Minnaar deel 12

07-08-2010 12:27 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Stew, ik vind het heel erg moeilijk maar ik heb het gewoon nodig om irl afscheid te nemen. Nog even een knuffel en dan is het klaar, dan kan de knop om.
Ik vind afscheid nemen zó vreselijk. Lis. Ik ga liever voor een open einde.

Crea, ik denk dat wat jij aangeeft de omslag van sv naar minnaar is.
Bedoel je met open einde dat je nog mogelijkheden open wilt houden? Ik heb juist heel erg duidelijkheid nodig.
Ik bedoel meer dat het niet zo defintief klinkt, dat je elkaar voor het laatst ziet enzo....
@Lisannez: moeilijk moeilijk! Dan staat er eindelijk weer een date, en dan is alles alweer voorbij. Maar kan me heel goed voorstellen dat afsluiten en bewust afscheid nemen je goed zullen doen!

Raar he? Als je dat van tevoren al weet, dat het afscheid is. Ik ben slecht in afscheid nemen. Maar ja, misschien als je van een deel afscheid neemt, het s-deel alleen? Of blijft er dan niet veel over aan v? Of doe je dat liever niet, omdat dan gevoelens kunnen blijven sluimeren, liever "a clean cut?" Misschien is dat makkelijker, als er iig niks blijft hangen en alles helder is.

Is het al snel?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ok, bij mij werkt dat juist omgekeerd. Ik wil dat het definitief is, anders ga ik mezelf voor de gek zitten houden. Hoop houden enzo. Maar ik zal echt wel even zitten brullen op de terugweg.

Ik verwacht niet dat er een v-deel overblijft. Het was ook maar een heel klein v-tje En ik zou inderdaad bang blijven voor die sluimerende gevoelens, blijven hopen tegen beter weten in.
Wat is het verschil tussen sv en minnaar?

Sv just sex, meer dan eens anders was het een ons? En wat houdt een minnaar dan in?
Hoi Marjonet, ik denk dat een sv relatie heel lang gewoon leuk kan blijven zonder gedoe en complicaties. Als er andere dingen mee gaan spelen zoals jaloezie, verschil van verwachtingen en communicatie rottigheden, wordt het al lastiger. Ik merk aan mezelf dat ik een deel van mijn gevoel achter slot en grendel heb, heel bewust. Ik weer niet of ik verliefd ben en ik denk dat ik dat ook niet wil weten. Laat dat stukje maar op slot zitten, dat werkt prima.

Ik vind een minnaar meer gevoel uitspreken dan een sv. Een sv klinkt vrijblijvender. Maar het is maar net welke lading je er zelf aan geeft.
Minnaar associeer ik meer met een verhouding.
Ik vind sv gewoon een rotwoord, dat is de enige reden dat ik het over minnaar heb.
Hallo! Ik las mee, maar nu heb ik zelf een probleem en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Ik had niet eerder een account, heb deze zojuist aangemaakt om voortaan ook actief te kunnen reageren.

Mijn situatie is in het kort als volgt: ik ben gehuwd, en heb 2 pubertjes.

Mijn man heeft zelden zin in sex, en dat gemis, ook het gemis aan intimiteit! deed mij beslissen een sv te zoeken via internet.

Nu heb ik sinds 3 maanden een puur sexuele relatie met een man.

Vanaf dag 1 zijn onze ontmoetingen (puur sex) ongelofelijk bevredigend.

Dit is de eerste keer dat ik vreemd ga en ik , die normaal gesproken helemaal niet op haar mondje gevallen is, ben bang om "iets" verkeerd te zeggen.

Dat komt door het volgende: Mijn overheerlijke sv heeft direct in het begin aangegeven dat onze sex relatie niet langer zal duren dan een half jaar. Punt.

Echter in de afgelopen maand gaf hij aan dat hij graag wilt dat ik hem niet vervang??

Noch dat ik op zoek ga naar een andere sv via internet.

Het voelt niet goed aan, alsof hij wel grenzen mag bepalen voor zichzelf (vanzelfsprekend!) en nu ook van mij zaken gaat verlangen, waar hij toch geen recht op heeft.

Ik schrijf zo verder, moet even weg...
Ben heel benieuwd naar het vervolg van het verhaal. Wie denkt jouw minnaar die hij is om jou te vertellen dat hij niet "vervangen" mag worden? Als hij na een half jaar kapt, ben je vrij en blij om te gaan en staan waar je wilt. Al neem je er 3!! Wat zijn zijn beweegredenen? Eens geneukt, altijd van mij?? No way dat ik daar in mee zou gaan.

Of maakt hij een grapje misschien?
Het vervolg :

Maar eerst even terug in tijd, ik heb zojuist omdat ik weg moest het wat in gekort

Hij mailt vanaf dag 1 ongelofelijk veel. Ik kreeg, ook tijdens zijn familievakantie, soms wel 15 mailtjes per dag (reageerde ook met 15 mailtjes terug ) Er is geen dag voorbijgegaan sinds ons eerste mailtje zonder (zeer veel ) mail contact. Het is verslavend, ik heb de afgelopen 3 maanden ook weinig tot niet met vriendinnen afgesproken.

Het was de bedoeling om een, los, niet gecompliceerd sex vriendje er op na te houden.

Maar deze meneer is gewoon een deel van mijn leven geworden, en ik heb dat toegestaan heb daar aan mee gewerkt, heb dat gestimuleerd...

Ik ben gewoon verslaafd aan de fantasische sex, elke week weer.

Ik ben niet verliefd!

Maar glij zo van mijn stoel als ik weer een mail lees.

Goed, maar nu geeft hij dus aan dat hij langer van mij wil genieten. En ik ben zo'n schijterd, durf niet om duidelijkheid te vragen.

Weet wel hoe het moet :

" ik wil van je weten of je van plan bent over 3 maanden te stoppen of niet? Want ik begrijp er niets van! Waarom kunnen we niet gewoon genieten van de momenten die we samen hebben? En waarom vraag je mij om dergelijke commitments, als dit alles tijdelijk is? "

Ik wil het eigenlijk niet vragen, wil gewoon genieten, waarom maakt hij het zo moeilijk?
TJa, dat weet alleen hij. Ik vind het sowieso een non-afspraak om dit een half jaar te laten duren, waarom ooit?

En nu zijn er 3 maanden voorbij en begint hij hem te knijpen? Spreek je hem wel eens door de telefoon? Vraag hem hoe het zit, dat is het enige dat je kan doen. Hoe zit het met dat half jaar? Hoe kwam hij bij dat idee en waarom veegt hij dat nu van de baan?

Ik zou absoluut niet instemmen met "niet vervangen" (net of het om een stofzuiger zak gaat..nou ja). Wat jij na hem doet, maak je helemaal zelf uit!!
nee, hij maakt geen grapje.

Ik heb het vermoeden dat hij kinderachtig bezitterig, jaloers en manipulerend is.

Maar hoe kom ik daar nu achter?
Oepss dat klinkt eng. Heeft jouw sv een nummer 1?

Heb je al meer ervaringen met hem die in deze richting wijzen?
Hij is van mening dat een sv relatie altijd van tijdelijke aard is. Dat is wat hij zei.

Nu ik dit zo typ, weet ik dat ik een goed gesprek moet aan gaan..
Die mening heb ik in principe ook. Kan me niet voorstellen dat ik 2 jaar na vandaag nog steeds waanzinnige seks met deze sv heb. Maar om er nou een datum aan te verbinden...

Het komt op mij in elk geval over alsof hij de controle wil houden.
Oepss dat klinkt eng. Heeft jouw sv een nummer 1?

Ja hij heeft ook een nr1, is ook echt dol op haar.

Heb je al meer ervaringen met hem die in deze richting wijzen?

Kun je uitleggen wat je hier mee bedoeld?
Ja, ik denk ook dat hij controle wilt behouden.

Maar waarom? Ik heb nooit reden gegeven tot.

Ik begrijp zo weinig van hem.
Zijn er signalen in de richting van jaloezie en bezitterigheid? Omdat je het vrij helder ziet. Heb je al vaker iets meegemaakt met of gehoord van hem dat in deze richting wijst?

Misschien hoef jij geen reden te geven, misschien is het de aard van het beestje!
Dank jullie wel!

wens jullie allen een fijn weekend!
Hij heeft een verantwoordelijke baan, en daardoor soms geen tijd om met mij af te spreken.

Hij vraagt dan of ik niet liever een ander wil?

Als ik een leuke anekdote mail, waarin een andere man, zelfs mijn man, in voorkomt, reageert hij niet, begint over totaal iets anders.

Een keer vroeg ik naar een gebeurtenis waarbij zijn vriend was betrokken, "of ik hem zou willen?"

daardoor denk ik dat hij jaloers is.

Ik kan het fout hebben!
Hij klinkt inderdaad jaloers en onzeker. Een goed gesprek lijkt mij geen overbodige luxe, waarin ook jij duidelijke grenzen en aanvaardbaar gedrag van hem aangeeft.
Idd soms moet je iets op schrijven, het lezen en dan is het zo helder.

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven