Meten met twee maten

23-06-2011 10:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve Viva vriendinnen.

Bij mij thuis wordt duidelijk met twee maten gemeten. Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan dus ik denk wellicht kunnen jullie mij helpen.

Mijn vrouw en ik hebben niet zoveel seks meer. Onlangs kwam mijn vrouw echter thuis met een 'Thrilling Tarzan' vibrator, en ik moest het maar goed vinden. "Ik heb tenslotte ook mijn behoeftes!", beargumenteerde ze. Na een goed gesprek heb ik mij er toch maar bij neergelegd.

Echter, ik denk, als zij een speeltje mag, mag ik het ook dus ik heb toen op internet iets besteld. Een week later kwam mijn op 220 Volt werkende 'Big Daddy's Suckmaster 5000 met pulseerfunctie, autovochtregulatie en elastische en realistische ingebouwde anus inclusief zelfreinigingsfunctie' latex kunstkut binnen.

Ik was ineens de grote viezerik in huis en ik kende geen schaamte en ze vergeleek het met vreemd gaan. Ineens dacht ze dat zij niet meer genoeg was voor mij. Dit terwijl zij juist geen seks wou!

Wat moet ik nu doen? Mijn vrouw zwijgt nu al een tijdje tegen me (sinds dit weekend) en ik weet echt niet hoe ik hier mee moet omgaan. Help!

Groetjes,

Damy
Alle reacties Link kopieren
Zet je vrouw de deur uit en leer die kunstkut koken, ben je helemaal toppiejoppie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven