Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:Rooss4 schreef op 23 februari 2012 @ 16:46:

[...]

Ik vind ook zeker dat je van een minnaar "mag" houden al ben ik zeer blij dat dit bij mij niet aan de orde is nu. Lief, lekker, leuk, grappig enz vind ik makkelijker te handelen dan houden van. Het voelt zo diep, zo intens, zo bijna onomkeerbaar. Houden van heeft ook voor iedereen een andere defintie, voor mij zijn het zware woorden laat mij maar gewoon verlust zijn...

Vind jij niet herfstig, dat juist in een minnaar relatie de verschillen man-vrouw onder een vergrootglas worden gelegd? Loop jij niet tegen die typisch mannen dingen aan en ben je je niet bewust van jouw typisch vrouwen reacties?

Voor mij is het nog steeds één groot leerproces. Dagelijks!ik denk dat je goed moet analiseren wat je voelt en dat je snel verliefheid noemt wat eigenlijk aantrekkingskracht / verlangens is. En afstand nemen als je denkt dat het te ver gaat misschien het best... even zien hoe het voelt verder zonder die andere "in picture"
Upperde up up. We stonden op pagina 3, dakanie!!

Weinig te melden voor mij op minnaar gebied, er gebeurt van alles en allemaal rete spannend, nieuwe deuren gaan open, minnaarschap op een compleet andere manier. Heel misschien binnenkort meer, al ben ik wel een tikje voorzichtig.

Het "echte leven" neemt ook verrassende wendingen, mensen die me van alle kanten willen helpen met het goed op poten zetten van mijn verdere leven. Ik heb geweldige mensen om me heen. Ben zo dankbaar....
Poe na een week vakantie weer veel bij te lezen! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Stew en haar nieuwe minnaar gaat?
Heeft Stew een nieuwe minnaar dan? Of ik lees dingen niet (goed) of jij leest dingen die hier niet staan, rozalia
Ze had een poosje geleden toch een date?
..
Ik leef met je mee iddan.
@houvanjezelf dat is fijn! ik krijg er ook een hele brede glimlach van! dank je wel.
Hoe kwam het zo?
..
Dat hij er niet meer voor je is.
Nee joh, ik heb geen nieuwe minnaar. Wel een nieuw, spannend contact met iemand die ik langs de lijn heb ontmoet. Hij heeft me gevonden via Fb, echt grappig. Maar JVG doe ik nooit meer weg

Fijn Rooss, dat je zulke lieve vrienden hebt en het goed met je gaat!

En nu even verder terug lezen....
Mijn minnares werd verliefd op een ander...
..
Maar contact wordt wel weer opgepakt?
..
Uit je berichtje is nog steeds verdriet af te lezen Hvj..
heb je verder nog wel een relatie?
Ah Stew, ik was al bang dat ik niet goed tussen de regels doorgelezen had!

HVJ, hoe lang is het nu uit? voor jou.

iddan, hebben jullie afspraken over "na de bevalling"? Ik schrik wel altijd van mensen die de volgende stap in hun relatie zetten terwijl er een minnaar/minnares in de picture is. Voor jou is dit rot, dat snap ik wel.
...van veel naar 0 berichten is ff wennen
quote:iddan schreef op 27 februari 2012 @ 16:50:

ik heb overigens gewoon een vriend en kind, enzo het is uiteraard "beter" blabla bla om geen contact te hebben, maar ooooh wat mis ik het.

ik stuur nog wel berichtjes maar ik krijg gewoon enorm weinig terug!! en dat vind ik niet leuk....hij zegt ook dat het niet over is, maar sinds zijn vrouw verlof heeft is het zoooo anders.....

Ik kan me goed voorstellen dat het een moeilijke tijd voor je is. Hij zal minder gelegenheid hebben nu zijn vrouw verlof heeft. Begrijpelijk en niets om je zorgen om te maken waarschijnlijk. Maar ik zou me ook zorgen maken want als ze nu zo veel tijd samen doorbrengen, een kindje krijgen en jullie haast geen contact meer hebben groeien zij juist meer naar elkaar toe en jullie meer uit elkaar. Ik hoop dat het allemaal weer wordt zoals het was na de bevalling....

Sterkte in de tussentijd. Mijn minnaar is een weekje op vakantie waar hij geen beschikking heeft over internet.... dat vind ik ook al moeilijk. Ik ben blij als hij weer thuis is.
b
quote:houvanjezelf schreef op 27 februari 2012 @ 16:44:

Mijn minnares werd verliefd op een ander...Aaaaw, dat is erg. Hoe lang waren jullie 'bij elkaar'? Heeft ze met die ander ook een stiekeme relatie?
Dank je Roos.

Definitief 2 weken, maar wist het al eerder.
quote:iddan schreef op 27 februari 2012 @ 17:10:

de topic is kun je een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden.......

Oooh ja dacht ik, ik kan dat wel......duhu kijk mij nu....ik had deze pijn niet verwacht!Nee, ik kan dat ook niet en weet ook uit ervaring (met een ex-minnaar) hoe erg die pijn kan zijn.... zeker als blijkt dat hij het anders ervaart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven