Met hoeveel verschillende mensen heb jij seks gehad tot nu?

07-11-2018 23:03 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weereens niets te doen en dan dwaal ik vaak af met gedachten en ideëen. Zelf heb ik twee vaste relaties gehad van 2 en 2.5 jaar. Mijn eerste vriendje toen ik 15 was. 2 jaar. En een toen ik 19 was. 2.5 jaar. Dus dat zijn er alvast twee. Dan tel ik alle ONS en losse relaties/scharrels/lnipperlicht-relaties/vaste clubmaatjes. En kom uit op totaal 27 mannen (waarvan 5 scharrels). 6 vrouwen. Personen met wie ik seks heb gehad tijdens mijn werk als prostituee tel ik niet mee. Dat kan ook haast niet. Ik ben nu ergens achter in de twintig.

Ik hoorde een collega (heb een deskjob) dat vrouwen echt sloeries Ijn. En elke vrouw wel 300 mannen verslindt in haar leven. Ik kom daar lang niet aan en ben best.. Promiscue (of hoe je dat ook schrijft).

Jullie M/V?
lollypopje schreef:
09-11-2018 06:39
jij hebt een kip :P

Kinky is een veertje, bdsm is de hele kip :proud:
Die moet ik onthouden :proud:
Alle reacties Link kopieren
1
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer vijftig, schat ik. Vooral toen ik tussen 16 en 21/22 was, toen ging ik echt los. Heb het in Spanje wel eens met twee verschillende jongens op één dag gedaan (wel achter elkaar).

Ik vond het ontzettend lekker, ook hoe je een jongen helemaal geil en gek kunt maken en was min of meer permanent klaar om te neuken. Misschien was ik wel seksverslaafd in die tijd - maar voelde me er prima onder. In het begin van mijn studententijd zat ik soms op mijn kamer, en dacht dan: wat zal ik vanavond gaan doen? Studeren, filmpje kijken, kletsen met vriendinnen of neuken? Als het het laatste werd en ik op dat moment geen zin had in seks met een FWB, ging ik gewoon naar de kroeg, even aan de bar hangen, binnen een kwartier had ik een seksdate en een half uur daarna lagen we in bed.

Heb er geen spijt van, denk nog wel eens aan die tijd terug toen ik me gewoon liet leiden door lust. Heb nu al een tijd een vaste relatie, we hebben veel en goede seks, maar soms denk ik nog wel: ik zou wel weer eens iets nieuws willen. Dat hoeft dan niet persé met een man, zou ook een vrouw erbij kunnen zijn (trio). Voor dat laatste heeft mijn vriend ook wel belangstelling, maar tot nu toe hebben we nog geen geschikt meisje kunnen vinden. Met een willekeurige jongen naar bed, zoals vroeger, doe ik niet binnen een relatie.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
08-11-2018 21:33
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar jullie definitie van seks. Dus wanneer tel je iemand mee of niet?
Goeie vraag.Voor de statistieken/duidelijkheid ,alleen de echte daad tel ik mee.De rest valt dan meer onder gerommel in de marge ;) .Kom dan op zo'n 30.Waarvan 3 relaties,de rest waren vaak (zeer) korte flings.
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
09-11-2018 10:31
Goeie vraag.Voor de statistieken/duidelijkheid ,alleen de 'echte daad' tel ik mee.De rest valt dan meer onder gerommel in de marge :there: .Kom dan op zo'n 30.Waarvan 3 relaties,de rest waren vaak (zeer) korte flings.
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
09-11-2018 10:31
Goeie vraag.Voor de statistieken/duidelijkheid ,alleen de echte daad tel ik mee.De rest valt dan meer onder gerommel in de marge ;) .Kom dan op zo'n 30.Waarvan 3 relaties,de rest waren vaak (zeer) korte flings.
dus gewone PIV (penis in vagina) seks?
Of ook pijpen, anaal?

jaja, als we het dan toch specificeren :proud:
want 'De daad' is nog steeds vaag en breed :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
17 mannen (waarvan 2 geen seks maar hand/mondwerk, tel ik wel mee) en 1 vrouw.
Ik ben 23.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 09-11-2018 13:53
60.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
09-11-2018 10:31
Goeie vraag.Voor de statistieken/duidelijkheid ,alleen de echte daad tel ik mee. De rest valt dan meer onder gerommel in de marge :there: .Kom dan op zo'n 30.Waarvan 3 relaties,de rest waren vaak (zeer) korte flings.
Ik vond het geen marge maar niets aan te doen. Het halveert daardoor tot 2 en dat blijft zo.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-11-2018 10:56
dus gewone PIV (penis in vagina) seks?
Of ook pijpen, anaal?

jaja, als we het dan toch specificeren :proud:
want 'De daad' is nog steeds vaag en breed :P
Yep Lollypopje,zoiets ongeveer,anaal ook,pijpen m.i dan weer niet.En 'de daad' is mss best wel breed begrip,ja ;) Maar ok,om het voor TO een beetje overzichtelijk te houden,dan maar zoiets als een poging tot (vage) definitie :@@:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
09-11-2018 13:32
Yep Lollypopje,zoiets ongeveer,anaal ook,pijpen m.i dan weer niet.En 'de daad' is mss best wel breed begrip,ja.Maar ok,om het voor TO een beetje overzichtelijk te houden,dan maar zoiets als een poging tot (vage) definitie :@@:
grinnn lastig he 😜

begon het mij eens af te vragen nadat ik voor het eerst met een vrouw naar bed waa geweest, omdat ik dat met een man dan weer had gezien als lang voorspel 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-11-2018 13:36
grinnn lastig he 😜

begon het mij eens af te vragen nadat ik voor het eerst met een vrouw naar bed waa geweest, omdat ik dat met een man dan weer had gezien als lang voorspel 😜
Yep,nu wordt het idd wel heeeeel complex :biggrin: .Zelf ook wel's ervaring met tantra gehad waarbij minder tot niet om het neuken draaide.Maar wel een heel intense,fysieke ervaring.Denk dat het eerder een ander soort van sexualiteit is?Maar ok ,nu drijf ik mss wat ver af @(
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
09-11-2018 14:02
Yep,nu wordt het idd wel heeeeel complex :biggrin: .Zelf ook wel's ervaring met tantra gehad waarbij minder tot niet om het neuken draaide.Maar wel een heel intense,fysieke ervaring.Denk dat het eerder een ander soort van sexualiteit is?Maar ok ,nu drijf ik mss wat ver af @(
ik heb uiteindelijk besloten vaginale of anale penetratie met penis of strapon mee te tellen, want je moet ergens een grens stellen. Maar het is net zo arbitrair als elke andere keuze
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-11-2018 14:09
ik heb uiteindelijk besloten vaginale of anale penetratie met penis of strapon mee te tellen, want je moet ergens een grens stellen. Maar het is net zo arbitrair als elke andere keuze
Duidelijk eindconclusie,Lollypopje,kan ik me wel in vinden ;) . En mooi op tijd,ga nu even weer wat centjes verdienen,nice talkin :worship:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Tegelijk of apart?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee mannelijke bedpartners gehad. Ik ben nu 35 en getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
5 bedpartners inclusief mijn man waar ik nu 21 jaar bij ben en ik ben nu 54 jaar oud :-D
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
121 vrouwen
lollypopje schreef:
09-11-2018 14:09
ik heb uiteindelijk besloten vaginale of anale penetratie met penis of strapon mee te tellen, want je moet ergens een grens stellen. Maar het is net zo arbitrair als elke andere keuze
Wippen veel vrouwen met strapon? Ik kom alleen vrouwen tegen in kwartetsetting maar omdat ik zelf niet van de vrouwen ben doe ik verder niets mee.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
09-11-2018 23:31
Wippen veel vrouwen met strapon? Ik kom alleen vrouwen tegen in kwartetsetting maar omdat ik zelf niet van de vrouwen ben doe ik verder niets mee.
valt mee, maar wel een aantal. Kan ook komen doordat die ik ken vaak ook kinki zijn. Maar kwam er niet uit wanneer ik ze anders mee moest tellen. Dus tel ik alleen het neuken 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Westerpaviljoen schreef:
09-11-2018 19:24
121 vrouwen
121, waarvan hoeveel forummers zei je ook al weer?
kindrebel schreef:
09-11-2018 23:31
Wippen veel vrouwen met strapon? Ik kom alleen vrouwen tegen in kwartetsetting maar omdat ik zelf niet van de vrouwen ben doe ik verder niets mee.
Ja, kom ik toch redelijk vaak tegen in het swingerswereldje. V-V actie met strapon of dubbele dildo.....
3 sekspartners en ben 21
Alle reacties Link kopieren
1000 +. M/V

Jaren in een studentenkroeg gewerkt, en was (en ben!) Er niet vies van.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
26-12-2018 17:14
1000 +. M/V
Aardig getal. Volgens mij kom je hier voorlopig mee aan de leiding! Dat zijn er zowat 3 per week... and counting?
Alle reacties Link kopieren
5.

26 jaar en gedumpt...

Het worden er dus helaas meer! hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven