Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 06 april 2013 @ 10:04:

[...]

Jaloers op wat? Op die nadate dips? Op het wel of niet afvragen of je minnaar weer snel contact opneemt? Op het gemis?

Nee, sorry. Geen jaloezie hier.

Hihihi.... sorry Mops je hebt de verkeerde.

Deze doos is minnaarloos (dat rijmt), al jaren!

Maar de aandacht, het gevoel gewild te zijn, dat wil stiekem toch iedereen?
A dirty mind is a joy forever
nee Ster... lees je eigen post even terug.... ook jij wilde veroordelen
quote:mclean72 schreef op 06 april 2013 @ 10:04:

[...]

Geldt voor mij ook.

Ik ben bij mijn man weggegaan, omdat ik echt niet inzag hoe ik, na wat ik gedaan had, nog een huwelijk over had.

Maar toen ik er midden in zat hield ik mezelf voor dat het gewoon "iets van mij was", iets dat helemaal niets met mijn huwelijk te maken had.

Bijna als een hobby.

God, ik denk dat het me 3 jaar gekost heeft om erover heen te komen.

Om mezelf te vergeven, te begrijpen, en uiteindelijk het enigzins te kunnen loslaten.

Nog steeds is het het enige dat ik ooit gedaan heb waar ik echte spijt over heb gevoeld.

En ik kan het nooit meer goed maken.Ik heb het mezelf allang vergeven, maar ben er niet trots op. Het is ook niet een keuze die ik nog een keer zou maken. Gewoon omdat ik vind dat een partner het niet verdient. Het is anders als hij ervan afweet, maar dan heb je ook een hele andere relatie.
Aannames Sensual, aannames. Lees het topic van Evanna anders even terug voor je conclusies trekt.
Maar even dit: het topic van Evanna is het topic van Evanna en als je daarop wilt reageren doe je dat daar toch en niet hier??
ster,... het is al duidelijk aan gegeven dat het voor deze vraagstelling totaal zinloos is om jouw vraag te stellen

zou jouw advies over de contactdip zo anders worden zodra je weet of haar partner wel/niet op de hoogte is?

Nee die vraag stel je enkel om te kunnen veroordelen, enkel waren wij je voor...
[
Dat deed ik ook Dolce Strega. Maar Evanna reageerde daar niet meer omdat ze hierheen was verhuist.

En dan nog, waarom bepaal JIJ of ieder ander waar ik moet Forummen? Ik heb niks verkeerds gezegd tegen Evanna of wie dan ook hier, IK word hier notabene zelf direct weggebonjourd en dáár ben ik het niet mee eens. Is dat zo lastig te begrijpen?
quote:DolceStrega schreef op 06 april 2013 @ 10:08:

[...]

Hihihi.... sorry Mops je hebt de verkeerde.

Deze doos is minnaarloos (dat rijmt), al jaren!

Maar de aandacht, het gevoel gewild te zijn, dat wil stiekem toch iedereen?

Nou, misschien ben ik dan een saaie doos. Maar ik heb in mijn jonge jaren echt meer dan genoeg mannen gehad, die spanning van het jagen, het steeds weer aandacht zoeken, is voor mij voorbij. Het brengt verder ook niks, niet voor mij.

Mede omdat ik nu een relatie heb waarin ik me al jaren geliefd en gewild voel. Plenty aandacht hier. Ik investeer liever in het goedhouden van deze relatie en mijn seksleven, dan rond te kijken. Ik zou er mijn partner geen recht mee doen, als ik iemand erbij zou nemen. En mezelf ook niet.
jouw vraag heeft niets met het gehark op dat topic te maken... Ik ga dat topic niet lezen omdat ik enkel reageer op wat hier gebeurd, en iedereen leest jouw post/vraag op de zelfde wijze als ik...
Het was een informerende vraag Sensual. Wellicht dat je door de berichten eromheen een andere indruk kreeg. Maar jij bent blijkbaar zo gewend dat andere bezoekers jullie hier komen bekritiseren dat je direct in de aanval schiet. Snap ik, maar pak niet de verkeerde aub.

Jij zal nooit weten hoe ik had gereageerd als jij er niet tussen was gesprongen dus leg me aub niet die woorden in de mond.
Ik had met Evanna te doen gisteravond omdat zij, naar zo leek het, meer van haar date wilde dan enkel seks. Een vorm van aandacht, spanning. En dat hij dat blijkbaar niet wilde geven. Ook in het andere topic had Evanna al aangegeven een relatie te hebben. En daar heb ik ook op gereageerd en niet op de manier die jij nu denkt Sensual.
quote:Ster_ schreef op 06 april 2013 @ 10:15:

Het was een informerende vraag Sensual. Wellicht dat je door de berichten eromheen een andere indruk kreeg. Maar jij bent blijkbaar zo gewend dat andere bezoekers jullie hier komen bekritiseren dat je direct in de aanval schiet. Snap ik, maar pak niet de verkeerde aub.

Jij zal nooit weten hoe ik had gereageerd als jij er niet tussen was gesprongen dus leg me aub niet die woorden in de mond.+1
quote:evanna schreef op 06 april 2013 @ 09:28:

Waarom mij dan wel veroordelen Mops, je kent mijn verhaal niet eens!?!? Wat verdomd veel om de jouwe lijkt, ik ben er alleen nog niet uit, stappen zetten is moeilijk, zeker met een initiatief loze man die alles aan mij overlaat. Er is over gesproken, onze relatie is op sterven na dood. Etc etc. Dáár hoef ik het niet perse over te hebben. Ik wilde iets anders weten en had gedacht, heel naïef, daar onbevooroordeelde reacties op te krijgen. Maar had inderdaad beter moeten weten.. Misschien had ik het hele verhaal moeten vertellen maar wilde het kort en krachtig neerzetten. Waardoor ik dus gelijk neergezet ben als zogenaamd zelfverzekerde onervaren minnares die het helemaal niet aankan. Eigen schuld, dikke bult! Wat heerlijk om te zeggen dan he? En wat fijn dat je jezelf nu zo goed voelt omdat jij het wel anders/goed/beter hebt gedaan. Chapeau Mops! Je bent een voorbeeld voor ieder!Doe effe normaal zeg, dat jij de kracht niet heb om op te stappen en voor jezelf te kiezen, kun je mij niet aanrekenen. Ik heb niks beter gedaan, ik heb keuzes gemaakt.
quote:Ster_ schreef op 06 april 2013 @ 10:13:

Dat deed ik ook Dolce Strega. Maar Evanna reageerde daar niet meer omdat ze hierheen was verhuist.

En dan nog, waarom bepaal JIJ of ieder ander waar ik moet Forummen? Ik heb niks verkeerds gezegd tegen Evanna of wie dan ook hier, IK word hier notabene zelf direct weggebonjourd en dáár ben ik het niet mee eens. Is dat zo lastig te begrijpen?

Als ze daar niet reageert waarom dan iemand volgen/stalken op een ander topic?

Stel dat ze een topic op de horrorpijler had gehad (even voor de duidelijkheid: de kinderpijler) had je dan daar ook door gaan zagen.

Van mij mag je overal komen, maar ga geen topics vermengen, door elkaar halen enz.... dat is onnodig.
Ik stalk haar helemaal niet! Mensen mensen echt wat een onzin kramen jullie hier uit. Net als dat jullie vinden dat ik hier misschien niet 'hoor', ik mag nog altijd overal zijn hier volgens de regels van dit forum. Jullie maken er vanalles van wat niet klopt in mijn ogen, jullie kennen mij niet en mijn intenties niet.

Maar goed jullie hebben je zin hoor, ik ben al weg. Nu ben ik een soort 'noooo someone on the internet was wrong!' Dingetje aan het creëren op m'n vrije zaterdagmorgen en daar heb ik geen behoefte aan eigenlijk.

Evanna, ik wens je het beste, oprecht. Ik hoop dat je hier vindt wat je zocht en je je keuzes voor jezelf goed kunt maken.
@ ster... je kunt nog 10 x over dat andere topic schrijven en quotes erbij halen, maar het feit blijft dat je hier aanvallend binnen kwam en met het antwoord wat je zou krijgen wilde gaan veroordelen.... Dan blijft mijn opmerking dus gewoon staan..
Owww wat is hier gebeurd...

Net op een avond dat ik een toch-misschien-nog-maar-niet-afscheidnemen-date heb met no2 wordt het hier spannend.

Willen jullie dit de volgende keer bewaren voor het moment dat ik een avondje bankhangen met zak chips gepland heb?

Tnx

En mijn god, waar sommingen zich druk over kunnen maken...

Sense ik heb wel erg moeten lachen om verschillende van je opmerkingen, like!
Oh, nu zijn jullie de gevoelige, tere zieltjes? Houd toch op en ga ergens anders over huilen. Sense is Sense en dat weet Plurque ook. Ga nou niet ineens beledigd lopen doen om niks.

De toon in het topic van Evanna was duidelijk genoeg en haar achtervolgen naar hier is idd veelzeggend. Dat is niet bedoeld om haar van adviezen te voorzien, dat is om haar nog even een extra afbrandertje te komen geven. Want waarom in vredesnaam achtervolgen naar hier?

Ster, waarom voel jij je zo aangevallen?

Sab, ik ben Nop in een nieuw jasje.

Dolce, dat denk ik idd ook, dat er heeeel veel meelezers zijn die stiekem smullen bij al dat spannends. Of ze jaloers zijn weet ik niet, maar het is wel lekker leesvoer.

Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat nu net gedaan wordt alsof wij een stel heksen zijn die het zonder moraal en geweten doen. Terwijl hier ook heel vaak de worsteling besproken wordt, maar die lezen ze dan toevallig net even niet. Of het feit dat er gewoon ook gevoelens kunnen ontstaan en minnaars/minnaressen/getrouwd of niet getrouwd van elkaar kunnen gaan houden.

Mopsie, wij ons verheven voelen? En jij dan? Jij staat met een wijzend vingertje klaar in Evanna's topic, wij niet.

Als je hier goed leest, zie je dat het niet altijd even fun en lol is. En dat iedereen wel schuldgevoelens kent, maar dat het ook moeilijk is om het daarom meteen maar allemaal los te laten. Het is niet oke, dat weten we allemaal, maar iedereen heeft er zijn of haar eigen reden voor en daar kun je als buitenstaander niet over oordelen. Zeker niet als je zelf ook wel eens vreemdgegaan bent en ook niet heilig bent.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Goh, het is weer gezellig hier..

Sommige mensen komen hier vanuit een ander topic even de discussie voortzetten die op een ander topic gestopt was. En anderen stellen een vraag, die misschien weer een heel andere discussie had aangeslingerd dan waar de vraag oorspronkelijk over ging. Is het zo moeilijk om rellen gewoon op dat topic te laten en dat bij vragen die gesteld worden die niet zo relevant zijn op de vraag die er door desbetreffende persoon, er gewoon even op een rustige manier op gewezen wordt dat dat nu niet relevant is? Natuurlijk, vragen staat vrij, maar als TO in haar eigen topic daar niet op antwoordt, lijkt het me weinig zinvol om in dit topic nog eens te gaan proberen. Ik sluit me aan bij Mopsie, er staan 2 groepen lijnrecht tegenover elkaar. Gaat ook nooit goed komen. Laten we dan dit topic gewoon voor het groepje houden die in dezelfde situatie zit.

Zo, en nu weer ontopic. Aangezien we gisteren zeg het met plaatjes deden (kan iemand de oude man even weer een fris groen blaadje toewerpen? Kan hij zich weer bezig houden met zijn erectiele vermogen ipv hier zinloze bijdragen aan de discussie toevoegen), doe ik het vandaag: Zeg het met Muziek!

Inmiddels een hele mailwisseling gehad met Date. Maar hij praat Russisch. En ik Chinees. Er vliegen termen rond als "de horloges gelijk zetten" terwijl ik niet eens weet in welke tijdzone we leven. Maar goed, de conclusie is inmiddels wel ongeveer duidelijk. En ergens hang ik nu tussen We gotta take it slow en It's all ending, we gotta stop pretending who we are of zelfs don't I feel like crying . Maar ja, ik ben niet zo het crying type. En ook niet zo van het drama. Dus volgende week maar eens even bellen en dan de focus anders leggen. Anna, we lijken inderdaad erg op elkaar zal ik maar zeggen
quote:DolceStrega schreef op 06 april 2013 @ 10:19:

[...]

Als ze daar niet reageert waarom dan iemand volgen/stalken op een ander topic?

Stel dat ze een topic op de horrorpijler had gehad (even voor de duidelijkheid: de kinderpijler) had je dan daar ook door gaan zagen.

Van mij mag je overal komen, maar ga geen topics vermengen, door elkaar halen enz.... dat is onnodig.

+1!

Dit is geen vervolg op het topic van Evanna, dus die vragen aan haar kunnen in haar eigen topic blijven. Kiest ze er voor om daar niet meer te reageren? Wow, zij durft! Maar dit is een vrij forum en dat mag. Gewoon omdat het kan. Het is niet verplicht om daar te blijven schrijven en gezien de reacties snap ik dat ze daar geen zin in heeft. Ze hoeft zich hier niet te verantwoorden, dat hoeft alleen maar thuis. Dus waarom moeten die vragen hier gesteld worden?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Zooow hier een oude trouwe meelezer... Heb wat gemist... Ff paar dagen niet gekeken en dan mis je gewoon digitaal vrouwen modder gevecht haha erg vermakelijk... Ik op naar date binnenkort ... Ben er aan toe... (En de lente ook!)
Oh, wat Ien zegt! *gooit Ien een woordenboek Chinees-Russisch toe*

Kunnen jullie elkaar niet meeten ofzo? Of Skype nog eens aanslingeren? Als mail niet werkt? Misschien helpt mijn woordenboek een beetje, maar soms is elkaar live zien of spreken al een stuk fijner.

Wat ik een me afvroeg.. weet jouw nr 1 van de worsteling? Deel je dat met hem?

Ik zweef op een wolkje!
Retro, tochnogmaarnietafscheiddate? Vertel!
Meeten gaat voorlopig niet lukken Heidi (gods, dat kan je toch helemaal niet lekker afkorten?!), maar skypen of bellen is wel een goed idee. Maar ik had het eerst nodig om het op papier te zetten, te kunnen lezen, afstand te kunnen nemen en dan rustig te kunnen reageren. We zijn verbaal nogal aan elkaar gewaagd en ik denk dat als we dit meteen in een telefoongesprek hadden gedaan, er een andere conclusie uitgekomen was

Ja, mijn lief is wel op de hoogte dat het nu niet zo soepeltjes loopt. Maar vergeet niet, alles wat ik hier neerschrijf, klinkt meteen wel heel dramatisch. Maar het is niet zo dat dit heel erg mijn dag bepaalt, het is maar een klein onderdeel. Ik zit dus niet zwaar chagrijnig thuis en heb het ook niet nodig om dit uitgebreid met mijn lief te bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven