milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 09 april 2010 @ 11:38:

Mijn ervaring is ook dat jonge mannen het interressanter vinden dan de rijpere vrouwen, ik werk op de chatv vaak door jonge jongens benaderd die dan inderdaad dachten dat je zo'n jonge vent wel zou zien zitten, ik had dat dus helemaal niet. Ik heb veel liever een man in bed. Iemand met ervaring, met charme enz. Ik merkte ook dat daar met ongeloof naar geluisterd werd (wilde ik dan geen lekkere jonge vent?)



Ik val niet persee op een leeftijd maar wel op een man, is het een MAN van 25 (met nadruk dus op man) dan zal ik niet zeuren over een leeftijd maar ik zit dus ook niet te wachten op een jochie van 45.



Een jongen ervaring laten opdoen is dus niet mijn ding, ik wordt daar totaal niet opgewonden van. Ik wil een vent in bed, een man. En iemand die dus moet gaan vragen hoe hij mij zou moeten versieren daar wordt ik niet warm of koud van.



Misschien zijn er vrouwen die dat wel leuk vinden maar het is dus zeker niet standaard dat die rijpere vrouw op die jonge knul zit te wachten.



En suzie heeft het inderdaad weer uitstekend verwoord