Mijn date heeft een minipiemel

15-10-2008 22:15 832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een heel belachelijk iets , maar ik zit er wel mee.



Tijdje geleden een leuke vent leren kennen via een datingsite. Alles leuk aan hem , het klikt verder goed tussen ons 2. Elkaar ontmoet ook allemaal leuk en gezellig, lief , leuk karakter , zoent lekker e.d

Alleen .. maar..



Hij heeft een klein geslachtsdeel.. En oke ik heb ze echt wel iets kleiner dan normaal gezien , maar dit is echt klein !

Hij schaamt zich er ook voor , heb gezegd dat hij dat niet hoeft te doen. (tja ga niet zeggen dat t niet *normaal* is)



En nu .. nu twijfel ik of ik verder moet daten met hem. Is dit een afknapper of moet ik mij hier maar over heen zien te zetten ?



Verder klikt het wel in bed , maar om nou altijd maar allerlei hulpmiddelen(vibo etc) in bed te slepen vind ik ook nogal wat.



Hoe gaan jullie hier mee om ?
quote:Rooss4 schreef op 14 augustus 2010 @ 14:15:

Nee hoor het is verschil...zonder d of t.



(ja, sorry ik heb niks beters te doe, ik twitter nl niet )

Niet goed gelezen



Maar ja, druk met Twitter, Viva en een rel ergens anders

Volgens mij zitten de rellen in het weer ofzo
Alleen OP gelezen... Ik zou geen man willen met een kleine piemel, ik zou er serieus op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 14 augustus 2010 @ 14:19:

[...]



Niet goed gelezen



Maar ja, druk met Twitter, Viva en een rel ergens anders

Volgens mij zitten de rellen in het weer ofzo Zin, hoor dat het in NL prachtig weer is, moet je daar niet een beetje van genieten?
quote:Dave1970 schreef op 14 augustus 2010 @ 14:27:

[...]





Zin, hoor dat het in NL prachtig weer is, moet je daar niet een beetje van genieten?

Dat doe ik ook.

In de achtertuinpostzegel
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 14 augustus 2010 @ 14:33:

[...]



Dat doe ik ook.

In de achtertuinpostzegel Ok dan, enne niet te veel ruzie maken, is nergens voor nodig... x
Ik stap ff naar klets, anders is het wel heel erg offtopic.
Alle reacties Link kopieren
Da's waar, Groenoogje. Als hij bij mij binnen is voel ik natuurlijk wel iets. Ik ben daar beneden zeker niet gevoelloos, hihi....

Maar het maakt natuurlijk wel uit of er 10 of 20 cm, naar binnen gaat. Dat verschil voel je natuurlijk wel! Maar zoals ik in mijn eerste berichtje al schreef: ik hou van mijn lief en van de manier waarop hij zijn minpunt in bed creatief in een pluspunt omzet. Doen we allebei trouwens hoor, want op mij zal ook wel iets zijn op te merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven