Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:ano*k schreef op 12 mei 2014 @ 21:34:

Ohhh Lotje...go for it! Yolo en wat heb je te verliezen!

*danst de tango*Jah, ik zou wel een kop koffie met hem willen drinken hoor ;) want hij was eigenlijk érrug leuk en lekker! ... maar ik weet zijn naam niet eens. En gisteren was hij er niet :( En of ik zoiets durf? ???
quote:lotje_42 schreef op 13 mei 2014 @ 10:12:

[...]

Jah, ik zou wel een kop koffie met hem willen drinken hoor ;) want hij was eigenlijk érrug leuk en lekker! ... maar ik weet zijn naam niet eens. En gisteren was hij er niet :( En of ik zoiets durf? ???

50 miles....

(Spelbederver, ik weet het)
Hoi Annabel,

Wat ik zou willen? Dat ie weer doet zoals voorheen. Zonder flauwe opmerkingen, en dat ie ook weer moeite doet. Zegt dat ie me lekker vindt, zoiets. Ach, misschien maak ik het hem wel te makkelijk door er altijd maar te zijn... Moet meer naar Highlander luisteren geloof ik... ;)

En ja Sammie, wij hebben elke dag contact, meerdere malen per dag normaal gesproken. Elke paar uur wel ff een paar regels. Of hij, of ik. Maar zitten niet de hele tijd op elkaar te wachten. Ik krijg ook geen signaal of zo. Als het zo 's uitkomt check ik ff m'n mobiel.

Vroeger was dat trouwens veeeel meer dan nu. Nu is het rustiger. En echt niet altijd meer alleen maar geile berichtjes, ook gewone dingetjes. En net als bij Dymo met het hond uitlaten doet mijn nr2 dat normaal 's avonds als S... doucht of zoiets. Of even wat anders doet. En de rest van de dag als hij gewoon achter de PC zit, als hij van werk gaat, als hij in de file staat, of even onderweg op een parkeerplek, als hij in de tuin bezig is. (als zijn nr1 er dan niet is). En ik net zo. Eigenlijk.

Hij heeft zelfs een smartphone aangeschaft voor ons contact. Hij zal er echt niet de hele dag bovenop zitten op zn werk, maar heeft me normaal altijd binnen handbereik. S... (zijn nr1) heeft niet zo'n ding, weet niet eens hoe dat werkt (volgens wat ik begreep)...

Maar goed, dat wil ik dus gewoon zo houden, om nog even op je vraag terug te komen Annabel. Maar weet je, het gaat me nog niet eens om het aantal berichtjes of het dagelijkse contact, dat kan altijd wel iets minder zijn door thuis, werk of zo, maar het is eigenlijk meer dat ie steeds als een windvaantje een paar dagen zo is, en dan een paar dagen 100% omgedraaid. Dan is hij ineens heel anders. Ongeïnteresseerd, negatief ook (vorige week bv door de regen... alleen maar sombere geluiden...). Dan probeer ik 'm weer een beetje de positieve kant op te duwen maar om nou te zeggen dat dat lukt...

En, zo ken ik hem niet van vroeger... Wat ik ook een beetje jammer vindt is dat ie gemakkelijk doet over het feit dat ie door S... z'n vrienden niet meer ziet, en familie (bijna) niet meer. Zijn zoon of dochter ziet hij dan nog wel eens als hij en S... die kant toevallig eens opreizen, maar verder niet. Hebben ze geen behoefte aan zei hij laatst. Maar wel toen hij pas gescheiden was... toen trok hij veel op met z'n vrienden. Ook niet naar z'n moeder geweest zondag. Moet ik echt mn mond op slot draaien. (heb zelf geen ouders meer helaas), en ben echt een mensen-mens. Maar ja, ieder z'n ding. Bedoel eigenlijk meer te zeggen hier dat ie op sommige punten zo ontzettend veranderd is... blijkt... (ik ken 'm natuurlijk al langer).
quote:oranjexx schreef op 13 mei 2014 @ 10:26:

[...]

50 miles....

(Spelbederver, ik weet het)niet zeggen... niet zeggen... niet zeggen...! ;)
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 07:48:

Nogmaals; minnaressen die zitten te wachten met hun mobiel

in de hand op zijn teken van leven zijn onaantrekkelijk.

Geef je eigen dagen meer invulling zodat jij hem minder op de voet volgt

en voorkomt dat jij aandacht claimend aan zijn broek gaat vastklampen.

Voor hem is een loopse vrouw die toch wel achter hem aan

blijft slepen hoe horkerig hij ook doet (te) makkelijk.

Op een gegeven moment gaat haar labiele gedrag hem

tegenstaan en schopt hij haar helemaal van zijn been af.

Mijn vrienden zijn stabiele mannen en

vinden labiele vrouwen niet iets voor de lange termijn.

Dan liever een vrouw die op haar eigen voeten staat.

Laat een minnaar geen obsessie worden

en houd jezelf los van hem.

Leer onthechten.

Maak jezelf niet wijs dat hij jou gelukkig máakt.

Jij hebt geen man nodig om gelukkig te zijn met jezelf.

Jij kunt ook ademhalen zonder hem

en je hoeft elkaar niet van elke poep en zucht

op de hoogte te houden.

Jij word zijn vrouw niet dus gedraag je dan ook niet zo.

Gun hem de ruimte moeite te doen

en als hij geen moeite (meer) doet

vind dan iemand die jou de moeite

van het verleiden wèl waard vind.

Stop met de situatie moeilijk voor jezelf máken.100% gelijk! Ik moet dit van jou echt in mn brain prenten!
Aha Lotje, het wordt me ineens heel duidelijk. Jij kent je minnaar als een leuke man van vroeger. En nu is hij eigenlijk stiekem een beetje een oude zeur geworden. Het gaat je dus niet zozeer over hoe hij op jou reageert maar meer over hoe hij in het leven staat. Je betrekt het misschien wel een beetje op jezelf volgens mij, hoe hij doet, maar zoals ik het lees is hij ehm... gewoon niet meer de leuke man die je van vroeger kent. En dat ligt niet aan jou of zijn gevoel voor jou, maar gewoon hoe hij is. Tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar is het gewoon niet tijd om met hem te kappen? Eerlijk gezegd klinkt hij niet heel gezellig. Je hebt zelf thuis ook al een man met “issues” zullen we maar zeggen, dus als ik jou was zou ik van een minnaar toch wat vrolijkers verwachten. Keertje druk en moe kan echt wel, maar deze man klinkt gewoon echt niet zo leuk. Je vrienden en (erger!) kinderen niet zien door je vrouw? Wat voor vent ben je dan..
quote:annabel_k schreef op 13 mei 2014 @ 10:50:

Aha Lotje, het wordt me ineens heel duidelijk. Jij kent je minnaar als een leuke man van vroeger. En nu is hij eigenlijk stiekem een beetje een oude zeur geworden. Het gaat je dus niet zozeer over hoe hij op jou reageert maar meer over hoe hij in het leven staat. Je betrekt het misschien wel een beetje op jezelf volgens mij, hoe hij doet, maar zoals ik het lees is hij ehm... gewoon niet meer de leuke man die je van vroeger kent. En dat ligt niet aan jou of zijn gevoel voor jou, maar gewoon hoe hij is. Tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar is het gewoon niet tijd om met hem te kappen? Eerlijk gezegd klinkt hij niet heel gezellig. Je hebt zelf thuis ook al een man met “issues” zullen we maar zeggen, dus als ik jou was zou ik van een minnaar toch wat vrolijkers verwachten. Keertje druk en moe kan echt wel, maar deze man klinkt gewoon echt niet zo leuk. Je vrienden en (erger!) kinderen niet zien door je vrouw? Wat voor vent ben je dan..+1
Hey, wat een fijn topic is dit eigenlijk.

Ik heb sinds een maand of wat een scharrel die een relatie heeft. En ik merk dat ik er soms wat mee worstel. En wat ik hier lees werkt fijn verhelderend.

Ik heb vaker scharrels hoor, tot nu toe nooit problemen mee gehad. Maar met deze is het iets ingewikkelder want ik val echt op 'm. Hij past bij mij. En hij doet zo knetter verliefd. En ik ga niet zo'n vrouw worden die gaat zitten hopen dat een vent zijn relatie voor haar verbreekt. Nu ben ik ook sowieso niet per se op zoek naar een relatie, ik ben daar tot nu toe nog niet zo geschikt voor gebleken en ik zit sinds ik anderhalf jaar geleden weer vrijgezel werd echt ernstig lekker in m'n vel.

Anyhow, ik weet eigenlijk niet wat ik hier precies mee wil zeggen behalve dan dat ik mee lees. Hoi dus
Lotje, verzamel jij 'leunstoelen'?

Jij hebt er al een thuis en nu ook al een buitenhuis!

Kies eens een ander model om de zomer op te liggen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hoi Lexie! Welkom hier.

Eigenlijk best handig, zo iemand die je erg leuk vindt maar die geen relatie verwacht, als je zelf niet aan een relatie toe bent he
Of Lotjes minnaar was eigenlijk altijd al een zeurtut maar hield de schijn hoog in het begin en houdt dat nu niet meer vol.

Het doet me een beetje denken aan mijn allerlaatste date, de date waarin mijn seksgod onderuitgezakt op de bank zat, moe, uitgeblust, heftig van zijn voetstuk vallend. Bah.

Dan ga ik toch maar voor dat toneelspel denk ik, kan hij thuis bij moeder-de-vrouw weer leuk "zichzelfje" spelen.
Ja die SOA test, dat was wel heeel lang geleden voor mij. Ik heb een top huisarts en alles is gelukkig bespreekbaar. Maar als hij dan vraagt: ook testen op HIV? gaat er wel even een rilling door je heen. Heb wel ja gezegd uiteraard. Enfin, geen klachten noch zorgen maar zal blij zijn als het vrijdag is.

Annabel: dat settelt zich vanzelf wel waarschijnlijk, die contactbehoefte. Ik merkte na een tijd dat het wat gewoner werd allemaal. Aanvankelijk schoot door me heen "ah is dit het begin van het einde?" Heb toen wel een keertje ge-appt dat ik onze IRL ontmoetingen leuker vond dan onze communicatie daartussen. Maar heel veel veranderde niet. Terwijl onze dates onverminderd superleuk waren. Ik besefte dat ik onbewust toch een heuse schaduwrelatie had gecreëerd, met bijbehorende contactfrequentie en -behoefte. En ik heb ook nog eens meer vrijheid dan hij (ik weekendrelatie met man met wederzijds goedvinden voor doordeweekse dates; minnaar gaat "echt vreemd"). Dus me ontspannen en het meer losgelaten. Dat gaf mezelf ook weer een gevoel van vrijheid merkte ik.

Lotje, eens met post Annabel over jouw nr. 2 en met Oranje over de 50 miles regel. Waarom probeer je niet eens een site als Secret Flirt/Second Love/Victoria Milan..?
quote:Rooss4 schreef op 13 mei 2014 @ 11:01:

Of Lotjes minnaar was eigenlijk altijd al een zeurtut maar hield de schijn hoog in het begin en houdt dat nu niet meer vol.

Het doet me een beetje denken aan mijn allerlaatste date, de date waarin mijn seksgod onderuitgezakt op de bank zat, moe, uitgeblust, heftig van zijn voetstuk vallend. Bah.

Dan ga ik toch maar voor dat toneelspel denk ik, kan hij thuis bij moeder-de-vrouw weer leuk "zichzelfje" spelen.

Banken, leunstoelen..Ik zei het toch: een huis, tuin en keuken hebben we al - minnaars zijn er voor de... *geile smiley*
goed van je Anouk en idd, het kan nooit geen kwaad om eens te checken.

De contactfrequentie daar zijn inmiddels paginas van vol geschreven hier...

Voor iedereen is dat anders en over het algemeen is de 1e periode juist volmet contact en dat stabiliseert normaal gesproken na een tijdje wel.

Ik genietbewust van de 1e spannende tijd omdat ik weet dat het af gaat zwakken.

Moet wel toegeven dat er met nr 2 ook na een jaar nog wel dagelijks contact qua app

Maar zijn we erg druk dan is een xx ben druk toch prima.

Ik kan gewoon niet altijd ook zelf de tijd vinden om uitgebreid te appen.

Kletsen over dagelijkse dingetjes vind ik prima maar het moet wel spicy blijven,volg week staat er een date gepland en dan begin ik nu wel met opwarmen..

Dat wilde ik dus lotje ook eens aangeven, kijk eens op sf of sl.

Ideaal mijns inziens.

Ik ben ook best strikt in de afstand regel vooral om me er niet in te verliezen als je teveel irl contact gaat krijgen, woon je dichtbij dan gaat dat gewoon makkelijker en sneller

lexie welkom !!
quote:misslexie schreef op 13 mei 2014 @ 10:58:

Hey, wat een fijn topic is dit eigenlijk.

Ik heb sinds een maand of wat een scharrel die een relatie heeft. En ik merk dat ik er soms wat mee worstel. En wat ik hier lees werkt fijn verhelderend.

Ik heb vaker scharrels hoor, tot nu toe nooit problemen mee gehad. Maar met deze is het iets ingewikkelder want ik val echt op 'm. Hij past bij mij. En hij doet zo knetter verliefd. En ik ga niet zo'n vrouw worden die gaat zitten hopen dat een vent zijn relatie voor haar verbreekt. Nu ben ik ook sowieso niet per se op zoek naar een relatie, ik ben daar tot nu toe nog niet zo geschikt voor gebleken en ik zit sinds ik anderhalf jaar geleden weer vrijgezel werd echt ernstig lekker in m'n vel.

Lexie, even een paar dingen gehighlight.

Het risico van een (gebonden) minnaar op wie je verliefd aan het worden bent is dat je de controle vroeg of laat kwijtraakt. Dat leert de uitgebreide ervaring op dit topic;)

Je begint sterk, vrolijk, happy...maar het gaat toch knagen. En dan verander je onbewust misschien toch wel in "die vrouw die gaat zitten hopen dat.." Jij ziet die bui eigenlijk ook al hangen anders postte je dit niet hè
Nou, de bui zien hangen, ik ben me bewust van dat risico. En even merkte ik het ook al. We zien elkaar nu drie maanden denk ik en ergens halverwege had ik het er lastig mee. Dat ik hem niet vaker kon zien en dat ik hem niet zo maar durfde te bellen enzo. Daar was ik ook direct zat van, daar heb ik namelijk allemaal geen zin in. Sindsdien doe ik mijn best om er luchtiger in te staan en vooralsnog gaat dat goed. En nu alweer een maand ofzo, dus ik hoop dat dat zo blijft. En anders gooi ik 'm uit het raam.

En of ik niet klaar ben voor een relatie, ach, dat is ook niet per se het geval. Ik ben alleen niet op zoek. Ik ben nu veel gelukkiger dan ik tijdens mijn laatste serieuze relatie was. En dat is zo veel waard. En relaties zijn al zo snel geruzie of weinig seks of zelfs allebei tegelijk. Dat wil ik allemaal nooit meer. Maar als er iemand voorbij komt met wie het goed voelt en het allemaal vanzelf gaat, dan is er best een kans dat ik niet hard weg ren. Denk ik.
Welkom Lexie! Ik heb het al vaker gezegd geloof ik: een relatie met een gebonden man als ik zelf single zou zijn? Ik zou er niet aan moeten denken. Maar als het voor jou werkt, prima. De vraag is alleen: werkt het ook echt of denk je dat maar? Waarom wil je geen relatie?

Anouk, heel goed en dapper dat je die testen hebt laten doen. Ik duim mee voor een positieve uitslag.

Hoe kom je trouwens aan een weekendrelatie met je eigen man? Heb jij dan doordeweek wel de kinderen?

Verder herkenbaar wat je schrijft over contactbehoefte. Het zal inderdaad wel settelen. Vandaag kreeg ik weer huis tuin en keuken berichtjes trouwens, over werk enzo. Mwah, ik wil eigenlijk gewoon weer even wat geils horen merk ik. Dus even leuke foto van mezelf geappt (wel volledig gekleed hoor, ben aan het werk ), en daar komt dan weer geen reactie op. Grrrrr...;-) Hoe doen jullie dat dan, zelf maar weer beginnen met een geil praatje als je minnaar teveel verzand in bankstel-gezwets?
Heel herkenbaar Lexie, vandaar ook mijn in de vorige post. Ik weet dat als ik wel serieus aan een relatie toe ben, ik deze minnaar eerst opzij moet zetten, anders ga ik niemand anders vinden.
Oh sorry Lexie, zie je post nu pas dus bovenstaande kan je negeren.
Jeetje Annabel, lees nog 1 keer de postings van HL door aub over dit onderwerp. Sorry maar het wordt een beetje een langspeelplaat zo.
quote:dymo9 schreef op 13 mei 2014 @ 11:39:

Heel herkenbaar Lexie, vandaar ook mijn in de vorige post. Ik weet dat als ik wel serieus aan een relatie toe ben, ik deze minnaar eerst opzij moet zetten, anders ga ik niemand anders vinden.

Voor nu werkt het inderdaad goed. Hoewel het dus soms wat zoeken is, omdat ik die kerel leuk vind. Hiervoor had ik een stuk of wat scharrels en die vond ik toch ook heus leuk, ik heb echt niet met iedereen seks, maar het was wel anders.

En ach, misschien gaat dit inderdaad mis hoor. Maar voor nu voelt het fijn en intens en de seks is heerlijk. Dan stoot ik liever m'n kop eens. Ik wil dit niet missen. Het is een fijn avontuur. Maar ik wil wel oppassen dat ik er niet sip van word. En dan helpt dit topic denk ik. En jullie hopelijk ook. Hehe.

Is dit trouwens een heel vast clubje ofzo? Beetje wel hè? Kennen jullie elkaar al lang? En het is wel ok toch, dat ik hier zo tussendoor kom denderen?
quote:Rooss4 schreef op 13 mei 2014 @ 11:41:

Jeetje Annabel, lees nog 1 keer de postings van HL door aub over dit onderwerp. Sorry maar het wordt een beetje een langspeelplaat zo.Haha. Ik kom lekker elke paar weken op hetzelfde onderwerp terug. Point taken!
quote:misslexie schreef op 13 mei 2014 @ 10:58:Ik heb vaker scharrels hoor, tot nu toe nooit problemen mee gehad. Maar met deze is het iets ingewikkelder want ik val echt op 'm. Hij past bij mij. En hij doet zo knetter verliefd. En ik ga niet zo'n vrouw worden die gaat zitten hopen dat een vent zijn relatie voor haar verbreekt. Wat een verwarrende man.

Wat heb jij er nou aan dat hij zich verliefd gedraagt naar jou?

Jij gaat jezelf door zijn verliefde gedrag alleen onzeker voelen.

"Hij doet alsof hij van mij houd en toch kiest hij niet voor mij"

Pijnlijk.

Probeer zijn hoofd uit de wolken te halen en

allerlei zinloze (pijnlijke) luchtfietserij over jullie samen te voorkomen.

Jij hebt er niets aan dat hij "liefdesrelatie" met jou speelt

terwijl jij die niet echt met hem hebt.

Daar heeft hij zijn vrouw al voor.

Annabel, jij grote app-junkie.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:annabel_k schreef op 13 mei 2014 @ 11:46:

[...]

Haha. Ik kom lekker elke paar weken op hetzelfde onderwerp terug. Point taken!

Meerdere keren per week bedoel je.

Je bent nog steeds bezig met alle middelen die je bezit zijn aandacht te trekken. Bij huis tuin en keuken berichten moet het geiler en als de man daar even geen zin/tijd/fut voor heeft ga je met zwaarder geschut (fotos) in de weer.

Flikker die telefoon even lekker onder in je tas. Morgen weer een dag.
quote:misslexie schreef op 13 mei 2014 @ 11:45:

Is dit trouwens een heel vast clubje ofzo? Beetje wel hè? Kennen jullie elkaar al lang? En het is wel ok toch, dat ik hier zo tussendoor kom denderen? Nee hoor, niks vast clubje. Sommigen horen hier bij het meubilair, maar anderen zijn nog maar net hier. Er zijn mensen die een poosje meeschrijven en dan weer vertrekken. Niks geen vastigheid, net zo losjes als het minnaarschap. En nieuwe verhalen en inzichten zijn altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven