Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hebben andere collega's er wel naar gevraagd, maar dan voer ik heel overtuigend een toneelstukje op "Nee joh, dat kan toch niet! Hij heeft vrouw en kind. En dan kunnen we toch nooit meer normaal samen werken" enz. Tot nu toe gaat dat me wel redelijk af, maar goed, ze zullen ook niet achterlijk zijn inderdaad. Tot nu toe heeft het in ieder geval nog geen problemen opgeleverd.

Ik denk dat ik ook het meest bang ben voor als het bij hem thuis uitkomt. Omdat ik niet zou willen dat hij door mij alles kwijt raakt. Want dat is het dan weer niet waard vind ik. Voor mij is het nu gewoon 'leuk' en ik geniet van de 'zakelijke afspraken', maar weet ook dat t nooit echt iets zal worden en dat hoeft voor mij ook niet. (al zou ik het er ook echt wel moeilijk mee hebben als het klaar zou zijn)

Nina: mailen jullie op werkmail of privemail? Ik heb namelijk bij werkmail het idee dat ICT-ers dat allemaal kunnen meelezen ofzo, dus daar pas ik meestal wel mee op..
Nee alleen via privé mail. Ik geloof zijn verhaal ook niet. Daarom gaan als alarmbellen af. Ik geloof niet dat zijn vrouw zo klakkeloos zijn verklaringen slikt. Hij wil mij niet kwijt. Maar ik kan en wil het niet op deze manier omdat ik het te link vindt voor mezelf.
Maar vind je het te link voor je baan of omdat jij thuis ook iemand hebt die t niet mag weten?
Beide
Jeeej Sens wat een wending! Fijn dat het als vanouds was uiteindelijk, geniet nog maar lekker na. En sudder ze, lijkt me heel verstandig.

Nina, ai, een collega ook nog, wat als zijn vrouw het op het werk gaat melden of zo?

Ik zou geloof ook een stapje terug doen, even geen contact zo, want ze staat op scherp natuurlijk.
Automan zat volgens mij afgelopen week even in een andere bubbel. Dat is wel even wennen ;).
Eens met Dymo, Nina. Ik zou ook alle contact verbreken.

Wat voor bubbel dan, Oranje?
Voor alle dames met een minnaar op het werk: denk aan de gouden regels...

50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.

Vertel het niet

Doe het niet binnen je vriendenkring

Doe het niet in je gemeente

Doe het niet op je werk

Ontken altijd

Doe aan "veilige" seks

Verander je levensstijl niet.
Een andere minnares Barb. Wat ik prima vind op zich, maar vooral even wennen...

Man heeft ook zijn eerste schreden op SF gezet en vermaakt zich uitstekend, zo leuk om te zien Aangezien er hier in de regio niet zoveel vrouwen beschikbaar zijn, zal hij wel bij vrouwen uitkomen waar mijn SF-contacten ook mee hebben gemaild/gedate...
Ah, op die fiets (pun intended).

En leuk dat je man er lol in heeft
man vindt het natuurlijk zelf veel te rustig, had het liefst zijn hele inbox alle dagen vol gehad en is uiteraard hartstikke ongeduldig.

Mijn date met J is naar voren gehaald, heel vervelend ;)
quote:barbarella70 schreef op 08 mei 2014 @ 09:21:

Voor alle dames met een minnaar op het werk: denk aan de gouden regels...

50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.

Vertel het niet

Doe het niet binnen je vriendenkring

Doe het niet in je gemeente

Doe het niet op je werk

Ontken altijd

Doe aan "veilige" seks

Verander je levensstijl niet.Laat geen sporen na. Niet van geldtransacties, parkeer- of snelheidsboetes, achtergelaten kleding, lippenstift, wis alle smsjes, mailtjes en foto's of verberg ze op een echt veilige plek.
Blijft lastig ja, voor mannen. Van alle vrouwen die je aanschrijft, schrijft hooguit 1/5 deel terug.

O, wat sneu voor je, Oranje En idd, prima aanvulling op het lijstje. Wis alle sms'jes en appjes en zo... daar gaat het vaak mee mis.
Ik heb niet het hele topic gelezen maar lees af en toe wat mee..

Mijn situatie is anders maar misschien wel enigszins vergelijkbaar qua gevoelens. Ik heb een minnaar die ik zo'n 2 x per jaar zie. Dan is hij hier in NL en proberen we zoveel mogelijk bij elkaar te zijn. Het begon met heftige seks maar er is nu veel meer bijgekomen, we slapen samen, knuffelen, praten etc.

Hij woont dus niet hier, is pas gescheiden en is ervan overtuigd dat hij nooit meer een serieuze relatie wil. Hij zegt dat er meer tussen ons is dan alleen seks maar vindt dat we niet meer moeten willen dan genieten van de momenten dat we samen zijn.

En dat we elkaar kunnen opzoeken, zo vaak als we kunnen.

Ik weet ook wel met mijn verstand dat een relatie er niet in zit voor ons, qua afstand en het feit dat zijn werk absoluut op nr. 1 staat voor hem.

Maar de gevoelens verscheuren me soms, die kan ik dan gewoon niet uitzetten! Hij vertrekt alweer snel en vanavond is onze laatste avond... Ik heb me al voorgenomen dat we geen contact moeten onderhouden zodra hij weer weg is, zodat ik hoop dat het gemis sneller slijt.
Poeh, lastig als je zo steeds heen en weer geslingerd wordt. Levert het je wel wat op zo? Is de balans niet zoek? Als je je er echt door verscheurd wordt...

Je hebt denk ik de keuze: of je accepteert het, en leeft je leven tussen jullie ontmoetingen in, of je verbreekt het contact. Dan is de pijn hevig, maar eindig. Om die wond elk half jaar weer open te laten rijten...
Als ik al die regels zo lees ben ik blij dat ik mijn

seksrelaties nooit geheim heb hoeven houden.

Mijn ex-minnares belde mij afgelopen week.

Zij blijft een interessant mens om mee te praten.

Neversurrender, jij zit nog in de sekshormonenbubbel.

Zodra hij het land weer heeft verlaten word jouw hoofd vanzelf weer helder.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@highlander, de vorige keer duurde het best lang voordat mijn hoofd weer helder werd! Vandaar dat ik daar nu weer bang voor ben.. Omdat de harde (afstandelijke) seks plaats heeft gemaakt voor liefdevolle seks en knuffelen.. Maar ik wil hem vanavond gewoon nog zien, ik zie hem straks maanden niet meer!
Tja, wat levert het op.. Ik geniet heel erg van onze momenten samen.. Maar het doet stiekem ook een beetje pijn, dat hij niet meer wil dan dat... Misschien is het mijn ego die hier het meest last van heeft. En we zijn allebei vrij om te doen wat we willen natuurlijk. We hebben sws weinig contact met elkaar, als hij weer weg is..quote:barbarella70 schreef op 08 mei 2014 @ 10:02:

Poeh, lastig als je zo steeds heen en weer geslingerd wordt. Levert het je wel wat op zo? Is de balans niet zoek? Als je je er echt door verscheurd wordt...

Je hebt denk ik de keuze: of je accepteert het, en leeft je leven tussen jullie ontmoetingen in, of je verbreekt het contact. Dan is de pijn hevig, maar eindig. Om die wond elk half jaar weer open te laten rijten...
Oh oké, ik begreep uit je eerdere bericht dat je de maanden ertussenin maar moeilijk los van hem komt. Maar dat valt dus wel mee, je kunt die bubbel wel laten gaan? Genieten dan! En niet mijmeren over een toekomst samen, als dat er niet in zit. Makkelijk gezegd, ik weet het.
De afgelopen keer kon ik het heel moeilijk laten gaan, klopt hoor..

Ik heb moeite met de gevoelens die erbij komen als we samen slapen, knuffelen enz. Dat maakt dat ik me ga hechten aan hem.

De laatste keer dat ik bij hem sliep (gisteren) dacht ik ook ineens dat we dat mss maar niet meer moeten doen... Maar we genieten daar allebei juist van. Ik denk ook dat een man daar minder moeite mee heeft dan een vrouw?

quote:barbarella70 schreef op 08 mei 2014 @ 10:13:

Oh oké, ik begreep uit je eerdere bericht dat je de maanden ertussenin maar moeilijk los van hem komt. Maar dat valt dus wel mee, je kunt die bubbel wel laten gaan? Genieten dan! En niet mijmeren over een toekomst samen, als dat er niet in zit. Makkelijk gezegd, ik weet het.
Neversurrender, persoonlijk vind ik seks zonder knuffelen

en maatjesgevoel geen lekkere seks.

Die vorm van seks liefdevol noemen vind ik te ver gaan.

Al weet ik ook wel dat een vrouw zichzelf door de

sekshormonen eerder hecht dan een man.

Jij weet al dat hij in de realiteit onbeschikbaar is

voor een liefdesleven met jou door de afstand en

het feit dat hij getrouwd is met zijn werk.

Jij doet jezelf pijn door vast te houden aan het idee

dat jij en hij samen een liefdesleven kunnen hebben.

Laat dat idee los.
I know, je hebt gelijk..

Wat vind jij dan liefdevolle seks, als ik vragen mag?

quote:highlander schreef op 08 mei 2014 @ 10:18:

Neversurrender, persoonlijk vind ik seks zonder knuffelen

en maatjesgevoel geen lekkere seks.

Die vorm van seks liefdevol noemen vind ik te ver gaan.

Jij weet al dat hij in de realiteit onbeschikbaar is

voor een liefdesleven met jou door de afstand en

het feit dat hij getrouwd is met zijn werk.

Jij doet jezelf pijn door vast te houden aan het idee

dat jij en hij samen een liefdesleven kunnen hebben.

Laat dat idee los.
Liefdevolle seks vind ik seks met degene met wie ik

daadwerkelijk en concreet een liefdesleven opbouw.

De vrouw die ik aan iedereen wil showen als wederhelft

met wie ik samen leef stappen zet

en wie ik het liefste overal bij wil hebben.
Autsj...

Mooi verwoord Highlander..
Dus je had geen liefdevolle seks met je ex-minnares highlander? Dat interessante mens om mee te praten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven