Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Grietje4,

ja hij is 8 jaar jonger morgen is hij 24.

Inderdaad super ben heel blij met hem als minnaar

Leeftijd speelt geen rol of hij/zij nu 13 jaar ouder is of jonger

het belangrijkste is dat de klik er is die je zelf wilt hebben met je minnaar

pfff verschrikkelijk kan ik geloven dat je er ziek van was.Gelukkig is het nu voorbij voor jou en kan je verder
zo weer terug van vakantie en er is me een boel geschreven zeg.

Zag veel nieuwe namen voorbijkomen dus maar eens even goed doorlezen straks.

Rustig op het minnaarfront, eerst mijn vakantie en nu hij, wel af en toe contact maar voor beiden de focus op gezin.

Staat wel een date gepland voor over 1.5 week dus wat om naar uit te kijken !
quote:grietje4 schreef op 31 juli 2013 @ 13:06:

[...]

de eerste keer had zn dochter ons "betrapt" via msn en vertelde dat maar al te graag aan mama

... 1 week later lag ik in zn armen

En.. ben je hier erg trots op??

Ik had zo ooit es iemand via de chat leren kennen meer dan een jaar geleden , dat was pure stalking , en heb ik ook aan mn man opgebiecht

Dus als het heet wordt onder de pootjes ga je opbiechten bij je man?? Dan mag hij je komen redden? Ik krijg een heel raar beeld bij jou! ,
quote:sarah100 schreef op 31 juli 2013 @ 13:26:

En als ik boos ben, dan dump ik hem gewoon een tijd in de koelkast ?Nog zo'n juweeltje. Heeft iemand het hek open laten staan ofzo?
shit sorry .....

ik geloof dat ik wat exemplaren meegenomen heb op de trekhaak...
Was jij het silver??? Dammit, je weet toch dat je moet vergrendelen met ijzer en bakstenen?

Ik ga een nieuw deeltje openen met jullie goedkeuring. Ik hoop dat we daar weer lekker op niveau door kunnen discussiëren. Met respect, zelfs voor mannen.
Dit deel is op slot, 21 is reeds geopend. Hier geen berichten meer plaatsen aub.
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 12:35:

[...]

Wat? Serieus? Zonder afscheid? Hoe voelt dat? (Damnit, wat heb ik allemaal gemist?! ).Ja voelt kut, maar mijn leven gaat door he... Het is wel goed voor mij om eerst eens niets serieus aan te gaan en lekker alleen te zijn, met af en toe een scharreltje.
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 12:44:

[...]

Hai Roos, de "1x in het bos" is inmiddels verworden tot toch wel erg veel en vaak contact, en plannen van "wanneer het maar kan". Dus kom ik me hier maar eens melden....Mooi Innootje, geniet er lekker van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven