Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:noppies schreef op 28 juni 2012 @ 09:18:

Idd, Vain! Mijn minnaar hier is niet zo groot geschapen, zoals al zijn landgenoten overigens, maar ik vind het helemaal geen enkel probleem.

Silvia, leuk! Is je contact de 22 cm? Of een ander .

Fijn dat je nu, achteraf, er zo op terug kan kijken. Het helpt je wrs ook weer voor een volgende minnaar, mocht die er komen.

Hyp heeft ook mijn ogen geopend, iets wat ik zelf niet zo graag wilde zien, was wel zo.

Geen idee hoe die van mijn contact is...hebben we het nog niet over gehad.

Deze is/was van een ander contact...een donkere man..22 cm ..

Nah , ik hoef um niet hoor..brrrrr waar laat ik het.. Dus voor de liefhebbers...
Euhhh ja het is echt waar, maar niet bij alle hoor

Tja I love it whahahah
*zwaai*

Even om het hoekje kijken. Ik denk dat ik hier een tijdje niet meer te vinden ben, was toch al een stuk minder. Maar zowel nr2 als potentiele nieuwe nr2 zijn volledig uit beeld hier, en ik ben niet op zoek naar vervanging en heb ook geen blikjes meer liggen Dus even rust maar, misschien loop ik iemand tegen het lijf, misschien niet, maar dat zien we vanzelf.

Met nr2 blijft het pijnlijk en moeilijk, ondanks dat we vrijwel geen contact hebben. Ik hoop dat dat nog slijt. Verder gaat het allemaal wel goed, rustig. En dat wou ik even zo houden
Hai Herfstig!

Neem je tijd meisje, even een pas op de plaats. Wie weet tot snel!!
Mogge roosje ;)
innote.

Neuken??
Zonder of met voorspel? Het terras is hier beschikbaar met uitzicht op half ontklede arbeiders dus inspiratie zat denk ik ;)
ksssst!

Hey herfstig, leuk dat je nog eens langskomt, en fijn dat je rust en zo goed vindt voor nu. Dat van nr 2 dat slijt, echt! (hmm, ik val in herhaling geloof ik...)
Kssst?

Innote, och.. even tepels knijpen en dan kan je `m dr zo inschuiven hoor. Die half ontklede arbeiders moeten zich dan allemaal even netjes omdraaien.

Ik heb zinnnnnnnnnnnnnnnnnn in mijn minnaar!!!! Gtvrrrr... hij zit me te pesten met cheyle woorden.
Ja kssss, dat off topic gedoe hier de laatste tijd
Moet je maar niet zo ver weg gaan wonen hoor Roos, dan kon je tenminste gewoon teleurgesteld huiswaards keren na een kop Dolce Gusto ;)
Sorry Vain.

Hoezo innote, hou je niet van tepels knijpen???
Zeg, doe dan iig alsof je t meent, die sorry
O maar dit is niet off topic, ik probeer Innote tot mijn minnaar te maken, zie je dat dan niet??
Roos, even no kidding: nog nooit mogen proberen.

Kost me nu waarsch een tand als ik het vanavond spontaan doe...
Oooooh

ik snap jouw flirten niet
Jij hebt tenminste binnenkort nog een date! Hier nog 2 weken wachten op een lunchdate en 5 weken tot cheyle sex (of hoe schreef je dat?). Maar da's m'n eigen schuld.

Hier hoeven de tepels niet te worden aangeraakt, kijken is voldoende en gaan!!
Innote, volgens mij snap ik geen barst van jouw seks/liefdes leven maar wellicht komt dat nog.

Vain, geeft niet hoor. En jij snapt mijn flirten inderdaad niet! (hahahaha)
Meis, heeft jouw minnaar ogen op stokjes dan??

En het is cheyle neuqsex! (en ja, eigen bult stomme schuld!)
Innote, nog nooit de tepels van je vrouw mogen aanraken? Of lees ik dat nou verkeerd?
Nog nooit mogen knijpen volgens mij, om haar op die manier in de mood te brengen dan

En Meis, cheyle neuqseks is t lekkerst als je er lang naar hebt moeten smachten (hoop ik tenminste, want ook hier duurt het nog even )
Ach, bij sommigen komt de ontdekking dat knijpen serieus lekker is gewoon een beetje laat..
Toelichting: voor haar is aanraking anders dan streling, lichte bevochtiging, zeer zacht sabbelen meteen "te" (zo noemt ze het zelf) en ervaart ze het als "pijnlijk / irritant".
Zo lang het maar de moeite waard is Sweet ;)
Nog niet gezien, maar misschien tijdens onze volgende cheyle neuqsex. Dan is het tijd voor een nieuw lingeriesetje en wellicht zie ik dan z'n ogen op steeltjes uit z'n oogkassen komen (zoals in de tekenfilm).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven