Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
En dan heb je de term "ware liefde" nog Roos. Ook een vage.

Volgens mij weet ik niet eens wat houden van precies is, om over verliefd, verlust en verleukt (en verneukt) nog maar te zwijgen.
Heeft landingsproces alweer in gang gezet, dat is beter, maar ziet in de verte nog bergen en zwaait terug )

Dat intense gevoel vind ik nog wel lastig hoor. Maar weer even flink afstand nemen tot het volgende contactmoment, want er is maar beperkt ruimte voor die gevoelens. Het heeft me vannacht ook wel bezig gehouden, ik ben er best wel van geschrokken eigenlijk, hoeveel we nog steeds los weten te maken bij elkaar, dat we van 20 minuten contact via een scherm zo moeten landen...

Ik vroeg mezelf af vannacht of ik hem helemaal zou willen voor mezelf. Maar dat speelt eigenlijk helemaal niet. Ik wil hem zoals hij nu is, met alles wat hij nu heeft en houdt. Als mijn kers op de taart, maar wel een hele mooie kers )

En tja, wat is liefde? Het gevoel van gisteravond? Of als ik mijn man blij zie rondstappen omdat hij hout mag hakken? (Ik heb hem al eens besprongen in het houthok...)
Ik weet het ook niet hoor, dat houden van. Ik heb mensen in mijn leven waar ik me goed bij voel, bij wie ik mezelf kan zijn, bij wie ik graag in de buurt ben. Mensen die me raken, die ik wil helpen als ze in de put zitten. Zou dat het zijn?

Verlust, o, ik weet precies hoe dat voelt. Een lijf dat kriebelt, bijna letterlijk naar de ander toetrekt. Een brein dat maar één ding denkt: lekker.... En dat brein vouwt zich daarna weer in de 'alledaagsedoordeweeksedingenstand', met af en toe een heerlijk filmpje om bij na te genieten.
quote:oranjexx schreef op 03 februari 2014 @ 22:04:

[...]

En ik kan er smakelijk om lachen dat ik dit nu bedenk, want van alle andere mannen van het laatste jaar op SF heb ik me dat niet een seconde afgevraagd ;)En bedankt he.....
Nou, ik denk dat het voor iedereen anders voelt, want iedereen houdt van verschillende mensen. Wat houden van dan ook is.

Maar de liefde voor kind, en ik denk ik de meeste gevallen ook voor ouders, is onvoorwaardelijk. Of zo goed als, er zullen uitzonderingen zijn.

De liefde voor alle anderen is verschillend in intensiteit, denk ik. En soms gemengd met seksuele aantrekkingskracht.

Voor een contact waar jij het over hebt, Oranje, heb ik alleen zweverige visies ;). Die passen hier niet zo goed.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Heidi, is je hongaarse hapje nu al eens van zijn berg jouw handbereik in gerold?
Liefde.... Onvoorwaardelijke liefde voel ik voor mijn kinderen, dat is puur.

Liefde voel ik voor mijn man maar daar zit ook weer een aantrekkingskracht bij die ik bij anderen weer niet heb...

Liefde/lust voel ik voor mijn nr 2 als we in die bubbel van een date zitten maar dat gevoel is blijkbaar nog weer weg te zetten tot een volgende date.

Hij zit nog diep oranje... Dat blijkt nu wel toch..

Hoe is het met je sf man, stilte of inmiddels lekker aan het mailen ?
Yep, het zit bij allebei nog behoorlijk diep, maar het voelt goed. Ben wel weer geland, kan het wel weer in perspectief zien.

De nieuwe SF-ert heeft vandaag gemaild dat hij in het buitenland was geweest en stuurde weer een heel leuk bericht. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, ook al heb ik geen haast.
Altijd wel leuk zo'n nieuw contact oranje, het aftasten en eerste mailen.....

Fijn dat je weer geland bent, goed ook.

Enig idee hoe het verder gaat lopen denk je ?
Guus is goed gekeurd! Wat een opluchting! Tranen aan beide kanten.

De Hongaar en ik zwemmen op dit moment allebei in het werk, dat was ook bekend. Hij probeert eind van deze maand hierheen te komen, dan is de drukte voorbij en is er meer tijd. Ondertussen mailen we, heel braaf!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Geweldig heidi, wat een goed nieuws !

Nog kans om het samen even te vieren ?
Wat een stilletjesheid hier!

Waar zijn de oude en de nieuwe maisjes? Hoe gaat het met de minnaar en de thuis perikelen? Kom es even onder jullie flatgebouwen vandaan!!

Hier vrij weinig te melden. Er zijn een paar mannen gekomen... en weer gegaan

Ik vind het nog steeds lastig om die ultieme chemie te vinden, zelfs bij een minnaar. De leukste, de lekkerste, de meest aandachtsvolle en degene die me met woorden kan boeien, lastig hoor!! Nou ja, ik héb natuurlijk de lekkerste man van het westelijk halfrond maar hij heeft zo weinig tijd!! Date staat pas eind februari. Tis nie eeheeheerlijk!!

En verder vind ik alle contactzoekers stom.

Ik zit een beetje in de Oranjemodus denk ik
Awww Roos, da's inderdaad niet eerlijk.

Hier nog steeds even pauze, nieuwe date staat met potlood ingepland begin maart. Pfffft.... Gelukkig heb ik véél werk, dus veel afleiding. Maar allejezus, heel februari zit er nog tussen. En vorige date was alweer een maand geleden.

Zullen wij intussen een keertje daten, Roos? Lijkt me heulemaal niet erg
*zwaait* naar Rooss, niets mis mee toch, ffies rust? En sjah, contactzoekerts.... stom... het schijnt.

Ik vind "verdwijners" veel stommer...
Puh, dat was wel een opluchting.. Viering wordt gepland, miss lukt een snelle borrel vanavond en anders zien we elkaar zsm.

Februari is maar een korte maand, meiden, die vliegt voorbij! Zul je zien .
Oranjemodus, whahahaha, houden we die erin? Hij moet dan wellicht even goed gedefinieerd worden ;)

Maar in antwoord op Silver haar vraag, hoe de toekomst er voor mij uit zal zien met 1,5? Het gaat de goede kant op. Er is in de toekomst wel weer ruimte voor een date zo heel af en toe, we zijn met elkaar bezig het beschadigde vertrouwen te herstellen. Ik denk dat afgelopen maandag daar ook weer paaltje in was. Het zorgde in ieder geval bij mij voor meer dan voldoende motivatie om deze lijn verder te bewandelen. En ik hoop dat het bij 1,5 ook een positief effect had, dat ze ziet dat we heel goed kunnen landen (ik hoop natuurlijk dat dat ook het geval is, want we hebben mede daarom de contactkraan weer dichtgedraaid en weer alleen op groepscontact ingezet).

Een echte date, of zelfs een nachtje weg, komt alle dagen een dagje dichterbij, maar mijn inschatting is dat dat op zijn vroegst Q2 komt.

Barbarella: het goede nieuws: februari duurt maar 28 dagen

Roos, ik heb nog wel iemand om naar je toe te schuiven, lamawetuh ;)
Innote daar is wel iets mis mee, het duurt al best een hele poos dit. (heeft ook met mijn sluimerende libido te maken)

En eeeh, verdwijners hebben gewoon geen echte interesse, lijkt me duidelijk.

Barbs, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Jamaar dan kun je verdwijners nog wel stom vinden.

Fijn dat het zo de goede kant op gaat, Oranje!

Dank dames, februari is inderdaad niet eindeloos. En ik kan er al 5 dagen vanaf strepen

Heidi, fijn nieuws, top!

Roos: om 15.00 uur op het station, ik met een roos tussen mijn tanden.
Madame, schuif maar door!

Barbs, je hebt gelijk, het is ook niet leuk als iemand zonder reden van de radar verdwijnt, maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan vrees ik.

Wel een rooie mag ik hopen??? En een krant onder je arm en een bolhoed graag.

Oranjemodus: blikjes verzamelen met een layd back attitude en ondertussen gewoon schoftig veel zin hebben in minnaar 1.

Zoiets?
quote:Rooss4 schreef op 05 februari 2014 @ 12:01:Waar zijn de oude en de nieuwe maisjes? Hoe gaat het met de minnaar en de thuis perikelen?

Minnaar & ik zitten in een bepaald ritme, man & ik ook, minnaar & man in hun vriendschap ook al. Het is hier eng stabiel en ik weet niet of ik daaraan kan wennen hoor.

Daarbij, het voorjaar komt eraan, mijn innerlijke slettebak komt weer uit winterslaap en oh wat zie ik veel wildvreemden die ik gewoon eventjes snel met huid en haar zou kunnen verslinden, voor mijn doen gedraag ik me te braaf de laatste tijd. Naja, dat mijn verslaving beheersbaar word is ook eigenlijk wel weer goed.
Nou voel ik me toch aangesproken om weer eens een update te geven, niet dat ik denk dat mijn naam is blijven hangen bij jullie maar toch.. (anders maar even loepen denk ik)

Nou hier is de kogel door de kerk, scheiding gaat gebeuren. Eigenlijk allemaal heel relaxed alles nu regelen, ook van partner uit dus dat is toch wel prettig moet ik eerlijk zeggen.

Minnaar nog steeds van de partij, en met het voorbij gaan van de dagen wordt het gevoel van beide kanten steeds heftiger. Proberen elkaar zo veel mogelijk te zien.. Niemand weet waar dit gaat eindigen.
Kip, ik snap je wel. Tijd voor wat opschudding en actie in de taxi.

Boefje, veel succes de komende tijd. Zijn er ook kinderen in het spel?
Roos, ik maar denken dat ik mijn bucketlist al afgewerkt had...

actie in een taxi! en ik ken nog best wat taxichauffeurs ook

Eens kijken of die een taxi willen uitlenen aan mij en minnaar.

Boefje, fijn dat alles relaxed gaat!
Hier weinig "spectaculairs" ... we kabbelen voort, zo nu en dan een date. We hebben het heftige vaarwater even vaarwel gezegd en beide neuzen staan weer dezelfde kant op..

LD krabbelt langzaam uit zijn diepe dal, en met enige regelmaat geef ik een schop onder zijn gat als ik een terugval bemerk.. Gelukkig mag ik die geven..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
*smijt boos de roos op de grond en bolhoed in de prullenbak*

Moppert iets van *drie kwartier voor de kat z'n kut staan wachten op dit klotestation'.

*stampt boos weg*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven