milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 09 april 2010 @ 11:38:

Mijn ervaring is ook dat jonge mannen het interressanter vinden dan de rijpere vrouwen, ik werk op de chatv vaak door jonge jongens benaderd die dan inderdaad dachten dat je zo'n jonge vent wel zou zien zitten, ik had dat dus helemaal niet. Ik heb veel liever een man in bed. Iemand met ervaring, met charme enz. Ik merkte ook dat daar met ongeloof naar geluisterd werd (wilde ik dan geen lekkere jonge vent?)



Ik val niet persee op een leeftijd maar wel op een man, is het een MAN van 25 (met nadruk dus op man) dan zal ik niet zeuren over een leeftijd maar ik zit dus ook niet te wachten op een jochie van 45.



Een jongen ervaring laten opdoen is dus niet mijn ding, ik wordt daar totaal niet opgewonden van. Ik wil een vent in bed, een man. En iemand die dus moet gaan vragen hoe hij mij zou moeten versieren daar wordt ik niet warm of koud van.



Misschien zijn er vrouwen die dat wel leuk vinden maar het is dus zeker niet standaard dat die rijpere vrouw op die jonge knul zit te wachten.



En suzie heeft het inderdaad weer uitstekend verwoord



Het is zo zeer dat ik niet weet hoe ik moet versieren, maar toenadering naar oude vrouwen raar en gek. ben ik niet gewend, bij jonge meiden stap ik direct op af.

klinkt vaag, weet zelf niet hoe ik het moet beschrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 09 april 2010 @ 11:45:

[...]





Het is zo zeer dat ik niet weet hoe ik moet versieren, maar toenadering naar oude vrouwen raar en gek. ben ik niet gewend, bij jonge meiden stap ik direct op af.

klinkt vaag, weet zelf niet hoe ik het moet beschrijven.



Toch denk ik niet dat het erg verschilt ; ook een oudere vrouw zal het hof gemaakt willen worden, zal een flirt de basis vinden voor eventueel meer.

Een vrouw die het geweldig vindt een jonge vent " op te leiden " zal hoogst waarschijnlijk zelf het initiatief nemen, een vrouw die een jonge man ( met de nadruk op man ) wil/ niet uitsluit zal dezelfde regels hanteren die er anders zijn; wederzijdse aantrekkingskracht wat je elkaar laat merken door als een bezetene te flirten

Ik denk dan ook dat jij moet laten weten dat je iemand leuk vindt; misschien is een oudere vrouw wel bang voor paal te staan ; wil ze niet dat een jonge vent denkt " wat moet dat ouwe lijk van me? "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 april 2010 @ 11:51:

[...]





Toch denk ik niet dat het erg verschilt ; ook een oudere vrouw zal het hof gemaakt willen worden, zal een flirt de basis vinden voor eventueel meer.

Een vrouw die het geweldig vindt een jonge vent " op te leiden " zal hoogst waarschijnlijk zelf het initiatief nemen, een vrouw die een jonge man ( met de nadruk op man ) wil/ niet uitsluit zal dezelfde regels hanteren die er anders zijn; wederzijdse aantrekkingskracht wat je elkaar laat merken door als een bezetene te flirten

Ik denk dan ook dat jij moet laten weten dat je iemand leuk vindt; misschien is een oudere vrouw wel bang voor paal te staan ; wil ze niet dat een jonge vent denkt " wat moet dat ouwe lijk van me? "





je hebt helemaal gelijk!!

meeste die ik dan moet benaderen zijn meestal ook dames die bezet zijn en dat maakt het moeilijker voor me.
Alle reacties Link kopieren
@Antonio, denk dat jij vooral die bepaalde ervaring over wil doen. Dat is een fantasie geworden.De ervaren 40+, die overal voor open staat, wil en doet, bepaalde losbandigheid heeft/wil (verworven).



En die zijn er vast ook, maar denk dat de meeste vrouwen van die leeftijd (zoals Doddie al aangeeft en ikzelf ook) juist passionele, overeenkomende seks willen. En dat matcht niet zozeer met leeftijd, maar een bepaalde persoon/uitstraling/ervaring.



Laatste sv had de hoop dat ik de ervarener persoon zou zijn (en het initiatief/de leiding zou nemen) en hij eea van mij zou gaan leren.. dat is niet zo, ik zoek een vent, een zelfverzekerde man.. deze probeerde mij eerder te versieren, maar pas paar maanden daarna zocht ik contact met hem. Blijkt dat niet de seks an sich niet overeenkwam, maar de rollen die je aanneemt (kan ook nog)..



dus ik denk dat het zaak is voor jezelf uit te vinden wat je hoopt/verwacht van een vrouw die ouder is dan jij. Dat je weet wat je wilt en als je dan iemand benadert je ook checkt of de rol van die "rijpere" vrouw wel overeenkomt.



Sommige mannen zoeken een moederfiguur, of iemand uit seksfilms over rijpere vrouwen, mn bepaalde manier van doen kennelijk (initiatief, overal voor in enz), en heeft de vrouw die je benadert juist andere motieven/wensen/redenen waarom ze evt op jonger valt. Dus hangt helemaal van de persoon af m/v. Puur vallen op die leeftijd omdat jij dat associeert met hoe die vrouw was, hoeft soms niet te kloppen.. je hebt toch met rollen en voorkeuren enz te maken.



Laatste sv vroeg bij alles "mag ik dit, mag ik dat", en had zelf moeite met eigen voorkeuren. Dat is tegenovergesteld aan wat ik aantrekkelijk vind..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 09 april 2010 @ 12:39:

@Antonio, denk dat jij vooral die bepaalde ervaring over wil doen. Dat is een fantasie geworden.De ervaren 40+, die overal voor open staat, wil en doet, bepaalde losbandigheid heeft/wil (verworven).



En die zijn er vast ook, maar denk dat de meeste vrouwen van die leeftijd (zoals Doddie al aangeeft en ikzelf ook) juist passionele, overeenkomende seks willen. En dat matcht niet zozeer met leeftijd, maar een bepaalde persoon/uitstraling/ervaring.



Laatste sv had de hoop dat ik de ervarener persoon zou zijn (en het initiatief/de leiding zou nemen) en hij eea van mij zou gaan leren.. dat is niet zo, ik zoek een vent, een zelfverzekerde man.. deze probeerde mij eerder te versieren, maar pas paar maanden daarna zocht ik contact met hem. Blijkt dat niet de seks an sich niet overeenkwam, maar de rollen die je aanneemt (kan ook nog)..



dus ik denk dat het zaak is voor jezelf uit te vinden wat je hoopt/verwacht van een vrouw die ouder is dan jij. Dat je weet wat je wilt en als je dan iemand benadert je ook checkt of de rol van die "rijpere" vrouw wel overeenkomt.



Sommige mannen zoeken een moederfiguur, of iemand uit seksfilms over rijpere vrouwen, mn bepaalde manier van doen kennelijk (initiatief, overal voor in enz), en heeft de vrouw die je benadert juist andere motieven/wensen/redenen waarom ze evt op jonger valt. Dus hangt helemaal van de persoon af m/v. Puur vallen op die leeftijd omdat jij dat associeert met hoe die vrouw was, hoeft soms niet te kloppen.. je hebt toch met rollen en voorkeuren enz te maken.



Laatste sv vroeg bij alles "mag ik dit, mag ik dat", en had zelf moeite met eigen voorkeuren. Dat is tegenovergesteld aan wat ik aantrekkelijk vind..





ik sta echt versteld van je, hoe je het weet te verwoorden.

het is inderdaad een soort van passie die ik hem ervaren met die ene ervaring van mij dat ik nu weer wil ervaren. het is gewoon anders dan met jongere dames, bedoel dat ik van uit ervaring met de jonge meiden. ik zoek geen moeder type, ik hou niet van echt extreme dingen in het sex maar met een oudere dame is het gewoon anders. kan het niet verwoorden, ik kom qua aand8 niets te kort, maar mijn lust word niet gevuld door een jonge dame.
Alle reacties Link kopieren
Blijfgewoonbianca: helemaal mee eens..



Een vrouw die niet specifiek op jonger en/of "opleiden" valt, denkt vaak in de algemene clichees dat mannen bij voorkeur een jongere vrouw willen, met wie ze voor de dag kunnen komen. Kwam niet eens in mij op dat er echt jongere mannen zijn die serieus op ouder vallen, maar inmiddels weet ik beter



Dat breidt de vijver wel uit, maar voor mij is jong op zich niet aantrekkelijker, maar afhankelijk van de persoon en overeenkomsten in aantrekking/voorkeuren/interesses niet uitgesloten. En heb ik zeker wel een ondergrens aan, geen jochie iig..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
suzy ben je niet een of ander psycholoog!!

ik kom langs op consult haha

je weet de juiste dingen te zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 09 april 2010 @ 10:16:

[...]





Waar lees je dat ik openlijk contact zoek via deze forum!!!

Het is dit forum, niet deze forum. En check je post van gisteravond even, die is niet voor niks bewerkt.

Daarnaast verstuur je blijkbaar uitnodigingen achter de schermen. Van nieuwelingen wordt dit meestal niet op prijs gesteld, dus wees er voorzichtig mee. Als ik er nog een klacht over ontvang krijg je gelijk een permanente blokkade.
Alle reacties Link kopieren
IK HEB INDERDAAD VRIENDENVERZOEK VERSTUURT, ALS DAT VERBODEN IS WAAROM IS HET EEN OPTIE.

MAAR GOED HET IS DUIDELIJK VIVA ANGEL.
Alle reacties Link kopieren
Vriendenaanvraag als je net lid bent (zoals de angel al aangaf) en je nog amper elkaar kent, met daarbij dus jouw wens een rijpere vrouw te leren kennen zal bij geen mens overkomen als vriendenaanvraag zoals hier bedoeld op dit forum.

Dan kom je inderdaad over als hengelaar die zo op een forum probeerd te daten.



En je zal niet de enige (man) zijn die dat op zo'n manier probeerd en een forum daarvoor misbruikt dus daar zal men streng op letten (wat ik erg prettig vind want date's regel ik wel ergens anders als ik daar behoefte aan zou hebben)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 09 april 2010 @ 13:53:

Vriendenaanvraag als je net lid bent (zoals de angel al aangaf) en je nog amper elkaar kent, met daarbij dus jouw wens een rijpere vrouw te leren kennen zal bij geen mens overkomen als vriendenaanvraag zoals hier bedoeld op dit forum.

Dan kom je inderdaad over als hengelaar die zo op een forum probeerd te daten.



En je zal niet de enige (man) zijn die dat op zo'n manier probeerd en een forum daarvoor misbruikt dus daar zal men streng op letten (wat ik erg prettig vind want date's regel ik wel ergens anders als ik daar behoefte aan zou hebben)



Dat is je goed recht doddie..

misschien heb ik inderdaad de verkeerde indruk ermee gemaakt.

mijn bedoeling was meer ervaringen delen hiermee, en niet op deze manier te daten. heb ik nooit gedaan op deze manier. thnx voor het melden. ik stond er niet bij stil.
Alle reacties Link kopieren
ervaringen uitwisselen kun je nu juist zo mooi openbaar op een forum en ik denk dat ik niet de enige ben die juist op een forum zit om dat openbaar met meer te delen. Ik zie persoonlijk geen meerwaarde in prive contacten om ervaringen mee te delen. Een verzoek om dat prive te doen zou mij inderdaad een verkeerde indruk geven. Stel je vraag hier maar zou ik zeggen, dan hebben anderen er ook wat aan. (Mike bevoordbeeld)



En als anderen dan je gaan zien als een leuke forummer dan kan het gebeuren dat een vrouw jou benaderd en een vriendenaanvraag doet.



Het is een manier om bv in contact te komen met die vrouwen die jij hoopt te vinden. Laat je zelf vinden door hen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
je hebt gelijk dametje!!!
Alle reacties Link kopieren
Dametje??
Alle reacties Link kopieren
Hee zamirah. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij een DILF, Willem??
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 09 april 2010 @ 19:08:

Hee zamirah. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ben net droog achter de oren.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik zie niet veel kwaads in vriendenverzoeken. Ik heb er alleen zelf niet zo'n behoefte aan, maar dan heb je de keuze om er niet op in te gaan, toch?



Maar zeker als je op zo'n topic als dit ervaringen deelt, kan het bij sommigen ook verkeerd vallen, zeker omdat je niet weet wat de achtergrond van iemand is, (als je net nieuw bent), van degene die reageert op een topic. Dan kan je nl weten of bij diegene wellicht geen enkele kans of behoefte ligt aan wat persoonlijker contact.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 09 april 2010 @ 21:15:

Ach, ik zie niet veel kwaads in vriendenverzoeken. Ik heb er alleen zelf niet zo'n behoefte aan, maar dan heb je de keuze om er niet op in te gaan, toch?



Maar zeker als je op zo'n topic als dit ervaringen deelt, kan het bij sommigen ook verkeerd vallen, zeker omdat je niet weet wat de achtergrond van iemand is, (als je net nieuw bent), van degene die reageert op een topic. Dan kan je nl weten of bij diegene wellicht geen enkele kans of behoefte ligt aan wat persoonlijker contact.ik had je een vriendenverzoek gestuurd en je hebt die geaccepteerd.. maar je bent wel een van de weinige met een normale reactie daarop suzy.
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 10 april 2010 @ 12:13:

[...]





ik had je een vriendenverzoek gestuurd en je hebt die geaccepteerd.. maar je bent wel een van de weinige met een normale reactie daarop suzy.sorry niet geaccepteerd bedoelde ik
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vanavond gaan stappen, mensen nog suggesties voor een leuke tent!!!
Alle reacties Link kopieren
Alsof iemand "dametje" noemen normaal is zeker? Ik denk dat ik je ook normaal en serieus benaderd hebt, maar kan zijn mijn antwoord je niet aansprak natuurlijk. Dat ik uitleg waarom er zo door een moderator op je vriendenaanvragen gereageerd is is nl niet vervelend naar jou toe bedoeld, ik snap best dat je je dat niet hebt gerealiseerd. Ook ik heb heel wat bijgeleerd in de jaren dat ik op een forum zit.



Je wil stappen zie ik, ik neem aan dat je het in dit topic plaatst omdat je vrouwen van rond de veertig wil ontmoeten?



Probeer eens de jaren 70 80 90 party''s



Ik weet wel feesten waar ze vaak komen maar daar worden vaak alleen stellen toegelaten.

Tenten waar ze vaak heen gaan ken ik ook niet.



Probeer anders het prikbord eens!
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@AntonioBanderas, omdat ik jouw vriendenverzoek niet geaccepteerd heb, na één reaktie van mij op dit topic, wil dat nog niet zeggen dat ik abnormaal reageer. Bij mij komt dat over als hengelen want ik heb hier nergens laten blijken dat ik over het onderwerp ervaringen kan en wil delen met jou.
Alle reacties Link kopieren
Wat het vermoeden dan bevestigd dat antonio inderdaad aan het hengelen was en dat zijn verontwaardiging dus nergens op slaat.



Tja zo achtelijk zijn we hier nu ook weer niet om dat vrij snel door te hebben maar ik geef mensen (mannen) in eerste instantie het voordeel van de twijfel.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ontopic weer, een vrouw van die leeftijd wil niet anders benaderd worden denk ik dan andere(jongere) vrouwen, ze willen ook horen dat ze leuk zijn, aantrekkelijk, sexy enz, en de spelregels voor het flirten zullen dus inderdaad niet zo veel verschillen.



Als ze bezet zijn zul je er toch eerst achter moeten komen hoe monogaam ze wel of niet zijn. Het verleiden van een vrouw die in feite monogaam is zal nog meer moeite kosten. (als je daar al aan wil beginnen) Ik denk daarbij dat er genoeg vrouwen van rond de veertig vrij rondlopen die juist graag op zo'n flirt zouden in gaan. Heb je soms iemand op het oog dat je met name daar tegen aan loopt Antonio? Dat je met name vrouwen die bezet zijn lastig weet te benaderen?



Het lijkt me simpeler om die gescheiden ongebonden vrouw die al langer geen sex meer heeft gehad te versieren op een chat dan dat je een vrouw met een relatie moet gaan veroveren. Tenzij het feit dat ze gebonden is het voor jou nog spannender maakt.



Chatboxen zijn overigens prima plekken om ze tegen te komen. En wie weet zijn er wel die vanavond ook niets te doen hebben en je een tip kunnen geven voor een leuke uitgaansgelegenheid.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven