Meten met twee maten

23-06-2011 10:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve Viva vriendinnen.

Bij mij thuis wordt duidelijk met twee maten gemeten. Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan dus ik denk wellicht kunnen jullie mij helpen.

Mijn vrouw en ik hebben niet zoveel seks meer. Onlangs kwam mijn vrouw echter thuis met een 'Thrilling Tarzan' vibrator, en ik moest het maar goed vinden. "Ik heb tenslotte ook mijn behoeftes!", beargumenteerde ze. Na een goed gesprek heb ik mij er toch maar bij neergelegd.

Echter, ik denk, als zij een speeltje mag, mag ik het ook dus ik heb toen op internet iets besteld. Een week later kwam mijn op 220 Volt werkende 'Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex kunstkut binnen.

Ik was ineens de grote viezerik in huis en ik kende geen schaamte en ze vergeleek het met vreemd gaan. Ineens dacht ze dat zij niet meer genoeg was voor mij. Dit terwijl zij juist geen seks wou!

Wat moet ik nu doen? Mijn vrouw zwijgt nu al een tijdje tegen me (sinds dit weekend) en ik weet echt niet hoe ik hier mee moet omgaan. Help!

Groetjes,

Damy
Hey, op andere fora wordt het ook al niet leuk gevonden!

Overkomt je dat nou vaak, TO?
TO heeft vast een goede relatie en wil een probleem hebben omdat je anders zo buiten de boot valt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
TO is fake.
Hoe sneu dit...

Wat dacht je... die vivavrouwen weten vast niet hoe Google werkt?
als je nou de 'Thrilling Tarzan' steekt in de 'Big Daddy's Suckmaster 5000 krijgen ze misschien wel kleintjes! Die je kunt verkopen!
Als je nou haar speeltje in jouw speeltje duwt en jullie gaan weer es gewoon neuken?
Oh Lilalinda dacht ook al die kant op maar dan wat commerciëler
quote:mamalief schreef op 23 juni 2011 @ 10:46:

Als je nou haar speeltje in jouw speeltje duwt en jullie gaan weer es gewoon neuken? Een vibrator die gepijpt wordt door een pijp- of masturbeermachine!
World of Warcraft: Legion
Jou topic is net zo nep als "Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex" KUNSTKUT
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
TO heeft geen leven zo te zien..
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 11:08:

TO heeft geen leven zo te zien..Maar wel een Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex"kunstkut, wat is nou belangrijker?
Nee, hij heeft op stuk of 10 fora hetzelfde bericht geplaatst. Denk dat jullie gelijk hebben Mali en Chantalo.
World of Warcraft: Legion
quote:mamalief schreef op 23 juni 2011 @ 11:09:

[...]

Maar wel een Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex"kunstkut, wat is nou belangrijker?Die kunstkut met realistisch ingebouwde, pulserende anus natuurlijk!
quote:hans66 schreef op 23 juni 2011 @ 11:11:

Nee, hij heeft op stuk of 10 fora hetzelfde bericht geplaatst. Denk dat jullie gelijk hebben Mali en Chantalo.Als hij alleen had geschreven dat hij een kunstkut had gekocht, dan had ik het nog enigszins geloofwaardig gevonden.......
Ik denk dat TO probeert om een carriere als stand up comedian van de grond te krijgen.

Helaas... u bent de zwakste schakel. Tot ziens!

(p.s.: ik ben niet lief en al helemaal niet je viva-vriendin)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lilalinda schreef op 23 juni 2011 @ 10:45:

als je nou de 'Thrilling Tarzan' steekt in de 'Big Daddy's Suckmaster 5000 krijgen ze misschien wel kleintjes! Die je kunt verkopen!
quote:mamalief schreef op 23 juni 2011 @ 11:09:

[...]

Maar wel een Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex"kunstkut, wat is nou belangrijker?Nou dan heb ik toch liever een leven
Je topictitel zegt het eigenlijk al:

Meten met twee maten

Thrilling Tarzan heeft je vrouw waarschijnlijk (veel) meer te bieden, maattechnisch.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jij bent vast een billenman
quote:himalaya schreef op 23 juni 2011 @ 11:24:

Meten met twee maten

Thrilling Tarzan heeft je vrouw waarschijnlijk (veel) meer te bieden, maattechnisch.Kennelijk de Daddy suckmaster ook dus je zou zeggen dat er geen probleem is!
quote:himalaya schreef op 23 juni 2011 @ 11:24:

Meten met twee maten

Thrilling Tarzan heeft je vrouw waarschijnlijk (veel) meer te bieden, maattechnisch.
pics or it didn't happen!
quote:mamalief schreef op 23 juni 2011 @ 10:46:

Als je nou haar speeltje in jouw speeltje duwt en jullie gaan weer es gewoon neuken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven