Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Happy new topic allemaal!
Jes!



Ideeën over het verrassen van Openrelatieman nog steeds welkom hoor!

Anna kwam met het heerlijke idee om een waxine speurtocht te doen met als hoofdprijs Rooss op het bed met een massage kaars. (ik vind 'm leuk!)



Wie biedt over?
Alle reacties Link kopieren
Hou je in de gaten Roosje dat het op sommige plekken niet te heet wordt? Laat het vuurtje alleen op de plaats die jij wilt oplaaien he?

en verder: blinddoeken (saai misschien) en hem in t ongewisse laten wat je doet en wat je gebruikt? (bubbels, thee, ijsklontjes, veertjes.. en daarbij kun je het serieus nasty maken als je wilt!)



NB vanavond kun je even bijlezen!
Engel, I'll be gentle on his curves



Volgens mij gaat hij een hele slappe krijgen van blinddoeken maar ik leg `m klaar voor 't geval dat...



Nice! Ben benieuwd naar je verhaal, ga het morgen lezen want vanavond zit ik ergens in een hotelletje in het noorden des lands.



I'm off. Tot morgen allemaal!!
Aanvulling op de speurtocht: geef hem in iedere kamer van je huis een opdracht:

- eet op erotische wijze een banaan en film dat

- leg twee poppen neer. laat hem een filmpje maken aan de hand van die twee poppen wat hij met je wil doen

- leg in een kamer een paar verschillende outfits klaar. Laat hem een uitkiezen, die trek jij dan aan

- schrijf een gedicht

- bedenk een Rooslied op de tekst van Sex on Fire

enz
Alle reacties Link kopieren
Anna vind je dat niet zonde van de tijd om met poppen te gaan zitten spelen? Zou dan liever zeggen: zoek samen een goede site en vraag of hij bij jou doet wat jullie zien! Of kijk plaatjes van wat jullie opwindt en voer dat uit, nu of voor een vervolg

en een banaan erotisch eten? ik zou dermate een lachstuip krijgen dat het samenzijn wel heel leuk was maar weinig met erotiek te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
ah! hier zijn jullie! .. Was jullie al kwijt





Ik laat nr2 nu even met rust.. gisteren nog een mail gekregen als antwoord op de mijne over het oesteren, ... morgen een date en daar zal het wel ter sprake komen
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie als je verliefd word op je minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Sens, je hebt morgen een date en heb het idee dat het nogal borrelt in je hoofdje Ben je niet huiverig dat jouw idee over zijn oesteren juist zorgt dat hij zich iets afsluit? Iets met voorzichtig met verwachtingen enzo?



@stoutem wat te doen als je verliefd wordt? Je realiseren dat je gevaarlijk spel speelt tov een evt nr1 en een keuze maken hoe je verder wilt.
Ik heb ook saaie seks, dus hier ook geen tips



En mooi dat er een nieuw deel is, hoef ik me ook niet voor te stellen! (maarreh, misschien een beetje zeikerig hoor, maar hoezo had er geen nieuw deel geopend kunnen worden als jij ligt te seksen? Iedereen weet toch hoe het openen van een topic werkt? En dit topic is al zo langlopend, dat is toch wel een beetje van iedereen? TO is allang gevlogen...).



Sense, bespreek het lekker face to face met elkaar. Volgens mij werkt dat veel beter bij jullie!



En wat is dat toch met dat verwijfde communicatie gedoe van mannen tegenwoordig? Gisteren maar weer eens de bevestiging gehad dat de man-vrouw rol hier toch echt andersom ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 10:51:[/b





En wat is dat toch met dat verwijfde communicatie gedoe van mannen tegenwoordig? Gisteren maar weer eens de bevestiging gehad dat de man-vrouw rol hier toch echt andersom ligt.Leg eens uit?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Hm, hoe ga ik dat uitleggen zonder teveel persoonlijke details.



Het oesteren, dingen van jezelf projecteren op een ander, voor een ander gaan denken. Men roept altijd dat vrouwen daar heel sterk in zijn. Nou, het kan ook andersom..
Alle reacties Link kopieren
@ Engel, ik weet waarom hij zich afsluit.. het is een cirkeltje dat doorbroken moet worden



Ik ga maar eens aan het werk... Dan doe ik ook nog wat nuttigs :-)
quote:engel68 schreef op 09 april 2013 @ 10:12:

Anna vind je dat niet zonde van de tijd om met poppen te gaan zitten spelen? Zou dan liever zeggen: zoek samen een goede site en vraag of hij bij jou doet wat jullie zien! Of kijk plaatjes van wat jullie opwindt en voer dat uit, nu of voor een vervolg

en een banaan erotisch eten? ik zou dermate een lachstuip krijgen dat het samenzijn wel heel leuk was maar weinig met erotiek te maken heeft.Niks erotischer dan pret in bed, Engel Nou ja, bijna niks dan...
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na heel wat meegelees wil ik zelf ook maar eens reageren.



Ik ben Danielle, 26 jaar en al bijna 3 jaar getrouwd nu met een heerlijke lieve man. R. is overigens 31.



We wonen samen in een leuk huisje, we hebben allebei leuk werk, een fijn sociaal leven en fijne hobbies.

We zijn al 2 jaar proberen zwanger te worden, maar dat lijkt maar niet te lukken. Dat ligt aan hem overigens en daar zit ook het probleem in onze relatie. Mijn man voelt zich daar erg slecht onder, voelt zich minder man bij en probeert te compenseren door veel te werken (hij moet gemiddeld 1 keer per maand voor een week naar Londen) en veel mannelijke dingen te doen. Darten op donderdagavond, stappen met zijn maten en leren motorrijden. Als hij 10 jaar ouder was, zou ik hem van een midlife crisis betichten



Maar goed, ik kan het allemaal behoorlijk goed relativeren doordat ik er goed over praten kan. Met mijn nr 2. Hij is alles een tegenstelling van mijn man. Echt een metromannetje en voor de buitenwereld homo. Ik weet wel beter. xD



Mijn man weet dat K. wel eens blijft slapen als hij in het buitenland is (vanochtend heb ik hem uitgezwaaid) en vind het wel een fijn gevoel dat er iemand op zijn "vrouwtje" let. Ook de man van K. heeft er verder geen problemen mee dat hij blijft overnachten.



Ik geniet er ook erg van. Heerlijk ongedwongen een hele middag/avond keuvelen en vervolgens een hele nacht alle hoeken van de slaapkamer / woonkamer / keuken / badkamer te zien.



Maar nu het volgende waar ik dus heel erg mee zit...... en wat ik even bij niemand kwijt kan.... ik zit met een positieve zwangerschapstest in mijn handen. En ik heb zwaar paniek.



Het was de laatste, dus ik moet zo naar de kruitvat voor een paar nieuwe... hopen op een false positive.... bah bah...
Alle reacties Link kopieren
Oei Danielle... dat is heftig! Nog kans dat het toch van je nr.1 is?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 11:25:

Hm, hoe ga ik dat uitleggen zonder teveel persoonlijke details.



Het oesteren, dingen van jezelf projecteren op een ander, voor een ander gaan denken. Men roept altijd dat vrouwen daar heel sterk in zijn. Nou, het kan ook andersom..Ben jij dan de oester? Want oesteren is toch een 'mannending'?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
@daantje_w:

Dat schiet niet op.... De ene "we" is een andere "we" dan de veroorzakers van de zwangerschapstest, vrees ik... Sterkte...
Alle reacties Link kopieren
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 10:39:

Wat doen jullie als je verliefd word op je minnaar?Mezelf wederom voor mijn hoofd slaan
Drie keer vallen ben ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
@evanna / jeepster



met nr 2 doe ik het altijd met condoom... maar ja, die is niet 100% veilig. Wat ik van de dokter begreep destijds is de kans van om mijn man zwanger te worden ongeveer net zo groot.



En gezien de huidskleur van nr 2 is het wel te zien dat het kindje niet van mijn man zou zijn... :S





Pfff.. ik hoop dat de wasmachine monteur snel klaar is, dan kan ik eerst een testje gaan halen :(
Alle reacties Link kopieren
@Anna: pret is bed is een vereiste lijkt me.

@Inez: ook wel eens verfrissend te lezen dat mannen zo kunnen denken moet ik zeggen. Zal wel even schakelen zijn echter, maar als hij uiteindelijk er maar mee komt!

@Daantje. Confused hier door wat je schrijft. Voor de buitenwereld is hij homo maar jij weet beter? Zijn man(?) vindt het prima dat hij blijft slapen? Desalniettemin, mag toch wel ervan uitgaan dat je beschermde sex met hem hebt!?



ps. je schrijft dat je met positieve test in je handen zit? en dat je zo hoopt testje te kunnen halen? Volgens mij geeft een nieuwe test niet aan wie de vader is hoor
quote:evanna schreef op 09 april 2013 @ 11:55:

[...]





Ben jij dan de oester? Want oesteren is toch een 'mannending'?



Ik weet niet of oesteren een mannending is. Ik heb hier ook wel eens vrouwen zien oesteren.

Nee, ik ben niet de oester. Ik ben van de communicatie. Heb je een dingetje, spreken we het uit, kijken we of het werkelijk zo is, zorgen we dat de neuzen weer in dezelfde richting op staan, passen aan wat niet werkt. Dat ben ik.

Werkte jaren als een tiet. Geef mij zo'n man en ik ben gelukkig. Maar ja, niet elke man is zo blijkbaar. Mannen, het zijn net mensen..



Daantje, weet je man ook wat jullie uitspoken als hij blijft overnachten? En gebruiken jullie wel andere vorm van anticonceptie, ik noem maar wat, condooms? Ik hoop dat je een vals positieve test hebt, je zou de eerste niet zijn. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@Engel:

K (mijn nr2) is openlijk uit de kast, maar sexueel hebben wij een klik. Ik weet het niet, misschien dat hij toch bi is. Dat zou kunnen. Hij is getrouwd met een andere man.

En ja, we hebben altijd beschermde sex. Ik zit immers niet aan de pil of zo.



Lol... nee, dat niet... maar ik hoop dat hij niet klopt.....
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 12:02:

[...]





Daantje, weet je man ook wat jullie uitspoken als hij blijft overnachten? En gebruiken jullie wel andere vorm van anticonceptie, ik noem maar wat, condooms? Ik hoop dat je een vals positieve test hebt, je zou de eerste niet zijn. Sterkte!Hij weet dat we samen eten en samen praten en samen tv kijken. Van de rest weet hij niets. En zoals ik al eerder zei, we gebruiken altijd condooms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven