mijn vriendin is slecht bezig
dinsdag 5 februari 2013 om 20:19
Sinds een tijd heeft een vriendin van mij een sexvriend.
Ze is wel aan de pil en ze gebruiken geen condoom zei ze.
Zelf vind ik dat nogal dom, ik vertrouw de pil niet 100% en vooral omdat het een sexvriend is weet ik dat hij hard weg rent als ze zwanger is.
Ik maak me hier zorgen om maar ik weet dat ik haar niet kan ompraten.
Wat denken jullie? Is de pil wel 100% veilig zonder ziek te zijn etc?
Ze is wel aan de pil en ze gebruiken geen condoom zei ze.
Zelf vind ik dat nogal dom, ik vertrouw de pil niet 100% en vooral omdat het een sexvriend is weet ik dat hij hard weg rent als ze zwanger is.
Ik maak me hier zorgen om maar ik weet dat ik haar niet kan ompraten.
Wat denken jullie? Is de pil wel 100% veilig zonder ziek te zijn etc?
dinsdag 5 februari 2013 om 20:40
dinsdag 5 februari 2013 om 20:53
Ach, aan HIV ga je tegenwoordig niet meer dood toch, dus lekker neuken zonder condoom. Herpes is ook niet zo erg, geneest vanzelf weer, hoef je zelfs geen medicijnen voor. Alleen beetje lastig die zweren als je weer een aanval hebt en ja, het ziet er ook niet zo fris uit en die pijn en jeuk daar wen je vast wel aan op den duur. Voor die andere dingen kan je gewoon pilletjes nemen en klaar.
dinsdag 5 februari 2013 om 20:53
Ach, aan HIV ga je tegenwoordig niet meer dood toch, dus lekker neuken zonder condoom. Herpes is ook niet zo erg, geneest vanzelf weer, hoef je zelfs geen medicijnen voor. Alleen beetje lastig die zweren als je weer een aanval hebt en ja, het ziet er ook niet zo fris uit en die pijn en jeuk daar wen je vast wel aan op den duur. Voor die andere dingen kan je gewoon pilletjes nemen en klaar.
dinsdag 5 februari 2013 om 21:00
dinsdag 5 februari 2013 om 21:17
dinsdag 5 februari 2013 om 21:18
Ik zou gelijk met die vriendin gaan praten, dat ze zo heel snel een SOA krijgt!!Met mogelijk Aids of onvruchtbaarheid als gevolg...
Bedenk wel dat haar sexvriendje voor haar al wel met 50 andere vrouwen ZONDER condoom gesexd kan hebben!
En als hij zegt dat hij getest is, niet geloven!
Stomme storing bij het forum
Bedenk wel dat haar sexvriendje voor haar al wel met 50 andere vrouwen ZONDER condoom gesexd kan hebben!
En als hij zegt dat hij getest is, niet geloven!
Stomme storing bij het forum
dinsdag 5 februari 2013 om 22:20