Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden heel veel geil maatjesgevoel Anouk.

Ik weet niet welke kant ons hernieuwde contact op gaat.

Zeer benieuwd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@neversurrender: heb jij een nr. 1?

Samen in slaap vallen en 's ochtends wakker worden: dat maakt het onthechten imo veel lastiger. Het kan dan helpen om de "regie" in handen te houden door zelf 's nachts terug te gaan naar je eigen huis/bed,
Ah HL, hou ons op de hoogte! Hoe vond je het eigenlijk dat zij het initiatief nam? Jij wilde toch jagen?

Geil maatjesgevoel, leuk;)
Ja, geil maatjesgevoel, daar kan ik ook wel wat mee!
Ik heb geen nr. 1, bewust single! Maar mss is het daarom wel dubbel zo pijnlijk, als je elkaar wel leuk vindt maar er niets meer in zit..quote:ano*k schreef op 08 mei 2014 @ 10:39:

@neversurrender: heb jij een nr. 1?

Samen in slaap vallen en 's ochtends wakker worden: dat maakt het onthechten imo veel lastiger. Het kan dan helpen om de "regie" in handen te houden door zelf 's nachts terug te gaan naar je eigen huis/bed,
Anouk, bij haar heb ik er geen enkel probleem mee de prooi te spelen.

Zij heeft zichzelf in onze afgelopen seksrelatie al bewezen als lekker.

Ik denk niet dat zodra zij óók in mijn klauwen is ik snel klaar met haar zal zijn.

Negen maanden celibaat mag wel worden afgesloten met een week hotel.

Laat haar maar denken dat zij de enige is die jaagt.
Ik heb nu echt een tweestrijd, om nu wel of niet naar hem toe te gaan vanavond.. Of alleen even gedag zeggen, omdat ik ook niet ineens zomaar weg wil blijven op zijn laatste avond..

Ik wil zo graag bij hem zijn, maar me niet weer kut voelen nadien..
Neversurrender, je hebt een toepasselijke nick

Natuurlijk ga je wel dag zeggen en afscheid nemen vanavond. Maar blijf de regisseur van deze film. Onbalans is er al: jij zou meer willen dan hij wil/kan geven. Dat moet je glashelder voor ogen houden. Hij heeft de mogelijkheid om jou te kwetsen simpelweg omdat je kwetsbaar bent. Stort je dus niet in zijn armen, lever je niet met huid en haar aan hem over, geef jezelf niet weg want dan zit jij nadien met een leegte.

Neem zelf het initiatief om weg te gaan nadat je afscheid hebt genomen.
Haha.. Misschien juist wel niet zo'n toepasselijk nick, ik geef me juist in de liefde graag over.. Maar dat durf ik nu niet en dat moet ook niet, precies zoals je zegt...

We blijven altijd bij elkaar slapen, dus ik moet dan vanavond heel sterk zijn om weg te gaan.. En dat wordt heel moeilijk.

quote:ano*k schreef op 08 mei 2014 @ 13:13:

Neversurrender, je hebt een toepasselijke nick

Natuurlijk ga je wel dag zeggen en afscheid nemen vanavond. Maar blijf de regisseur van deze film. Onbalans is er al: jij zou meer willen dan hij wil/kan geven. Dat moet je glashelder voor ogen houden. Hij heeft de mogelijkheid om jou te kwetsen simpelweg omdat je kwetsbaar bent. Stort je dus niet in zijn armen, lever je niet met huid en haar aan hem over, geef jezelf niet weg want dan zit jij nadien met een leegte.

Neem zelf het initiatief om weg te gaan nadat je afscheid hebt genomen.
Jij kunt sterk in jouw schoenen staan.

Bewaak jouw hart en houd jouw hoofd nuchter.

Duidelijk voor ogen houden dat jij opstaat en gaat om jezelf overbodige pijn te besparen.

Jullie hebben geen liefdesleven samen dus geef jezelf niet weg voor niets.

Bied jouw hart niet aan iemand aan die daar niets mee kan/wil.

Houd jezelf heel.
quote:neversurrender schreef op 08 mei 2014 @ 13:23:

Haha.. Misschien juist wel niet zo'n toepasselijk nick, ik geef me juist in de liefde graag over.. Maar dat durf ik nu niet en dat moet ook niet, precies zoals je zegt...

We blijven altijd bij elkaar slapen, dus ik moet dan vanavond heel sterk zijn om weg te gaan.. En dat wordt heel moeilijk.

[...]

Je overgeven in de liefde is prachtig. Maar dit is geen liefde, of wel?

En dat niet blijven slapen heel moeilijk wordt is kortetermijn denken. Dat nachtje gaat namelijk nog heeeeeel lang na-ijlen in jouw hoofd. Met bijbehorende melancholie en gezwijmel. En dan wou je achteraf dat je sterker was geweest, je niet zo had overgegeven aan iemand die jouw hele persoontje noch wil noch verdient...
Even een paar weken niet gekeken, en al bij pagina 50! Is wat.... Het minnaar en minnaressen bestaan.
Hoi Krimp;)

Ladies, wie had/heeft een minnaar die na langere tijd zo dichtbij was gekomen dat het je automatische alarmsysteem deed afgaan? Nee niet letterlijk, er zit nog steeds meer dan 200 km tussen. Maar de good old schaduwrelatie. Van een paar weet ik het wel (engel, oranje?, royalchick), van look en barb dan weer niet...En Rooss volgens mij niet.

Ik in elk geval wel en heb er al meerdere keren een punt achter gezet. Maargoed, alles waar je tegen vecht krijgt spierballen en vecht terug Zo ook minnaar.

Na 8 maanden is er dus van mijn kant meer berusting, bij gebrek aan een beter woord, dat het nog wel een tijdje zal doorgaan. De heftigste gevoelens zijn er sowieso af (de seks daarentegen is alleen maar beter en beter geworden pfff). En deze week zit hij met zijn gezin in ons vakantiehuis, ook dat werkt louterend:)

Nu merk ik dat ik opensta voor seks met iemand anders. Niet meteen een nr. 3, een SV zou het beste zijn. Er zijn al twee mogelijke kandidaten

Maar mijn gedachten dwalen wat rond. Sowieso denk ik dat ik dit mede wil om de schaduwrelatie te verlichten (ach wat poëtisch;). Maar ik heb ook gewoon meer behoefte aan seks, of behoefte aan meer seks.

Met nr. 2 seks ik al een tijd niet meer met condoom en we hebben dus afgesproken het aan elkaar te melden als er een ander in beeld komt. Hij zegt overigens dat hij er geen behoefte aan heeft. Hij denkt wel dat er tussen ons iets zou gaan veranderen als bij mij een derde in beeld komt. Omdat ik mijn "aandacht dan toch zal moeten verdelen". Ik moet er nu ook niet aan denken dat hij een andere minnares zou hebben. Daarvoor zit er nog teveel gevoel. Toch kan ik me ergens ook voorstellen dat het in de toekomst wel zou kunnen...Enfin ik wil niks uitsluiten in elk geval.

Maar nu weer even naar de vraag: maak ik mezelf wat wijs of valt het mee

Ik heb dinsdagavond een etentje met een "kandidaat". Zouden jullie dat al vertellen aan nr. 2 of pas achteraf als er daadwerkelijk iets gebeurd zou zijn?
ik denk dat wat je ook doet neversurrender hetmoeilijk gaat worden, je voelt het nu al aankomen, hij zit al te diep .

Wellich ttotaal geen contact als hij straks weg is, ineens cold turkey afkicken en heel goed bedenken of je er over een paar maanden weer op ingaat.

De gouden regels !

heb ook nog een toevoeging waardoor er in mijn omgeving recent 2 betrapt zijn.

Ziekelijk telefoongedrag ineens, vrijwel erop zitten en het bewaken als het diamanten zijn

plotseling beveiligd e.d

Geil maatjesgevoel...die kende ik ook niet niet,klinkt goed .

Kan me voorstellen dat dat even raar is Oranje als je minnaar in een bubbel zit door een ander....

Het blijft voor mannen toch lastiger op sf....

Blijft toch af en toe nog zoeken naar de juiste balans Sense...

Hoe is het verdere contact tussen jullie dan qua mailen en/of bellen ?

Gisteravond een hele fijne geile date gehad met een nr? ,paar keer per jaar zoeken we elkaar op voor een fijne avondje..

Ik heb spierpijn op de meest rare plekken, wordt de hele dage herinnerd aan gisteren

my god wat een spelfouten,dat mobiel forummen gaat me niet goed af.
@ anouk

Ik heb mijn minnaar ook al meer dan een jaar en zo af en toe spreek ik dus wel met een ander af...

Vreemd genoeg voel ik me daar soms ook nog soort van schuldig over omdat hij het niet weet.

Ik kan je geen advies geven, wat zou een reden voor je kunnen zijn om het Niet te doen ?
quote:ano*k schreef op 08 mei 2014 @ 13:44:

Hoi Krimp;)

Ladies, wie had/heeft een minnaar die na langere tijd zo dichtbij was gekomen dat het je automatische alarmsysteem deed afgaan? Nee niet letterlijk, er zit nog steeds meer dan 200 km tussen. Maar de good old schaduwrelatie. Van een paar weet ik het wel (engel, oranje?, royalchick), van look en barb dan weer niet...En Rooss volgens mij niet.

Ik in elk geval wel en heb er al meerdere keren een punt achter gezet. Maargoed, alles waar je tegen vecht krijgt spierballen en vecht terug Zo ook minnaar.

Na 8 maanden is er dus van mijn kant meer berusting, bij gebrek aan een beter woord, dat het nog wel een tijdje zal doorgaan. De heftigste gevoelens zijn er sowieso af (de seks daarentegen is alleen maar beter en beter geworden pfff). En deze week zit hij met zijn gezin in ons vakantiehuis, ook dat werkt louterend:)

Nu merk ik dat ik opensta voor seks met iemand anders. Niet meteen een nr. 3, een SV zou het beste zijn. Er zijn al twee mogelijke kandidaten

Maar mijn gedachten dwalen wat rond. Sowieso denk ik dat ik dit mede wil om de schaduwrelatie te verlichten (ach wat poëtisch;). Maar ik heb ook gewoon meer behoefte aan seks, of behoefte aan meer seks.

Met nr. 2 seks ik al een tijd niet meer met condoom en we hebben dus afgesproken het aan elkaar te melden als er een ander in beeld komt. Hij zegt overigens dat hij er geen behoefte aan heeft. Hij denkt wel dat er tussen ons iets zou gaan veranderen als bij mij een derde in beeld komt. Omdat ik mijn "aandacht dan toch zal moeten verdelen". Ik moet er nu ook niet aan denken dat hij een andere minnares zou hebben. Daarvoor zit er nog teveel gevoel. Toch kan ik me ergens ook voorstellen dat het in de toekomst wel zou kunnen...Enfin ik wil niks uitsluiten in elk geval.

Maar nu weer even naar de vraag: maak ik mezelf wat wijs of valt het mee

Ik heb dinsdagavond een etentje met een "kandidaat". Zouden jullie dat al vertellen aan nr. 2 of pas achteraf als er daadwerkelijk iets gebeurd zou zijn?

Check! En dan misschien nog wel meer vanuit zijn kant dan vanuit de mijne. Dus wij hebben ons contact behoorlijk terug geschroefd. En kwam er nog wat andere rottigheid tussendoor fietsen, dus afstand kwam er zeker.

Ook wij deden het zonder condoom, met de afspraak het te melden als er een ander in beeld verscheen. Nou ja, dat is dus niet aan de orde geweest.

Gisteren 1,5 uur met hem aan de telefoon gehangen. En wat houd ik van het mannenbrein. De wachtbank waarvan ik voelde dat ik hem daarop had gezet door onze laatste date te cancellen, is een grote tweepersoons loungebank geworden en dat is helemaal prima. Voor nu is in ons beide leven geen ruimte, maar wie weet ooit wel weer. We hebben nog een klein wishlistje en wie weet komt daar ooit wel weer een mogelijkheid voor. Contact en gevoelens zullen er altijd wel blijven, daarvoor is er voldoende meegemaakt (en ontdekt), maar beiden willen niet meer terug naar het punt waar we ooit gestopt zijn.

Grappig dat we dan gisteren wel allebei even moesten checken of er een ander in het spel is Ik gun het hem van harte, maar blijkbaar zit hij in dezelfde flow als ik, voorlopig even niet. We zullen wel zien waar de toekomst ons brengt. Hij houdt van mij, en ik, ik geef om hem
Anouk, ik heb welgeteld één minnaar gehad, die absoluut niet te dichtbij kwam. Ik heb er zelf een punt achter gezet, omdat het inhoudsloos werd. Ik wilde meer dan alleen seks, ook eens een avondje uit of zo. Dat was met hem geen mogelijkheid.
@Silver: Nou dat dus. Ik zou het stiekem liefst toch niet vertellen. Zo dat is gezegd. Inderdaad bang dat het iets verandert. SV condoom om, ik blik op oneindig en verstand op nul.
Anouk, die man van dinsdag is pas een

minnaar erbij wanneer jij in bed met hem hebt gelegen.

Tot die tijd ga jij alleen uit met een kennis.

Wat heeft jouw minnaar eraan van al jouw uitjes te weten?
Ha Look, "hij houdt van mij en ik, ik geef om hem". Dat is het meest relaxedte scenario! Lekker loungen maar dus

Barb: zo eentje had ik eerst. Dat bloedt dan inderdaad dood. Ik neem aan dat je nu/in de toekomst voor meer gaat? Of zou het weer een pure SV kunnen zijn?
Thnx highlander. You partner in crime
Nee, ik ga nu zeker voor meer. Heb al wat kandidaten in de wachtrij
Je hebt 8 mnd iets met hem Anouk? Lijkt wel een magisch getal die 8 a 9 maanden. In mijn ervaringen dan! Dan is de nieuwigheid eraf en kom je in een ander vaarwater, erop of eronder. Met de mijne is ook dat heftige eraf, wel jammer omdat ik die heftigheid wel erg prettig vond. De drama. Wat zal ik zeggen? Dramaqueen? Aan de andere kant scheelt het ook een hoop stress en dat is ook wat waard.

Dat idee van een 3de vind ik helemaal niet zo gek. Ik denk ook zo. En bij mij geeft dat altijd erg veel verlichting, haalt de druk van de ketel af als nummer 2 te veel in mijn hoofd zit. Nu heb ik geen nummer 3 op dit moment maar geniet wel op z'n tijd van andere bedpartners. Niet dat ik jullie nu allemaal die kant op wil duwen een 3de te nemen als remedie voor lastige nummer 2 situaties.

Ik zou eerst die afspraak afwachten Anouk of het überhaupt wat is! En als je je nummer 3 echt ziet zitten, een keer het gesprek open gooien dat je een andere jongen ook leuk vind om mee af te spreken.

Bij is het dus rustiger vaarwater. We zijn in communicatie stabieler, ik voel geen onrust als we elkaar een week niet spreken. Hij is ook niet meer zo moodswingerig tegen mij nadat ik heel duidelijk heb gezegd dat ik daar niet van gediend ben. Blijft een apart manneke om mee om te gaan en om een afspraak mee te maken. Maar zolang ik het een erg lekker manneke vind houdt ik hem gewoon, hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven