Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:viavia2013 schreef op 22 januari 2014 @ 22:05:

Lees het verhaal eens van Mercedes73 op relaties. Ze schreef hier ooit mee. Bezint eer ge begint. Wat u niet wil....etc. Etc. Etc.....Lees eens terug wat wij hier allemaal voor adviezen hebben gegeven aan Roderoosje de laatste weken? En dat waren adviezen, geen oubollige gezegdes... Denk je niet dat ze daar meer aan heeft?
quote:roderoosje85 schreef op 22 januari 2014 @ 22:14:

Bedankt voor jullie reacties zo snel.

@Damntoo

Waarom doe je zoiets dan als je vrouw niet wil verlaten? Ik kan mij niet voorstellen om een vriend/man te hebben waar ik geen liefdesrelatie meer mee heb.Omdat het deze man om de jacht gaat, niet om de liefdesrelatie. Hij denkt daar totaal anders over dan jij, en dus moet je er niet op ingaan, dat geeft alleen maar verdriet...
Alle reacties Link kopieren

@Damntoo

Waarom doe je zoiets dan als je vrouw niet wil verlaten? Ik kan mij niet voorstellen om een vriend/man te hebben waar ik geen liefdesrelatie meer mee heb. Ik vind dat mensen een leuke liefdesrelatie met elkaar moeten hebben en als dat niet meer leuk is, dan niet meer. Je gaat toch niet je hele leven bij iemand per se blijven, omdat je er nou eenmaal mee bent. Of omdat het zo lekker praktisch is ofzo?

Niet dat ik wil dat hij zijn gezin verlaat. Zeker niet. Maar ik begrijp de beweegredenen niet helemaal. Hoop dat jij wat meer inzicht hierin kan geven, aangezien je zelf in die positie hebt gezeten.

Nou ik heb de aanzet gemaakt om dit te zeggen. Hij wachtte op een knuffel en een kus zeer binnenkort en ik heb nu gemeld dat ik vind dat we het beter bij een knuffel en geen kus kunnen houden. Ben benieuwd. Zal hij niet leuk vinden. Pech dan.Ik herken hier zoveel in,en ook de zelfde vragen,kan ik een keer met je mailen Roderoosje?

@Damntoo

Waarom doe je zoiets dan als je vrouw niet wil verlaten? Ik kan mij niet voorstellen om een vriend/man te hebben waar ik geen liefdesrelatie meer mee heb. Ik vind dat mensen een leuke liefdesrelatie met elkaar moeten hebben en als dat niet meer leuk is, dan niet meer. Je gaat toch niet je hele leven bij iemand per se blijven, omdat je er nou eenmaal mee bent. Of omdat het zo lekker praktisch is ofzo?

Niet dat ik wil dat hij zijn gezin verlaat. Zeker niet. Maar ik begrijp de beweegredenen niet helemaal. Hoop dat jij wat meer inzicht hierin kan geven, aangezien je zelf in die positie hebt gezeten.

Nou ik heb de aanzet gemaakt om dit te zeggen. Hij wachtte op een knuffel en een kus zeer binnenkort en ik heb nu gemeld dat ik vind dat we het beter bij een knuffel en geen kus kunnen houden. Ben benieuwd. Zal hij niet leuk vinden. Pech dan.Ik herken hier zoveel in,en ook de zelfde vragen,kan ik een keer met je mailen Roderoosje?
Sorry,dubbel.
Roderoosje, wat wil je nou? Je hebt een minnaar aan de haak geslagen en nu schrijf je enorm laatdunkend en minderwaardig over hem. Hij is een loser omdat hij jou zo leuk vindt? Sorry?

Ga dan een vriendje voor jezelf zoeken jôh, je hoeft toch niks aan te gaan met een gebonden man?

En nu moeten alle gebonden mannen (vrouwen) hier bij jou op het matje omdat jij verward bent?

Jij bent niet eerlijk. Net zo oneerlijk als hij.
@roderoosje en fruitschaaltje

In een ver verleden was hier een topic van minnaressen van getrouwde mannen. Een ander soort topic dan dit.

Op een moment begonnen die dames uit te wisselen welke smoezen ze hoorden van 'hun mannen'. Alle smoezen die gebruikt werden om het vertrekken uit te stellen. Die lijst circuleert hier ergens op het forum. Het zijn er meer dan 200. Varierend van 'zodra de kinderen op de basisschool zitten/middelbare school/studeren/het huis uit zijn' , schoonmoeders die naar het ziekenhuis moeten/liggen/net terug zijn etc etc.

En veel van die vrouwen bleven jaren, soms wel 10 of meer jaar wachten tot hij eindelijk voor hen zou kiezen. Het schijnt dat amper 2 op de 100 getrouwde mannen ooit zijn vrouw verlaat voor zijn minnares.

Een heel leven 'on hold' tot hij voor hen kiest...

Ik zou als ik jullie was direct kappen. Kies voor een vrije man, die gewoon op je verjaardag kan komen ( in plaats van:'schat, ik app je nu snel even, maar ik denk heus, echt waar aan je'), met wie je op vakantie kunt, die je op kan zoeken als je ziek bent. Kortom: laat jezelf niet in een wachtstand zetten. Dat is zo zonde.
quote:roderoosje85 schreef op 22 januari 2014 @ 22:14:Waarom doe je zoiets dan als je vrouw niet wil verlaten?

Iets vinden wat ik thuis niet (meer) heb. Spanning, aandacht, intimiteit, andere gespreksonderwerpen? Het kan van alles zijn.

Dit is heel wat anders dan:

Ik kan mij niet voorstellen om een vriend/man te hebben waar ik geen liefdesrelatie meer mee heb. Ik vind dat mensen een leuke liefdesrelatie met elkaar moeten hebben en als dat niet meer leuk is, dan niet meer. Je gaat toch niet je hele leven bij iemand per se blijven, omdat je er nou eenmaal mee bent. Of omdat het zo lekker praktisch is ofzo?

Nee, normaal gesproken niet. Maar de stap om iemand te verlaten is ook erg groot. Zeker als er kinderen in het spel zijn. Of om economische redenen. Het gemis waardoor je wat anders 'erbij' zoekt kan kleiner zijn dan de behoefte om je partner te verlaten. Of dat op lange termijn zo blijft zal voor iedereen anders zijn.

Als je het gemis ergens vindt en dat wordt groter en sterker, dan wordt het thuis ook steeds pijnlijker duidelijk dat je echt wat mist. En in die gevallen (de 2 op de 100 denk ik dan) zal er wel degelijk wat gaan gebeuren.

quote:roderoosje85 schreef op 22 januari 2014 @ 22:14:Nou ik heb de aanzet gemaakt om dit te zeggen. Hij wachtte op een knuffel en een kus zeer binnenkort en ik heb nu gemeld dat ik vind dat we het beter bij een knuffel en geen kus kunnen houden. Ben benieuwd. Zal hij niet leuk vinden. Pech dan.

De knuffel wordt meteen een kus. En als je dat weigert ... en blijft weigeren ... dan zal het waarschijnlijk snel weer stil worden vanuit hem. Tenzij hij juist andere motieven heeft. Een goed gesprek kan er een zijn. Ik hoor je daar echter niet over, het is vooral het spannende en lekkere waar hij naar op zoek is. En ja, als jij hem dat geeft dan is hij blij. En als jij daar geen moeite mee hebt (dat heb je dus wel...) dan ben jij ook blij.

Echt, kap zsm je gaat ellende bezorgen en krijgen.
RR, ik snap er helemaal niks van. Je blijft hem naar je toe trekken en als hij dan hapt, spuug je eigenlijk op hem, want wat een slappe hap is hij eigenlijk.

Alsof je van ons wilt horen, joh, doe het nou maar gewoon, want het komt wel goed. In jullie situatie is het echt echt echt heel anders en hij ziet in jou echt zijn ware liefde. Daarom noemt hij zijn gezin ook niet, want daar heeft hij afscheid van genomen.

Als je op hem afgeknapt zou zijn, had je dit contact afgekapt, maar je vindt het stiekem geweldig leuk. Ik heb echt het idee dat je een soort sociaal-wenselijke afkeer laat zien, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet echt voelt. Er klopt geen sodemieter van.

Ergens vind je het allemaal heel interessant om net buiten zijn bereik te blijven, zodat hij alles op alles moet zetten om je toch te overwinnen.

Je woorden kloppen niet met je daden. Niet eens een beetje. Je bent op hem afgeknapt en wilt wel een knuffel, maar geen zoen? Ammehoela. Zo dom is niemand. Als je dat aanbiedt, weet je drommels goed dat die zoen er wel degelijk van gaat komen. Doe niet zo naief zeg.

Moeite hebben met een man die zijn gezin wil besodemieteren, maar wel blijven reageren op zijn berichten en het wel degelijk warm houden ---> anders had je echt anders gereageerd en het echt helemaal afgekapt.

En verder eens met Roos.

Hij is trouwens laaiend enthousiast, omdat zijn jagersinstinct geprikkeld wordt. Duurt het te lang, vindt hij een andere lekkere meid die wel wil. En ga je voor de bijl, is de jacht eraf en heeft hij geen aandacht meer voor je.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Heeeidi schreef op 23 januari 2014 @ 08:05:

RR, ik snap er helemaal niks van. Je blijft hem naar je toe trekken en als hij dan hapt, spuug je eigenlijk op hem, want wat een slappe hap is hij eigenlijk.

Alsof je van ons wilt horen, joh, doe het nou maar gewoon, want het komt wel goed. In jullie situatie is het echt echt echt heel anders en hij ziet in jou echt zijn ware liefde. Daarom noemt hij zijn gezin ook niet, want daar heeft hij afscheid van genomen.

Als je op hem afgeknapt zou zijn, had je dit contact afgekapt, maar je vindt het stiekem geweldig leuk. Ik heb echt het idee dat je een soort sociaal-wenselijke afkeer laat zien, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet echt voelt. Er klopt geen sodemieter van.

Ergens vind je het allemaal heel interessant om net buiten zijn bereik te blijven, zodat hij alles op alles moet zetten om je toch te overwinnen.

Je woorden kloppen niet met je daden. Niet eens een beetje. Je bent op hem afgeknapt en wilt wel een knuffel, maar geen zoen? Ammehoela. Zo dom is niemand. Als je dat aanbiedt, weet je drommels goed dat die zoen er wel degelijk van gaat komen. Doe niet zo naief zeg.

Moeite hebben met een man die zijn gezin wil besodemieteren, maar wel blijven reageren op zijn berichten en het wel degelijk warm houden ---> anders had je echt anders gereageerd en het echt helemaal afgekapt.

En verder eens met Roos.

Hij is trouwens laaiend enthousiast, omdat zijn jagersinstinct geprikkeld wordt. Duurt het te lang, vindt hij een andere lekkere meid die wel wil. En ga je voor de bijl, is de jacht eraf en heeft hij geen aandacht meer voor je.

Heidi, ik had het weer niet beter kunnen verwoorden! Mijn complimenten!

Hoe is het met de hongaar?
Roos, kun jij ter referentie De Smoezenlijst standaard in de openingspost van het minnaartopic plaatsen?

Roodhaar, het zijn 385 smoezen om precies te zijn.

De meerwaarde: "voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is".

Naast dat het eindeloze herhalingen van telkens dezelfde 'blijde boodschap' in dit topic voorkomt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Veel van die smoezen hebben overeenkomsten, ze zijn niet alle 385 compleet uniek.

Wat is de meerwaarde van de smoezenlijst op dit topic?

Oranje, thx ;) - met de Hongaar is het supergezellig! Ik ben smoorverliefd op dat schattige Engels van hem. Ik merk wel dat ik een beetje voorzichtig moet zijn, hij lijkt nogal onder de indruk van mij en ik wil hem niet afschrikken. We beginnen met een avondje op stap iig, zodra het voor hem lukt om van zijn berg af te komen en er 's ochtends ook op tijd weer te zijn. Nou ja, dat denkt hij, ik heb andere plannen .

Het is voor hem ook wel een beetje een gekke situatie natuurlijk. Hij werkt daar op die berg, afgesloten van de wereld zo ongeveer, dan komt er zo'n Hollandse die daar die hele hut op z'n kop zet met haar geklets en gelach en dan vraagt ze hem ook nog of hij niet een keer met haar op stap wil!

Zijn bazin is een van mijn beste vriendinnen, ook dat nog.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat vertellen wij ze wel, maak je geen zorgen
@damntoo

Oke duidellijk!

Nou ik heb nu e.e.a. duidelijk gemaakt en hij wil het daar wel over hebben in een normaal gesprek. Hij zegt ook dat hij het contact zo leuk vind, wat juist normale gesprekken zijn en minder spannende gesprekken.

Verder werd er gezegd dat ik het niet zo erg zou vinden maar sociaal wenselijk deed. Ik vind het dus wel erg, anders zou het niet zo aan me blijven knagen. Ik vind het niet fijn dat iemand een relatie heeft maar ondertussen een ander zoent, laat staan meer.

En daarbij zit mijn ego ook teveel in de weg. Ik heb geen zin om al te gaan beginnen aan een uitzichtloze situatie waarbij ik never nooit op de eerste plaats zou komen. Ik heb geen zin in stiekem gedoe en dat een man geen tijd voor me heeft, want uiteraard besteed hij die aan zn gezin. Het was eerst even spannend zo'n situatie, nu weet ik dat het niks voor mij is. Verdien wel wat beter...
quote:roderoosje85 schreef op 23 januari 2014 @ 10:37:Ik heb geen zin om al te gaan beginnen aan een uitzichtloze situatie waarbij ik never nooit op de eerste plaats zou komen. Ik heb geen zin in stiekem gedoe. Verdien wel wat beter...Precies, houdt jouw eigenwaarde gezond.
RR, waarom zou je je dan zo bezig houden met zijn gezin, zijn schuldgevoel (of het ontbreken er van), het je te goed voelen voor minnares zijn en het bedanken voor het stiekeme gedoe? Waarom blijf je contact houden, als je er eigenlijk geen begrip voor hebt dat iemand vreemdgaat of wil gaan en je je er niet voor wilt lenen?

Want dat de achtergrond geen vriendschap is of ineens gaat worden, is natuurlijk duidelijk. Anders zou het idd niet blijven knagen ook. Jij kijkt hoe ver je kunt gaan, voordat hij helemaal de fout in gaat. Je speelt met hem en bent niet eerlijk.

Het is zoals een kat met een muis speelt. Zodat je, als hij de fout in blijft gaan, je hem met een wijzend vingertje terecht kunt wijzen.

Want er spreekt echt geen sympathie voor hem uit je postings. Je houdt hem aan een lijntje, omdat je wilt kijken wanneer hij helemaal van zijn voetstuk valt.

Gesprek?? Waarom?? Waar zouden jullie precies een normaal gesprek over moeten hebben??
Roderoosje, jij bent niet de enige vrouw die onzeker is, al die aandacht van zo'n mooie man gebruikt om haar zelfbeeld op te krikken, niet duidelijk kan zeggen wat ze wil en geen 'nee' durft te zeggen.

Ik ben zoveel instabiele vrouwen tegen gekomen die eigenlijk geen 'bijvrouw' wilden zijn en toch contact bleven houden voor de complimenten en sexy berichtjes om zich goed te voelen over zichzelf.

Sterk in jouw schoenen gaan staan, want hij weet dat jij makkelijk 'in te breken' bent.

Dat zijn alle onzekere vrouwen.

Vandaar zijn charmeoffensief via de app.

Natuurlijk wil hij, nu jij tegenstribbelt, een irl gesprek met jou.

Dan kan hij strak naast jou gaan zitten in een intieme vertrouwelijke sfeer, jou diep in jouw ogen kijken en vlak bij jouw oor vertellen wat hij allemaal wil.

'Lovers lane' creëren.

Terwijl hij jou in gedachten al uitkleedt, kun jij bedwelmd door zijn lekkere geur verliefd wegzinken in zijn mooie ogen bij het geluid van zijn warme stem en natuurlijk krijg jij dan een omhelzing.

Een omhelzing die overgaat in een zoen, een hand op jouw blote rug etc.

Allemaal jachtonderdelen.
Ik vind die smoezenlijst zo ongelooflijk flauw, bij elkaar gezocht door verbitterde dames die hun kerel niet genoeg bij de les konden houden. Ga ik zéker niet in de OP zetten. Als we hier zien dat minnaressen in "de fout" gaan kunnen we ze op de valkuilen wijzen.

Ik heb me nog nooit iets aangetrokken van een lullig lijstje op het internet. Kan me niet voorstellen dat dat voor een verliefde minnares in de hitte van de strijd anders zou zijn.

*nu even lezen*
Voor het eerst heb ik me eens in die smoezenlijst gedoken trouwens. 385?? Ja.. als ik onderstaande 'smoezen' lees, kan ik er ook wel 500 bedenken. Dit zijn toch geen smoezen??

32. Vergeet jou nooit meer. (vast wel)

35. Bel je morgen.

37. Kom zo snel mogelijk (klaar).

38. Jij bent de lekkerste

64. ik denk aan je xx

70. ik moet nu echt gaan slapen schat, morgen kom ik er op terug

75. Waar zit je?

76. Ik heb over je gedroomd

77. Overal haren

78. Je bent een schat

81. Wat naar voor je, ik bel je morgen

82. (geen respons)

83. Wat doe je vanavond?

293. je bent mijn leven.

294. je bent mijn adem.

295. je bent mijn alles. (al bekend)

Nou ja, kan nog wel doorgaan, maar de strekking is wel duidelijk.

Dit zijn ook dingen die een single man kan zeggen, die er niet zoveel zin in heeft eigenlijk. Het heeft niks te maken met een getrouwde minnaar.

Op zich snap ik best wel dat een overzicht van smoesjes een eyeopener kan zijn voor vrouwen die helemaal hotel de botel op een getrouwde man zijn en werkelijk geloven dat hij thuis weg gaat. Ineens smoezen lezen in een lijst die je voorheen niet kende, maar die je getrouwde minnaar je wel degelijk hardop zegt, kan best iemand wakker schudden.

Maar het heeft hier eigenlijk totaal geen meerwaarde en in de OP hoeft hij ook zeker niet. Dit topic is er toch juist voor dat we het er over hebben?

Bovendien is de lijst zo'n onoverzichtelijke puinhoop, dus dan mag je hem eerst wel eens opschonen.

Als je hem zo graag genoemd wil hebben, Highlander, zou ik hem lekker in je motto zetten.
Dag allen, ik kom hier binnenvallen met een nieuwe nickname hoewel ik al enige tijd meelees.

Ik heb denk ik niet eens zozeer raad nodig, als wel een uitlaatklep voor wat zich afspeelt in mijn leven op minaarsgebied. Voordat ik begin te spuien echter, wil ik benadrukken hoezeer ik de adviezen, kritische vragen, confronterende spiegels en cursussen betonstorten en prikkeldraad spannen die hier worden gegeven, op prijs stel en hoe veel ik daar aan heb gehad in afgelopen jaren tijdens het 'uitvinden' van wat voor mij (en mijn man) werkt op liefdes- en seksgebied. Dank daarvoor, Rooss, Heeidi, maar ook (toen hij nog mee schreef) HVJ en ook BGB en Doddie (hoewel die meer van de swingerskant zijn, even om aan te geven dat ik echt al een tijd mee lees)

--- Ik zou het erg waarderen als jullie het hierna volgende niet quoten zodat ik later wat details kan verwijderen. ---

*poef*
Over smoezen gesproken. Deze is echt waar je broek van afzakt. Bij een afspraak in n hotel zegt hy : ik kan niet meebetalen of alles betalen, want we komen al tekort (getrwde man ) en ze let al op alles. Volgende x zal ik t doen (hmm tuuurlijk ). echt meegemaakt, en natuurlyk niet gedaan duuhh.

En dan denk je iemand zogenaamd te kennen na maanden.
oef , ultieme afknapper Senna
Ja, maar dat is toch geen smoes?

Smoezen vind ik idd het, ja, ik vertel het als mijn kinderen van de basisschool zijn. Of de feestdagen voorbij zijn. Of zulke shit. Dit is gewoon een achterlijke kutreactie van een getrouwd persoon die eigenlijk 7 kleuren stront schijt omdat hij doodsbang is dat het thuis uitkomt. Dat is niet het beloven van gouden bergen.

Fijn dat je er iets aan hebt, dingdong!

Kun je deze gevoelens ook met je man delen? Hebben jullie het daar over gehad? Juist omdat jullie het zo open kunnen bespreken, lijkt me dit ook een goed onderwerp.

Hij zal ook weten dat hij op dat vlak nou juist niet dat kan bieden wat Blauw wel kan bieden. Of is dit een lastig onderwerp?

En die gevoelens, tja.. ze zijn er nu eenmaal. Eigenlijk best mooi ook toch, dat iemand zo diep kan raken? Confronterend misschien ook wel idd..

Blauw is single?
Poef
Nee heeedi, het is een smoes om goedkoop seks te hebben op een veilige plek, dus als je t zou doen betaal jy voor je eigen geile seks en voor de ander die weer vertrekt na 1.5 u. Want hy moet op tyd thuis zyn anders valt t op. Ik heb het een x meegemaakt en gezworen hier trap ik nooit meer in. De man was heel lief en leuk, maar het verhaal wat daarna kwam was te triest voor woorden. Zijn vrouw was inneens van a- sexueel naar nymfomane veranderd. Tuurlyk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven