Mijn vrouw wil geen seks meer....

27-11-2017 19:22 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames van NL, ik heb een probleem dat mij boven het hoofd gaat groeien: mijn vrouw wil geen sex meer, punt. Ik heb zelf een hoog libido ( en een goed figuur trouwens en niet kaal😊) , welke vrouw heeft hetzelfde probleem? Ik begin echt radeloos te worden....
Saz schreef:
28-11-2017 17:31
Sorry, ik word alleen geil van kaal.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet serieus.. En wat heeft kaal zijn nou met seks te maken?
Het gaat toch om de persoon in het geheel...

Misschien moet je je eens scheren, misschien is dat juist het probleem; je bent te harig!
Wát groeit er boven je hoofd? OMG!! Nou, stuur maar een pb hoor, lekkertje
Alle reacties Link kopieren
Maak een account aan bij Secondlove of Tinder.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Nou, als TO op Secondlove of Tinder net zoveel inzet toont als hier in de OP dan vrees ik dat het niet een enorm succes gaat worden. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, erg leerzaam en intrigerend. Wat ik merk is dat er veel onbegrip is. Om het te verduidelijken : omwille van mijn lieve vrouw ben ik vandaag naar de arts gegaan voor een castratie verzoek, daar wordt over overlegd (een arts gaat in principe niet in een corpus sana snijden). Dit is voor mij een enorme stap, n ik ben er best wel bang voor want je persoonlijkheid gaat veranderen. Welke opties heb ik nog meer: vreemdgaan: dat is stiekem en oneerlijk en zo ben ik niet. Scheiden/zelfmoord (ja,heb ik over nagedacht) : dan laat ik haar alleen en bezorg haar heel veel pijn tewijl ze er niks aan kan doen , haar seks gevoelens zijn weg na een fietsongeluk waarbij zij het stuur in de onderbuik heeft gekregen. De optie die ik hier heb neergelegd is met medeweten van mijn vrouw, zij weet hoezeer ik eronder lijd. Als je wilt weten hoezeer dan zal ik dat aan je persoonlijk meedelen, dat wordt te expliciet/aandtootgevend voor deze site. Ik kan mij voorstellen dat er ook vrouwen met dit probleem zitten, bijvoorbeeld waarvan de man invalide is, vrouwen die single willen blijven maar toch casual sex, enz. Wat is dat toch dat sex altijd gene oproept en 'leuke'reacties? We lopen hier met 7 miljard mensen rond, je zou zeggen dat seks doodgewoon is. Maar owee als je het erover hebt of als er gecopuleerd wordt op tv. Ik heb zin (teveel zin) in seks, waarom mag ik dat niet zeggen hier? En als er een dame hier serieus op ingaat, is er dan wat mis met die dame dan? Mijn en haar huwelijk kan ermee gered worden. Voor serieuze reacties mag je mij een pb sturen.
I rest my case.
Als je je eerste bericht wat uitgebreider had neergezet, had je andere reacties gekregen. Je geeft zeer weinig informatie, en reageert vervolgens niet meer.

Je zit in een zeer vervelende situatie. Overgaan tot castratie lijkt voor mij een hele heftige stap... Hebben jullie hier echt wel genoeg over gepraat? En ook met artsen, psychologen, seksuoloog? Hoe lang is dit gaande en zijn er echt geen andere opties?

Ik weet natuurlijk niet wat de problemen van je vrouw precies zijn. Maar onderbuikproblemen, heeft dat dan niet alleen met penetratie te maken en zijn er geen andere opties? Weten jullie 100% zeker dat dat echt het enige is voordat je een operatie ondergaat hierom?

Ter info; mijn man en ik hebben een periode van 10 maanden gehad waarin niks seksueels gebeurde. Dit had een andere oorzaak, namelijk mijn PTSS die weer enorm opspeelde waardoor ik zelfs de aanraking van mijn man niet kon verdragen. Het leek een uitzichtloze situatie die nooit meer goed zou komen, en het zorgde voor veel wederzijdse frustraties. Daarna hebben we het heeeeeel langzaam weer opgebouwd en nu zit het weer goed.

Met wat meer informatie krijg je waarschijnlijk ook wat beter advies.
Plus, waarom niet de optie om in OVERLEG je seksuele behoeften anders te bevredigen? Een persoonlijkheidsverandering kan er ook echt voor zorgen dat je relatie stukloopt, en dan heb je ook geen kans meer voor een seksuele relatie met een ander. HELE GROTE STAP
Alle reacties Link kopieren
Man hou toch op met je castratieverzoek.
Je OP schreeuwt om gehengel en nu dit? Geloof er geen bal (pun) van.
...
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je vrouw een fietsongeluk heeft gehad.
( Lichamelijk) Is zij helemaal binnenste buiten gekeerd door een arts. Heeft hij/zij medegedeeld dat door haar ongeluk seks niet mee mogelijk was.?
Is de "binnenboel" door het ongeluk zo beschadigd, dat het enorm zeer doet om te kunnen vrijen.??
Gebruikt ze medicijnen, waar mogelijk in de bijsluiter staat, dat het libido verdwijnt. Dit is allemaal mogelijk. Als het lichamelijk niet meer in orde is, kan dit de reden zijn dat haar behoefte is verdwenen.
Geestelijk is weer een ander verhaal. Kroelen en knuffelen vindt ze dat nog fijn?
Hebben jullie al eens een seksuoloog geraadpleegd ?. Is je vrouw open (durft te praten) .
Castratie lijkt mij te ver gaan.
Hoelang is het geleden dat je vrouw dat ongeluk gehad heeft ?
Persoonlijk zou ik (als vrouw) eerst alles willen hebben uitgezocht, middels professionele hulp. Vooral samen met mijn man. Voordat er zo'n zware beslissing wordt genomen.

Je schrijft ook dat jouw libido extreem hoog is. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Tig keer per dag willen vrijen?? of minimaal 1x per dag?
Hoe was jullie seksleven voor het ongeluk. ??
Er bestaan medicijnen, die het extreem hoge libido van een man kunnen indammen. ( wordt o.a. in het leger gebruikt.)
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2004 'n account hier en lees regelmatig mee en soms post ik wel eens wat. Veelal met vlagen van periodes actief en dan weer 'n tijdje niet. Dit topic trekt mijn aandacht, omdat ik met hetzelfde probleem kamp.

Ik weet dat er hier ook een soortgelijk topic is, alsmaar groeiend, ettelijke delen lang. Geldt net zo zeer voor vrouwen als voor mannen. Dat mensen er dan lacherig over doen, vat ik dus inderdaad ook niet.

Maar hoe zwaar en beroerd ik een matig sexleven ook vind, no way dat ik me laat castreren! Want stel inderdaad dat ik van mijn huidige vrouw ga scheiden, hoe dan verder met een nieuwe vrouw?!

Het is overigens niet zo dat het bij ons helemaal stil staat, na bijna 25 jaar. Echter is de frequentie omlaag gezakt naar hooguit eens per maand en lastiger: de echte spanning is er gewoon uit.

En ja ja ja, alle verhalen ken ik natuurlijk ook wel. Ik lees hier immers mee. Van opnieuw leren ontdekken, eventueel swingers parties bezoeken (kan ook zonder swingen), erover praten, het gewoon doen op afspraak / inplannen, speeltjes, lingerie, rollenspelen enz enz. Allemaal al over gehad, of gedaan. Feit is nu eenmaal (volgens mij) dat de spanning simpelweg verdwijnt na zovele jaren.

Wat rest is houden van, symphatie, een rustig leven, betrokkenheid en geborgenheid, liefkozen en allerlei andere dingen die best heel belangrijk zijn. Maar dat is geile sex ook, zeg maar!

Ik ben niet de enige weet ik, zie dit topic en dat andere waar ik de titel even niet van weet. Deels berust ik er ook in. Maar om de zoveel tijd blijft het toch knagen.

De oplossing zal ik voor mezelf moeten vinden, al dan niet in overleg met mijn vrouw.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de update ook maar discutabel...als ik door een lichamelijk mankement geen penetratie meer zou kunnen verdragen zou ik dat naar voor en mijzelf en mijn man vinden, gelukkig is de liefde bij ons nog dusdanig groot dat we daar wel een oplossing voor zouden vinden. Ik heb een mond, 2 handen en als hij toch echt zou willen n**ken is daar nog wel een betaalde oplossing voor...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
@rudy11, lees anders eens een keer de tips op het blog van www.debefkoningvaneindhoven.nl ! Dat brengt jouw vrouw wel op andere gedachten.
Alle reacties Link kopieren
Rudy
Ik hoop dat je hier nog leest of eventueel ingaat op je topic.

IK heb net je pb gelezen en beantwoord.

Helaas staat er niet meer aan gegeven, dat je uberhaubt een pb hebt ontvangen.
Dat was voorheen wel zo , zodat je ook gelijk kon reageren.

Het ga je goed.
Hoop dat je ondertussen aktie hebt ondernomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven