Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
je snapt het gewoon niet, en net zoals jij denk dat ik het niet snap en het ook wel nooit zal snappen, denk ik ook dat jij het toch niet zult begrijpen, het lijkt me dan ook beter om niet meer op je te reageren

Silvia, hoe is t nu met jou?
Waist of time Vain.. sommige mensen zijn de moeite van reageren niet waard.. Ze vinden zichzelf het einde van de wereld, en hun waarheid is de enige waarheid.

Je kent ze wel.. van die verkneukelde mensen die niets meer over hebben.. en alleen achterblijven.. En zich dan gaan afvragen wat ze voor een ander hebben betekend. Dan tot de conclusie komen dat ze hun leven hebben verknalt omdat ze niet genoeg van zichzelf hebben gehouden om te kunnen leren van een ander te houden, echt te houden....
En daar gaan we weer!!

Heb vandaag weer heerlijk met m'n minnaar aan de telefoon gezeten. Volgende week hebben we weer een date, nu nog ff kijken of we alleen gaan lunchen (en misschien een beetje shoppen?) of dat we toch lekker gaan sexen. De spanning wordt weer lekker opgevoerd. Sowieso komt ie in augustus 2 nachtjes bij me slapen, heerlijk naast elkaar in slaap vallen en wakker worden...

En nee, ik voel me niet schuldig en nee, je kunt me niet ompraten en nee, alles wat je nu nog uit je nek kletst raakt me niet, Kleinjan. Je gaat bij mij ook onder de negeerknop.

O ja, nog 7x en zonder kussen ertussen!!
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 04-07-2012 21:39
Reden: Ff wat vergeten...
% gewijzigd
Djees sens uit welke roman komt die BS? Ik ben gelukkig getrouwd en ik weet wat het is om van iemand te houden, dat betekent namelijk dat iemand waardig genoeg is voor de waarheid
[img][/img]
Lekker Meis!, 2 nachten nog wel!.. Hier nog nooit een nacht samen geweest, uit voor zorg.. 'hartbewaking' Niet dat we niet zouden willen. Maar moeten beiden wel onze grenzen bewaken en zorgen dat we de juiste balans houden.
Huh? Hoe kan nu de helft van de tekst verdwijnen uit een plaatje?

OP STAAT mist nog.

Nou ja, duidelijk is het wel.

Kleinjan, ga lekker terug naar je andere topic met bezette kerels. Daar zitten je vriendinnen.
Oh lekker meis!! Da's best leuk, samen slaprn, ontbijten en al die dingen ertussen
Eten of seks?

Even denken hoor....

Ehm....

Moeilijk.....

.

Seks natuurlijk! Gek wijf!
Ik zwaai! En ik vind jullie lief. Allemaal, ook kleinjan, want die heeft het duidelijk moeilijk. En zo heeft iedereen weer zijn eigen strijd.

Knuffel, kus, zwaai!

Oh en Roos, hoe zit het met onze verkering? ;)
Shit...ik denk ook dat het sex wordt!! Tas!! Ik heb een beslissing genomen!!

Ja, heb er zin in. Hij gaat zelfs lekker voor me koken...'t is een schatje!
ow.. dus kleinjan mag dit allemaal zeggen omdat ze het 'zo moeilijk' heeft...

Over bullshit gesproken.. beetje lopen janken dat je het zo zwaar hebt en dat als reden aangrijpen om anderen af te zeiken? Nou dan heb ik nog een hoop afzeiken te goed.. KJ berg je dan maar!
Haai herfstig!

Tssk meis, dat je daar nog over na moest denken..
Joh, zo serieus bedoelde ik het niet Sens. Sta Erboven. Jij weet hoe het zit, zij niet.
Ja Sweetinez, Tas vroeg zich dat ook al af. Waar heb je anders een minnaar voor hè?!
*geeft sens een voorzichtige knuffel*
Ik heb het helemaal niet moeilijk? Dit is puur vermaak...
Oh en ik ben ernstig toe aan cheyle neucksex. Ernstig. Kleinjan, wat doet je man vanavond?
Die zit naast mij en lacht mee
* proest * haha Herfstig, kijk uit! Dit is een echte kattekop!
Weet je wat het is met die KJ, ze mist ons.. en komt hier nog even lekker buurten..

Want tja, in dat andere topic reageren we niet meer.. dus dan maar hier lekker komen zieken.. Hoe zielig ben je dan!
Ik ben eerlijk maar jij mag kattig zeggen
Nee, die man hoef ik niet, maar ik ben wél toe aan cheile neucksex.
Goed. Mogen we dan nu weer ontopic janken graag?

Ik krijg te weinig aandacht van mijn minnaar. Hoe erg is dat.
Te erg Ien, ... heb je al om aandacht gevraagd?

Hier is het ook errug stil aan de andere kant.. maar ik weet hoe druk hij momenteel is.. even een stapje terug (maar wel een heerlijk mailtje gezonden daarnet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven