Mijn date heeft een minipiemel

15-10-2008 22:15 832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een heel belachelijk iets , maar ik zit er wel mee.



Tijdje geleden een leuke vent leren kennen via een datingsite. Alles leuk aan hem , het klikt verder goed tussen ons 2. Elkaar ontmoet ook allemaal leuk en gezellig, lief , leuk karakter , zoent lekker e.d

Alleen .. maar..



Hij heeft een klein geslachtsdeel.. En oke ik heb ze echt wel iets kleiner dan normaal gezien , maar dit is echt klein !

Hij schaamt zich er ook voor , heb gezegd dat hij dat niet hoeft te doen. (tja ga niet zeggen dat t niet *normaal* is)



En nu .. nu twijfel ik of ik verder moet daten met hem. Is dit een afknapper of moet ik mij hier maar over heen zien te zetten ?



Verder klikt het wel in bed , maar om nou altijd maar allerlei hulpmiddelen(vibo etc) in bed te slepen vind ik ook nogal wat.



Hoe gaan jullie hier mee om ?
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen dat het niet helpt maar je kan misschien even wrijven.
RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk: http://www.youtube.com/watch?v=uMvpP9Rq3t4
Alle reacties Link kopieren
Oef...ook een keer mee gemaakt...werd helemaal niks

LULlig om te zeggen..maar ik zou gaan
Alle reacties Link kopieren
Ehm, het eerste wat in mij opkomt...VOEL je wel iets in bed.



IK zou er eerlijk gezegd heel veel moeite mee hebben en het zou voor mij echt een reden zijn om het te laten voor wat het is denk ik..
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat mijn date geen minipiemel heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei altijd dat het mij niet uitmaakte tot dat.....

Misschien als ik echt helemaal verliefd zou zijn geweest dat ik me er dan wel overheen zou kunnen zetten. Als hij echt heel, heel erg leuk zou zijn verder.Dan misschien. Maar vond het ook erg jammer. Totaal niet sociaal wenselijk om te denken maar tja....
Alle reacties Link kopieren
Heb je beelden? Ben wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
ja jeetje...

Hoeveel last heb je ervan en wat voor last is dat dan....

omdat het niet volgens het overgrote plaatje klopt???

of iets anders.



En zo hebben alle mannen wel iets ;-)

Maar goed, in hoeverre staat het je seksleven echt in de weg...

Ik kan me voorstellen dat een afknapper is, maar goed dat is een eerste reactie...



Toch niet gewoon ff aankijken en als het echt een punt wordt ermee kappen. Al is dat wel lullig ja: sorry ik vind je echt heel leuk, lief, kan met je lachen, praten etc.

maar die lul van je, ik kan er niet mee leven....



Lastig!!!!!!!!!!!



Hopen dat er vrouwen op het forum verschijnen met mannen met een kleine. Kijken wat die ervan zeggen.



Mja nu ik er meer over ga nadenken.... zeer lastig, want tja je wil ook wel wat voelen natuurlijk.



Hee en ooit zei een moeder:

uiteindelijk is het belangrijkste dat je met elkaar kan praten en lachen, want de seks is later niet de bindende factor.



Hee succes...
Misschien rare vraag hoor, maar hoe groot is ie dan ongeveer?

En voel je wel iets in bed? Ik zou het zelf nog even aankijke als ik jouw was.. als je hem verder wel helemaal leuk vind.
Is anaal niet een optie?
Alle reacties Link kopieren
Het leukst blijft natuurlijk:



een grote die steigert



maar ja, no body is perfect (except mine X-D )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
mirlo schreef op 15 oktober 2008 @ 22:49:

Heb je beelden? Ben wel benieuwd.
Met vergrootglas graag. Bril ligt in ander kot.
Alle reacties Link kopieren
Wat een belachelijk topic, je gaat je droomvent toch niet laten lopen omdat hij 'daar' net 2 cm korter is dan jij graag blieft??? Wees eens creatief, je kunt ook een probleem om niks maken... Als hij jou dumpt omdat je borsten maar een cup AA zouden zijn dan ben je toch ook zwaar verontwaardigd en slaat het toch ook nergens op? Nou dan.
Alle reacties Link kopieren
Donkeyshot schreef op 15 oktober 2008 @ 23:00:

Het leukst blijft natuurlijk:



een grote die steigert

maar ja, no body is perfect (except mine X-D )
En wie het kleine niet eert, ............................ X-D
Alle reacties Link kopieren
Donkeyshot schreef op 15 oktober 2008 @ 23:00:

Het leukst blijft natuurlijk:



een grote die steigert



maar ja, no body is perfect (except mine X-D )
:love:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zuigstengel schreef op 15 oktober 2008 @ 23:02:

[...]





En wie het kleine niet eert, ............................ X-D
heeft het op een grote geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 23:00:

[...]



Met vergrootglas graag. Bril ligt in ander kot.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zoeperzazke



Niet als hij 2 cm korter is dan je eigenlijk wenst. Ik zou die man wel laten lopen als 'ie maar 2 cm is, want wat heb je er dan aan? (enne ik geloof toch niet in die ene droomman...)

Dus ik begrijp TO HEEEL goed!



Heb jij er misschien eentje met een wat kleinere? Zou je haar wat creatieve tips kunnen geven misschien?
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
De vergelijking met borsten vind ik niet opgaan. Borsten zijn leuk, maar niet essentieel voor het neuken. Hoe je het ook wendt of keert, neuken loopt altijd uit op penetratie. En als je nog beter een potlood bibberpen erin kunt stoppen dan zijn miezerig lid, sja, ik zou bedanken voor de eer.
zoeperzazke schreef op 15 oktober 2008 @ 23:01:

Wat een belachelijk topic, je gaat je droomvent toch niet laten lopen omdat hij 'daar' net 2 cm korter is dan jij graag blieft??? Wees eens creatief, je kunt ook een probleem om niks maken... Als hij jou dumpt omdat je borsten maar een cup AA zouden zijn dan ben je toch ook zwaar verontwaardigd en slaat het toch ook nergens op? Nou dan.
Als hij daardoor veel slechter kan klaarkomen en zijn seksbeleving zodanig beïnvloed wordt dat hij er de rest van zijn seksuele leven van baalt, heb ik daar geen enkel probleem mee.
Alle reacties Link kopieren
zoeperzazke schreef op 15 oktober 2008 @ 23:01:

Wat een belachelijk topic, je gaat je droomvent toch niet laten lopen omdat hij 'daar' net 2 cm korter is dan jij graag blieft??? Wees eens creatief, je kunt ook een probleem om niks maken... Als hij jou dumpt omdat je borsten maar een cup AA zouden zijn dan ben je toch ook zwaar verontwaardigd en slaat het toch ook nergens op? Nou dan.


Nou ja....2 cm is nog wel om over heen te komen ;-)



Maar wat nou als er echt niets hangt....

Vind het wel belangrijk hoor

Ligt er natuurlijk ook aan hoe belangrijk je sex en piemels vind



kwestie van prioriteiten...maatje pink word ik ook nie geil van!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 23:05:

En als je nog beter een potlood bibberpen erin kunt stoppen dan zijn miezerig lid, .
X-D
Alle reacties Link kopieren
een bibberpen Digi???



:rofl:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven