Minnaar deel 10

21-04-2010 22:19 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze[url=Vind jij een SV ook zo vervelend?] Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:Nick1961 schreef op 04 juni 2010 @ 17:39:

@Angel: Maak me gek!!!! Lang en heerlijk gezoend met minnaar, terwijl zijn ergens onder mijn kleding zaten. Hmmmmm!!!

Ik geloof dat ik het al kan raden een cadeau met strikjes, die hij 1 voor 1 los kan maken.

Kan niet bestaat niet,.....waar een wil is is een weg. Zo ben ik opgevoed. Je moet eens gaan praten met mijn sv. Die vraagt niet of ik kan. Die zegt: "hier komen jij"

Maar goed, er komt dus een moment dat ie alle tijd heeft om al die strikjes los te maken. Heerlijk meid!!! terwijl zijn ergens bij wie onder de kleding zat nick ????
[quote]Rooss4 schreef op 04 juni 2010 @ 19:09:

Bea, verkrachting??? als jij hem de eerst volgende keer bespringt en zijn *piep* in jouw *piep* steekt en hem het orgasme van het jaar bezorgd..gaat hij jou echt niet aangeven hoor Me dunkt..U hebt lang genoeg geduld gehad!![/quote

whoehoehoe zijn piep in jouw piep ik kwam niet meer bij,hoe verzin je het roossje!

die gaat na dat orgasme crea niet aangeven,eens!!!!!!!
Heb heel "braaf" ergens afgesproken dat op fietsafstand van mijn huis ligt zodat ik niet afhankelijk ben van hem mocht het tegen vallen.

Het is ook een druk bezochte plek (heel erg druk morgen denk ik ivm het mooie weer)

En ik heb een heel lief iemand als achterwacht die me gaat bellen om het zo een beetje in de gaten te houden.

En ik kon mijn mond natuurlijk weer niet houden dus er zijn nu nog zo'n 9 mensen die weten dat ik een date heb en waarvan ik zeker weet dat ze binnen 5 minuten bij me zijn als er iets mocht zijn. Ik heb ze alleen niet vertelt wat voor soort date het (misschien) gaat worden. Dat is mijn kleine (hoop ik toch niet )geheimpje.
Ik ben er weer! Even weekje offline geweest, nou niet echt offline, heb wel meegelezen maar bevond me buiten de landsgrenzen!

Ik geloof dat ik hier voortaan m'n sv meer moet gaan ophemelen, weet nu dat hij meeleest hij vond het vooral komisch om onze dates terug te lezen Samen nog even verder gediscussieerd over onze vriendschap, de redenen dat we sv's zijn, en wat waren we het weer met elkaar eens Ik ben bofkont! wij zijn bofkonten

@ Pepersteak.. good luck voor morgen avond. Kun je wel slapen vannacht?

@ Nick, verdikkeme.. heb ik nou jou in je boxer gemist?

Bkstr nog steeds niet gelokaliseerd? , en Haddock.. ik begin hem nu toch echt wel te missen hoor..
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
@peper: klinkt goed jouw afspraak en veilig met een heel peleton om je heen!

@bds:leuk je weer te lezen. het was duidelijk een verrassing voor je dat je sv mee leest.

hemel hem maar op,doen wij een beetje mee haha!
Na een lange periode dat sv en ik elkaar regelmatig in de armen lagen, komt er nu een periode van rust. Door een ongeval kan in mogelijk 2-4 maanden geen voertuig besturen. Dat betekent dus een gedwongen rustperiode.

Gelukkig kunnen we nog mailen, smsen en bellen. Het lichamelijke moeten we uitstellen. Misschien met nr1 open kaart spelen zodat ze me naar mijn sv kan vervoeren...?

Voor iedereen met een date. Ik ben JALOERS!
@Angel: *terwijl zijn ergens bij wie onder de kleding zat*

Hahahaha, nee toch echt zijn handen onder jou kleding. He gekkert

ik raakte door jou post helemaal opgewonden in war!

@BDS: Goed dat er weer bent. Kijk dat zijn nog eens sv's, die gewoon meelezen en het nog leuk vinden ook.

@Avonduurtje: Wat ontzettend vervelend voor je! Getver. Weet niet of dit het moment is van open kaart spelen met je nr1? Dan wordt het miss een enkele reis naar je sv. Of als je het gunstig bekijkt heb je meteen een "open relatie" met je nr1 en brengt ze je graag.

Fijne dag iedereen en lekker genieten van het mooie weer!
@Allen:Voor degene die hem gemist heeft, nog voor 1x mijn avatar met de lichtende boxershort!!
Nick, laat hem staan jôh... hij is hartstikke grappig! Ik moest er gewoon even om lachen... en als jij het echt bent....mijn complimenten...er zit een onwijs goed lijf in!!

Tuur: ik hoop dat je gauw weer on the road bent... ook voor je sv!

Hoi Bds en eeeeh minnaar van bds!!
quote:BDS70 schreef op 05 juni 2010 @ 01:08:

@ Pepersteak.. good luck voor morgen avond. Kun je wel slapen vannacht?

Ik heb gisteravond een bbq gehad die nogal gezellig was en lang duurde.

Eenmaal thuis begon het toch weer een beetje te malen dus ik heb nog een biertje gedronken en ben om half 2 naar bed gegaan.

Geslapen als een blok en op het moment geen last van zenuwen.

Ik geloof dat het nog niet helemaal tot me doordringt maar dat zal vast komen aan het einde van de middag.

Zo eerst maar eens boodschappen doen (condooms !!!) en dan zorgen dat de slaapkamer klaar is voor (eventueel) visite.
wauw Peper!

Klinkt helemaal goed hahaha. Hou ons op de hoogte he?

En Nick: lekkere boxer hoor. Maar dat lijf is nog beter hahaha.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Hm, heb ik weer gemist, die boxer, En lijf, begrijp ik?

Als psv vandaag nog wil daten, spreek ik zelf maar liever een andere datum af, gisteren uitgeweest met vriendin en nu weet ik weer dat bier wallen oplevert. Ik was daar (thuis) al mee gestopt (en geen wallen), nu mega na avondje uit, hahaha, dat verdwijnt misschien wel, maar ben ook nogal gaar ;-(

Vandaag met andere vriendin orde op zaken stellen hier en dat zal een hoop van mijn nek nemen, ook belangrijk, want belemmert me om vol te kunnen genieten (van allerlei ontspanning). En iets uitgepraat, wat belangrijk voor me was. En daarna terrasje en hapje eten ergens. Denk dat dat even belangrijker is om zelf lekker in je vel te zitten.

*de katjes dartelen al door de kamer, die ene die we houden is nu al dol op de hond, liggen samen op de bank, ook daar kan ik erg van genieten! Ik lees wel mee met jullie, maar beperk even het reageren, nog steeds*

Iedereen heel fijne zonnige dagen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy, even op f5 drukken!

Bier is wallen?? Jeetje, dat je dat zo kan zien zeg!

Orde op zaken met een vriendin... ook belangrijk inderdaad, o dat kan ik ook zo mee zitten, dat soort dingen... Fijn als het weer van je nek is!

Maak er een lekker daggie van..ik ga ook zo de hort op!
Ow, wow, die Nick, wat een lekker mooi lijf, mmm, leuke foto, hoor!

@Rooss: vriendin komt me helpen met achterstallige administratie..het idee dat je ff niet alles alleen hoeft te doen, kan zo motiverend zijn! Dus ff niet echt in het zonnetje, vandaag. Daarna pas, op terrasje enzo.. Anders had ik het weer uitgesteld en had ik gedacht: zonde van het mooie weer, dat doe ik maandag wel weer, enz enz. Beter dus!

Nu eerst wat moet, daarna weer ontspannen en zon.

Jij ook fijne dag, lekker eropuit, ga ik later en morgen weer doen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
nick ben jij dat in het echie of zomaar een boxer??

hoop het eerste want dan ben je wel erruuugghhhh heerlijk gebouwd zeg maar
Nou eerste update is niet zo geweldig.

Vanmorgen een smsje gestuurd om tijd en plaats te bevestigen.

Om half 3 nog niets gehoord dus weer smsje dat hij nog tot een bepaalde tijd had om iets van zich te laten horen en anders hield het op.

Kreeg ik net een smsje dat hij onverwacht moest werken en dat hij geen idee heeft hoe laat hij klaar is.

Terug gesmst dat hij het maar moet laten weten als laat hij klaar is en dat we (lees IK) dan wel verder kijken.

Ik ga namelijk niet tot vanavond 12 uur op hem zitten wachten. En ik ben ook zeker niet van plan om in "vol" ornaat de avond op de bank door te brengen.

Niet echt een goed begin van mijn leven als loeder dus.
Hoe vergroot ik de plaatjes van de avatar??

Ziet er goed uit Nick

(49 en dan zo'n lijf??? Of ben je het niet zelf?)

He Peper, balen zeg!! Je hebt natuurlijk ook wle wat beters te doen dan een beetje op hem zitten te wachten!

Ik wordt zowat gestalkt, bah Hoe duidelijk moet ik zijn NEE = NEE
anoniem_92924 wijzigde dit bericht op 05-06-2010 15:49
Reden: Nick 49?!
% gewijzigd
Peper!!! Shit zeg... wat stom van hem om jou niet meteen op de hoogte te brengen...grrrr..mánnen!! (jaja niet allemaal hoor!) Maar balen zeg! Ben blij dat je niet de hele nacht wakker hebt gelegen, dat had ik helemaal sneu gevonden.

Ik hoop dat je snel wat hoort en anders jammer....heel jammer.. Bah!
Dacht eerst ook even "Hij bekijkt het maar" maar ja.....

Wat nu als hij er echt niets aan kon doen (ja natuurlijk, smsen op het moment dat hij weet dat hij moet werken maar hoeveel mannen zouden daaraan denken.....)

Als ik nu al zeg helaas pindakaas dan laat ik misschien wel iets heel moois en lekkers lopen.

Iedereen verdient een tweede kans.

De eerste fout wordt hem vergeven maar de tweede zeker niet.
quote:pepersteak schreef op 05 juni 2010 @ 17:07:

(ja natuurlijk, smsen op het moment dat hij weet dat hij moet werken maar hoeveel mannen zouden daaraan denken.....)

Iedereen verdient een tweede kans.

De eerste fout wordt hem vergeven maar de tweede zeker niet.

Sorry, maar ik ben het hier niet mee eens...en de aanwezige mannen hier ook niet.

Als je een first date hebt staan, ben je daar helemaal vol van. Als je dan onverwachts moet werken dan denk je ...shit shit shit, daar gaat mijn date...eeeh ik moet wat regelen, ik ga onmiddelijk bellen en een alternatief voorstellen.

Dat iedereen een tweede kans verdient daar ben ik het wel mee eens. Maar onverwacht moeten werken en jou vergeten te contacten...nee dat vind ik een loser actie.

Maar goed, misschien komt hij nog met een zéér plausibel excuus. (sorry als ik hard klink hoor maar ik heb zon hekel aan "aan het lijntje")
Je hebt helemaal gelijk hoor. En dat lijntje is op het moment heel kwetsbaar.

Als hij vanavond geen contact opneemt (hetzij op msn, via mail of bellen) dan is het jammer maar helaas.
Ja, lijntjes zijn dikker zever.

Hey, ik heb een leuke man ontmoet !!! En nu ????????
Hallo allemaal. Ik schrijf weinig want er gebeurt weinig ontopic hier. Mijn superweekend is binnen een paar weken maar nu is er zeer weinig contact. Als ik Nick lees die zegt:"geen tijd is gewoon geen tijd maken" ( iets van die strekking), maak ik me dus een beetje zorgen. Ik had zelf ook al bedacht dat het zo werkt. Ik denk niet dat zijn werkzaamheden nu echt zo uitgebreid zijn dat hij geen tijd meer heeft. Het is meer dat ik in het begin zo spannend was dat er risico's voor genomen konden worden en dat is nu niet meer zo. Hmm jammer hoor.

Angel, we zullen het ermee moeten doen...
@bindi:irri dat gestalk,ik weet er alles van.

uiteindelijk gedwongen een nieuw nmr te nemen en het voelt als een opluchting!

in de negeerstand zetten die meneer!

@peper: gaat je date door?

ik duim voor je.

@abu:tja wat moet je met een leuke man he?? wat dacht je van werk van maken

@mela: dat is lang geleden,leuk je te lezen.

jammer dat die spanning minder is en weinig contact.

ik irriteer me er toch nog wel is flink aan terwijl ik weet dat minnaar maar minnaar is(ben wel heel erg gesteld op hem en dat is wederzijds) en dus daar niks over te zeggen heb,maar een tweerichtingsverkeer is toch wel prettig.

geloof dat mijn behoefte aan contact iets anders is dan de zijne.

morgen zie ik minnaar legaal op een feestje ben benieuwd of die daarna gaat reageren en of die wat af wil spreken of ik zijn verjaardagskadootje kan geven volgende week

ik laat het geheel van zijn kant komen.

ik hoop dat je snel meer contact heb mela!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven