22
:biggrin:

Ik zou het aantal niet weten. Ben de tel ergens kwijt geraakt.
Idem :A:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 26, en heb maar seks gehad met 1 man, toevallig mijn huidige partner met wie ik al 9 jaar een relatie heb. Ik zie het niet echt zitten om met andere mannen seks te hebben. Ik vind dit wel prima zo. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een zooitje. Ik heb het niet geteld want dat vind ik niet interessant
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit altijd zo'n rare vraag, hoeveel bedpartners. Hou je dat dan bij? Of maak je dan gewoon een schatting?

Hoe vaak ben je naar Frankrijk geweest? Vast ook best een aantal keer en de meeste keren was dat leuk (vakantie) en soms viel het tegen. Ga je dat dan ook bijhouden?
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
08-11-2018 10:10
Ik vind dit altijd zo'n rare vraag, hoeveel bedpartners. Hou je dat dan bij? Of maak je dan gewoon een schatting?

Hoe vaak ben je naar Frankrijk geweest? Vast ook best een aantal keer en de meeste keren was dat leuk (vakantie) en soms viel het tegen. Ga je dat dan ook bijhouden?
Als je maar 2 keer in Frankrijk bent geweest is het makkelijk bijhouden. Is het 300 keer dan is het wat lastiger natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zelf op 7. Ik ben midden 20. Momenteel een vaste relatie en die blijft hopelijk nog lang. Dus voorlopig komt er ook niks meer bij. Ik heb best een aantal vriendinnen bij wie de teller op 0 staat. Bij de andere vriendinnen zijn er vaak 1-3 bedpartners geweest. Ik ken eigenlijk niemand waar het getal boven de 20 komt. Niet dat ik het erg zou vinden. Dat mag iedereen lekker zelf bepalen.
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
08-11-2018 10:10
Ik vind dit altijd zo'n rare vraag, hoeveel bedpartners. Hou je dat dan bij? Of maak je dan gewoon een schatting?

Hoe vaak ben je naar Frankrijk geweest? Vast ook best een aantal keer en de meeste keren was dat leuk (vakantie) en soms viel het tegen. Ga je dat dan ook bijhouden?
Ik beken, ik hou het bij. Ben het ooit gaan doen, omdat ik nieuwsgierig was hoeveel het er waren. Dat en ik ben een verschrikkelijke lijstjes-nerd, dus dat uit zich ook hierin :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Rond de 8. 28 jaar
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het nog te tellen. Ik kom op 3.
Wel schamel als ik het zo lees. Nul kippen.
Alle reacties Link kopieren
23 jaar en toevallig onlangs nog geteld: min of meer 11 bedpartners
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
21 jaar en 1, vanaf m'n 18e met huidige vriend. Gaat hopelijk nog heel lang zo blijven :)
Ik ben 51 en heb 9 bedpartners gehad.
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
08-11-2018 10:10
Ik vind dit altijd zo'n rare vraag, hoeveel bedpartners. Hou je dat dan bij? Of maak je dan gewoon een schatting?

Hoe vaak ben je naar Frankrijk geweest? Vast ook best een aantal keer en de meeste keren was dat leuk (vakantie) en soms viel het tegen. Ga je dat dan ook bijhouden?
Nou ja, hoe vaak je Frankrijk bent geweest is niet de juiste vergelijking. Eerder welke steden je daar allemaal hebt gezien.
Ik onthoudt de namen, niet "nummer 1, 2 of 3".

34 jaar en ik kom op 12.

Mannen. Niet steden in Frankrijk waar ik ben geweest.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
08-11-2018 19:49
Nou ja, hoe vaak je Frankrijk bent geweest is niet de juiste vergelijking. Eerder welke steden je daar allemaal hebt gezien.
Ik onthoudt de namen, niet "nummer 1, 2 of 3".

34 jaar en ik kom op 12.

Mannen. Niet steden in Frankrijk waar ik ben geweest.
Ik weet ook echt niet meer in welke steden ik allemaal ben geweest in Frankrijk.... Als ik alle mannen zou opnoemen, zou ik er vast een paar vergeten. Die doe ik tekort want destijds was het ongetwijfeld leuk. Nu niet denken dat ik honderden mannen heb versleten hoor, ik denk ergens tussen de 30 en de 40. Maar om ze allemaal op te noemen moet ik heel hard nadenken en dan denk ik: ach wat zou het. De laatste is mijn huidige man en die is het belangrijkste.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar jullie definitie van seks. Dus wanneer tel je iemand mee of niet?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
2. Mijn ex en mijn huidige man. Ben 29.
Alle reacties Link kopieren
1 :flirting:
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27 jaar en 19 bedpartners gehad.
Jufjoke schreef:
08-11-2018 10:49
Voor mij is het nog te tellen. Ik kom op 3.
Wel schamel als ik het zo lees. Nul kippen.
Wat is een kip :-) ??

En hier ook 3, 26 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 min of meer ONS gehad, maar dat is al een hele tijd geleden. Sindsdien nog maar 1, mijn vrouw. Meer dan genoeg gelegenheid gehad maar nooit aan toegegeven. En nee, mijn vrouw leest niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Rond de 25/30 man denk ik en 3 vrouwen. Heb het niet echt bijgehouden. Behalve die vrouwen dan want doe ik niet zo vaak :).
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
08-11-2018 21:56
Wat is een kip :-) ??

En hier ook 3, 26 jaar.
jij hebt een kip :P

Kinky is een veertje, bdsm is de hele kip :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven