Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:oranjexx schreef op 12 mei 2014 @ 21:20:

Wil je eentje van mij? Ik heb momenteel hele leuke, eigenlijk teveel om te kunnen managen...

Ik heb ook al een luxeprobleem...
Details Barb!
Ik heb een andere guilty pleasure aangenomen. Exminnaars afwimpelen! Ook leuk.
Okee Lot, even concreet dan, wat verwacht je precies van het contact? Qua frequentie? En inhoud? Hier soms ook maar enkele berichtjes per dag hoor. Sommige dagen meer, andere minder. En ja, ik denk dan ook wel eens: man, ga gewoon ff naar de wc met je foon duidelijk een gevalletje mars-Venus ook. Generaliserend gezegd zijn vrouwen toch meer van eindeloos kletsen enzo. Was het niet zo dat vrouwen op een dag 2 keer zoveel woorden gebruiken dan mannen? Ik merk aan mijn lover ook dat hij niet zo heel goed 2 dingen tegelijk kan. Hele dag drukke meeting met klanten betekent geen appjes of heel weinig. Terwijl ik in dezelfde situatie prima elke paar uur op de wc kan appen In elk geval, wat verwacht je precies?

Vorige week had ik er een paar stillere dagen bijzitten. En toen heb ik gevraagd waarom hij zo stil was. Antwoord was heel simpel dat hij zijn telefoon wat minder in de buurt had gehad en op werk gefocust was geweest. Ik heb toen gewoon ook heel simpel aangegeven dat ik iets frequenter contact zou waarderen omdat ik anders zo'n afstand tussen ons voel. Dat begreep hij prima en de dagen daarna deed hij duidelijk meer zijn best. Ja het is een man hoor, die moet je toch af en toe wat uitspellen!

En wat ik me ook steeds weer bedenk: ik heb hem niet nodig voor mijn geluk. Ik heb een leuk leven en hij mag een fijne aanvulling zijn, maar een grotere rol mag hij ook niet innemen. Dus graag of niet. Dat is soms lastig, maar het helpt wel om de focus te houden waar hij hoort.
Nou, gamba-man van laatst (heerlijk gegrilde gamba's gegeten), openrelatieman zit aan me te sjorren om wat af te spreken, kreeg vandaag een mailtje van oud-vivaërt waar al heel lang een date mee in de pen zit. Pfff... En het erge is: ik vind ze allemaal leuk. Nah, niks erg, eigenlijk.
quote:oranjexx schreef op 12 mei 2014 @ 21:42:

[...]

Is het minnaresaf van die ene. Of voorgoed, van alle lekkere hapjes?Van allemaal. Ik heb mijn lat inmiddels zo hoog liggen, dat een man van goede huize moet komen om mij nog te kunnen veroveren. Dus het is heerlijk rustig nu. Mocht ik ooit nog een bespring actie nodig hebben, dan weet ik wie ik kan bellen. Maar hoe meer ik hier lees, hoe minder trek ik er in krijg. I'm done. En ik heb dezelfde guilty pleasure als Roos.
Dames, beseffen jullie wel hoe stoer jullie zijn? Afwimpelen, in het gareel houden, iene miene mutte...Sterk hoor.

Ik kan maar beter een kopje thee maken nu. Met een Lookolook lolly erbij
Enjoy. Een lookolook is heerlijk likken.
F*ck Look, ik ben toch verliefd vrees ik. Jij schrijft likken en wat krijg ik me een zin in nr. 2... Gelukkig zie ik hem donderdag
quote:ano*k schreef op 12 mei 2014 @ 22:13:

F*ck Look, ik ben toch verliefd vrees ik. Jij schrijft likken en wat krijg ik me een zin in nr. 2... Gelukkig zie ik hem donderdag

Verliefd op hem of op zijn tong?

Exen afwimpelen is ook heel leuk! Vooral die mannen die eens in de zoveel tijd laten weten dat ze er nog zijn en hoe leuk het was enz...

Verliefd ben ik momenteel helemaal niet op de mannen waarmee ik date, dat is ook erg aan te raden

Dames met contactfrequentie-issues: gun hem eens een paar dagen rust. Laat hem eens zich op zijn werk focussen of op hun thuisfront. Daar is echt niks mis mee. Ze komen vanzelf weer! Als je relaxed in het contact weet te staan, word je veel aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie serieus elke dag contact met jullie minnaars?
Elke dag wel, als hij de hond uitlaat 's avonds laat. En soms overdag heel even een chatje of mailtje. Maar niet altijd. Ik verwacht ook niet dat hij me altijd bericht als ie op de wc zit eigenlijk
Neuh, niet elke dag. Nou ja, nu nog wel, het is allemaal nog heel pril. Maar ik hoef niet elke dag een appje, mailtje of welke vorm van elektronische bevestiging dan ook. Heb het zelf ook druk zat.
Ik wou al zeggen..

Daar zit ik niet echt op te wachten hoor. En ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat ook niet echt nodig vindt..

Maar goed, ik kom dan ook echt echt op nummer 2 voor hem, en schik me daar blijkbaar automatisch ook naar. Ik app bijvoorbeeld nooit als eerste iets aan hem (behalve als ik bijna zeker weet dat hij alleen is).

Gaan jullie er dan vanuit dat je minnaar altijd bovenop zn telefoon zit en niemand (zijn vrouw) 'per ongeluk' leest wat je appt/mailt?
nee, wij gebruiken geen whatsapp of zo, maar een chat-ding waar je de meldingen uit kunt zetten, neem aan dat hij dat heeft gedaan
Euhh... Wij appen de hele dag. Van smorgens vroeg tot savonds laat. En zien elkaar zo vaak mogelijk, zo'n 3 a 4 keer per week. Meestal kletsen, zoenen, knuffelen in de auto. En ongeveer 1x per maand hoteldate.

Maar geloof dat het bij ons wel iets dieper gaat dan 'gewone minnaars'... Zit behoorlijk wat gevoel bij van beide kanten. Wel allebei helder dat het niet meer zal worden dan dit. Beide een gezin waar we gelukkig mee zijn en bovendien behoorlijk leeftijdsverschil. Maar jemig wat maakt die man mij gelukkig!
Wij gebruiken telegram, en inderdaad, de meldingen staan uit. Ja, elke dag contact inderdaad. Dat is in het zeer heftige begin zo gegroeid. Die eerste maand konden we nog geen uur zonder elkaar. Inmiddels wel minder frequent hoor, meestal voicechat op weg naar werk en dan elke paar uur een berichtje. Het zit er nu ook wel dik in dat ik het contact meer nodig heb dan hij, met mijn verliefde vrouwenhart.

Misschien niet eens zo'n gek idee die paar dagen rust, want ik heb nog wel momenten dat ik het lastig vind, wachten op bericht enzo. Zeker aangezien we nog steeds geen date hebben kunnen plannen is wat afstand misschien wel ff goed.

Ik ben jaloers op de dames hier die zo heerlijk zonder verliefdheid kunnen minnaren!
Nogmaals; minnaressen die zitten te wachten met hun mobiel

in de hand op zijn teken van leven zijn onaantrekkelijk.

Geef je eigen dagen meer invulling zodat jij hem minder op de voet volgt

en voorkomt dat jij aandacht claimend aan zijn broek gaat vastklampen.

Voor hem is een loopse vrouw die toch wel achter hem aan

blijft slepen hoe horkerig hij ook doet (te) makkelijk.

Op een gegeven moment gaat haar labiele gedrag hem

tegenstaan en schopt hij haar helemaal van zijn been af.

Mijn vrienden zijn stabiele mannen en

vinden labiele vrouwen niet iets voor de lange termijn.

Dan liever een vrouw die op haar eigen voeten staat.

Laat een minnaar geen obsessie worden

en houd jezelf los van hem.

Leer onthechten.

Maak jezelf niet wijs dat hij jou gelukkig máakt.

Jij hebt geen man nodig om gelukkig te zijn met jezelf.

Jij kunt ook ademhalen zonder hem

en je hoeft elkaar niet van elke poep en zucht

op de hoogte te houden.

Jij word zijn vrouw niet dus gedraag je dan ook niet zo.

Gun hem de ruimte moeite te doen

en als hij geen moeite (meer) doet

vind dan iemand die jou de moeite

van het verleiden wèl waard vind.

Stop met de situatie moeilijk voor jezelf máken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Highlander, dat is toch wel iets te zwart wit hoe je het nu stelt. Een loopse labiele vrouw ben ik absoluut niet. Ik heb een zeer vol en rijk eigen leven. Nr 2 heeft echter wel een gevoelige snaar geraakt en daarom vind ik het fijn om veel contact met hem te hebben. Dat hoort nu eenmaal bij verliefdheid. Met labiel zijn heeft dat weinig te maken.
Annabel, wij hadden toch al eerder vastgesteld

dat jij hem hebt voor de puberdromen

en het onverantwoordelijke fladderen?

(on)bewust heb jij een minnaar "gekozen" die letterlijk op veilige afstand zit.

Als hij bij jou in de buurt en bereikbaar zou zijn had jij sterk het risico gelopen

jezelf te verliezen in alle meeslepende gevoelens.

Met alle destructieve gevolgen voor jouw gezin.

Klampt jezelf niet vast aan jouw verliefdheid.

Die leid jou alleen naar pijn en teleurstelling.

Leer onthechten en landen.
Ja, dat hadden we vastgesteld en klopt ook nog steeds. En dat kiezen voor een minnaar op veilige afstand was vrij bewust hoor Ik dank God op mijn blote knieen dat hij geen collega is, zoals bij sommigen hier. Dat zou echt een te grote ramp worden, want het mag duidelijk zijn dat ik me nogal snel verlies
Annabel, een vrouw die haar eigen sterke èn zwakke kanten kent

èn bewust omgaat met haar eigen hoogtepunten èn valkuilen.
quote:annabel_k schreef op 13 mei 2014 @ 07:33:... ik heb nog wel momenten dat ik het lastig vind, wachten op bericht enzo.

Het regelmatig contact hebben versterkt dit wachten op een bericht. Ik heb maar 1 moment per dag dat ik echt wacht op een bericht, en dat is als ik weet dat hij de hond moet gaan uitlaten 's avonds laat. De rest van de dag verwacht ik niks en wacht ik er dus ook niet op. Het is een verrassing als we contact hebben, een extraatje. Maar ben ik niet in staat om te antwoorden op dat moment, dan niet. Je voedt zelf je afhankelijk. Ondanks je rijke leven.

(been there, done that )
Als aangekondigd: net bloed laten prikken en wat lichaamsvloeistoffen ingeleverd. Vrijdag uitslag SOA-test

Geen klachten, geen zorgen...maar better to be safe than sorry.
Wat goed Anouk!

En goed punt dymo: merk dat het contact ook een beetje verslavend werkt. Afkickverschijnselen als het er even niet is enzo inderdaad. Ik voed het zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven