minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal Rooss.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoezo dicht? Bedoel je een deel op slot? want aan die 3000 posts zitten we hier op minnaartopic toch allang? 10 posts per pagina of zo? x 120 pagina's.. ? is al zo'n slordige 1200 per deel?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, tja ik ben een forumfossiel, ging een topic zelfs dicht na 700 posts. Hoe is het met iedereen hier? Ik lees af en toe wat mobiel mee hier maar het is onmogelijk om bij te houden voor me momenteel. Ik hoop op wat rustiger vaarwater binnenkort
Alle reacties Link kopieren
hey marjo,



leuk je even te lezen.

het is idd niet bij te houden hier,ik heb het vd week ook opgegeven alles te volgen.

ik hoop dat je wat rust krijg en je lekker in je vel voelt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjo: gaat het bij jou een beetje nu? Hectisch of gaat het naar ieders tevredenheid? En met jouzelf?

Nee, tis hier ook niet bij te houden, haha.



*even zwaar offtopic hier: net politie aan de deur, wij zouden overlast bezorgen aan buren?! Voel me nogal geintimideerd hierdoor, politie heeft geconstateerd van niet, maar dit voelt zo naar! Altijd (al jaren) een goede verstandhouding met ze gehad.En nog, spreek ze regelmatig en niks aan de hand..

Hij (dertiger) kan opeens nogal agressief worden, is 1x eerder gebeurd, 8 maanden geleden. Daarna gewoon weer goede verstandhouding.



Sorry voor deze egopost, ben meteen in de stress, moest het ff kwijt. Ik ben doorgaans een "pleaser" en houd juist veel rekening met anderen, dit is erg onredelijk en onmacht.. *
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
*zwaar offtopic*
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Kan je nog eens met de vrouw des huizes in gesprek Suzy? Vragen waar ze nu eigenlijk last van hebben? Voor hetzelfde geld horen ze iets heel anders dan jij weet/denkt. Wel heel rot voor je, dat je je zo geïntimideerd voelt, bah. Je eigen buren, dat zou je voor het mooie gewoon met elkaar moeten kunnen regelen! Niet fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks, Rooss, ga ik doen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
offtopic
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@intherapie

Als ik nu cold turkey zou stoppen, heb ik er echt geen moeite mee. Maar ik weet niet hoe dit over 3 maanden of een half jaar is?

Geen idee. Maar nu kan ik dat wel.





@suzy we mailen nu 3 maanden. Er is geen dag voorbij gegaan zonder mail contact.

De eerste 2 maanden was het mailen binnen een half uur op elkaar berichtje. (eerder binnen 10 minuten)

Nu kunnen er 2 uren tussen zitten.

We doen gewoon ons eigen ding.

In het weekend, kan het voorkomen dat er een middag of avond geen contact is.

Als een van ons niet mailen kan, meld deze dat.

Dan kijkt de ander niet om de 5 minuten;) op zijn mobiel.



@intherapie

Is dat niet iets wat je aan hem vragen kunt?

Mocht hij een druk weekend voor de boeg hebben, hij je dat even aangeeft?

Of dat je zelf vraagt of hij nog plannen heeft van het weekend? Zodat je voor jezelf weet waar het aan ligt als hij even niet reageert?



Iets totaal anders: Mijn sv, noem ik trouwens minnaar.

Het klinkt zachter.
Alle reacties Link kopieren
Suzy, vervelend allemaal.



[...]



Marjo, fijn wat van je te lezen, al is het kort.



Slang, ga je het gesprek nog aan met je minnaar?
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 29-09-2010 10:16
Reden: op-de-vrouw
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
suzy vervelend voor je,vaak is de oplossing dichterbij dan je denkt,sterkte.
Alle reacties Link kopieren
@suzy

heel naar allemaal!

Had de politie geen oplossing? Zoiets als buurtbemiddeling?



@stewardess

Ja, het gesprek komt eind van deze week. Waarschijnlijk vrijdag.

nog tips? :-)
Alle reacties Link kopieren
@slang knap van je dat je nu zo zou kunnen stoppen, ik weet dat als het bij ons zou stoppen het best wel pijn gaat doen. Hij verwacht van mij wel altijd het liefst meteen iets en ik ben nogal van het gelijkwaardige..
Alle reacties Link kopieren
heb de discussie niet echt gevolg intherapie, maar een man die eerst op je ziel trapt door te zeggen dat jullie niets hebben, om daarna te mailen dattie van je houdt, spoort mijn inziens niet echt. Sorry!



Hier een moeilijke dag gisteren redelijk goed overleefd (jubileum eigenlijk van samenzijn met exnr1), en vandaag vol goede moed aan het werk. Tot gauw weer!
Alle reacties Link kopieren
@bkstr Nee klopt, kijk ik verwacht misschien te veel door te verwachten dat ik op zn minst iets terug krijg wanneer dan ook als ik wat van me heb laten horen, maar waarschijnlijk moet ik gewoon denken van o hij laat niet horen maar wat houdt ie toch van me….



Fijn om te lezen dat het toch wel ging…
Alle reacties Link kopieren
it: lijkt me ook een beetje een rare gedachtegang eerlijk gezegd. Houdt van je maar jullie hebben niets? Soort zoethoudertje?
Alle reacties Link kopieren
Tja heb voor mezelf nu zoiets van laat ik even wat afstand nemen van alles..
Alle reacties Link kopieren
Suzy, veel (vaste) posters gaan regelmatig een beetje off-topic hier.

Maar ik vind jouw burenproblematiek wel heel erg off-topic.

Er zijn ook nog andere pijlers waar je dat ei kwijt kunt. Krijg je waarschijnlijk nog reactie en tips ook.
Alle reacties Link kopieren
@Haddock: Je hebt gelijk, ik haal het ff weg.



Maar het goede nieuws dan ook nog ff: net belde iemand of ik vanmiddag wil komen solliciteren. Moet mezelf even opknappen en oppeppen. Vooral niet zenuwachtig overkomen (door dit gedoe). Dat zou mijn dag weer goedmaken (dringend extra werk nodig). Hij klonk alvast relaxt aan telefoon (en ik ook). Dat zou super zijn:sun:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
suzy,dat is goed nieuws en maak je dag mischien een beetje goed,niet zenuwachtig zijn en ga ervoor!!



bkstr:
Alle reacties Link kopieren
@Slang: wat stoort je het meest? Ga in het gesprek niet uit van wat je "mist" bij hem of wat hij verkeerd doet, maar van wat jij wil en verwacht van een minnaar(relatie).. Dus zonder te verwijten of aan te vallen.



Meer in de trant van: zou het niet fijner zijn als we het zus en zo zouden doen voortaan? Ik vind het heerlijk, maar ik moet wat tijd uittrekken voor dit of dat.



Je schrijft: we doen ons ding wel, reageren nu pas na 2 uur.. pff, dat vind ik nog steeds vaak, hoor. Tis wel handig om ff te laten weten dat je er ff niet bent, maar ik vind het wel wat veel, lijkt mij toch op elkaar verantwoording afleggen als je ff iets anders doet. Of zie ik dat verkeerd? (beetje controlling en zou mij benauwen, alsmaar die bevestiging naar elkaar).



En nu evt helemaal stoppen zou dus prima gaan? Is wel 2 uitersten die je noemt (van veel contact naar 0).. Is dat omdat het ook claimerig is en beperkend werkt (op je tijd/gezin/leven)?



Bedenk dus vooral hoe jij het prettiger zou vinden en stel dat voor. Succes!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@Intherapie: ook zonder toekomstverwachtingen kan je wel "iets" hebben samen, hoe je het ook noemt, het is een vorm van relatie (ik bedoel niet liefdesrelatie). En daarmee allebei daar je eigen verwachtingen van hebben. Nu pas jij je teveel aan aan zijn ideeen daarvan, als ik het goed begrijp, bepaalt hij het labeltje (we hebben niks, in de zin van elkaar niks verplicht) & de voorwaarden en dat is nogal eenzijdig.



Kan me voorstellen dat op den duur toch gaat wringen, je jezelf als opdringerig gaat zien, omdat zijn behoefte minder is (aan hoe vaak contact en interesse buitenom). Bij sommige sv's krijg ik toch wel het gevoel dat het wel lekker makkelijk is zo, en vooral geen gedoe/gezeur daarbij en daarmee je ook monddood kunnen maken (hij bepaalt wat gezeur is) en wat wenselijk is (degene die iets niet wil, bepaalt doorgaans de grenzen eraan).



Tja, alleen jij kan uitmaken of het leuke/spannende voor jou nog opweegt tegen waar jij tegenaanloopt. Niet eens of het reeel is wat jij wil, maar of dat is wat jij nodig hebt van een sv.



Sterkte!



@Angel:bedankt, misschien zo nog proberen een uurtje te tukken, mijn ogen willen nog niet open blijven, haha, maar wil wel helder zijn straks!



(@Stew: doe ik het weer, 2 posts, sorry, ben niet erg wakker, ga er echt op letten en nu ff weg hier van dit topic)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@Suzy65 net een lange email wisseling gehad waarin ik heb aangegeven hoe ik het voor mezelf wil en dat ik natuurlijk bereid ben om met hem samen te kijken hoe dat bij hem kan passen maar dat ik mezelf niet ga weg cijferen en anders we toch moeten kijken of we niet moeten stoppen
Alle reacties Link kopieren
@Intherapie: klinkt goed, netjes gedaan, en zo geef je hem ook ruimte.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven