Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
@Diver : vertel vertel.....
Diver, succes bij het vinden van een uitwaaistekje. Iets aan het water wellicht?
Rosamunde, kun je wachten tot zondag met Zout?

Het is een leuk boek, soms een beetje confronterend, dan slik ik even en leg ik hem aan de kant.
Ik heb nog 4 boeks te lees en morgen moet ik neuken. Want hoezo?
Dan kan ik het je mailen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, dat boek heb ik aan een vriendin gegeven onlangs. Ik hoop nu niet dat ze verkeerde ideeën krijgt. Lol. Zo had ik de kraamhulp ook gegeven aan een pas bevallen vriendin... Hahaha

Is het wat voor mannen om te lezen? Vrouwlief vind alles mbt seks in boeken geil. Maar de tinten reeks vond ik nou niet je van het... Niet echt literair hoogstaand... Is dit boek beter?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Nee het gaat niet over seks.

Het is een mooi en intens verhaal.
Dan is het meer wat voor mij. Ik zal jullie laten weten wat ik er van vond. :-)
quote:roodkapjeendewolf schreef op 17 juli 2014 @ 11:27:

@Sense : ik ken je verhaal niet echt maar vooraf beschermen etc verpest vaak om in hier en nu te leven en te genieten. Geloof in jezelf dat je hem los kan laten als het eenmaal zo ver is.

Er zal op dat moment geen andere optie zijn, dus geen kwestie van 'kunnen' maar van 'moeten ondergaan' ..

Ik heb hem al om van het leven te genieten, het hier en nu.. dat is waarom ik met hem dat 'diepe' in gesprongen ben.. Tegen die tijd zal ik wat anders moeten vinden om mijn weg te vervolgen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik zal ook eens zoeken of Zout ergens te downloaden is..
Ik heb ooit van iemand hier een linkje gehad met heel veel boeken, volgens mij stond dat boek daar tussen. Hebben jullie dat linkje niet Sense en Roos?
Nee, ik heb nooit een linkje ontvangen
Dat is voor de ereader waarschijnlijk? Daar doe ik niet aan hoor, ik hou van papier!

Sense
Ja e-reader idd. Jammer, papieren versie kan ik je niet aan helpen.
Snap ik, cheev nie. Ik biebelebons m wel een keer.
ik heb een ereaderappding (apple en android) .. dan werkt het wel?

Roos
quote:roodkapjeendewolf schreef op 17 juli 2014 @ 13:41:

@Roos : 50 tinten is ook bagger :-)+1 baggerrrrrrrrr
quote:Rooss4 schreef op donderdag 17 juli 2014 16:09 Dat is voor de ereader waarschijnlijk? Daar doe ik niet aan hoor, ik hou van papier!

Sense Dan print je hem toch ;)
quote:dymo9 schreef op donderdag 17 juli 2014 16:01 Ik heb ooit van iemand hier een linkje gehad met heel veel boeken, volgens mij stond dat boek daar tussen. Hebben jullie dat linkje niet Sense en Roos?In dit genre ben ik altijd geïnteresseerd Dymo ...
quote:Rooss4 schreef op 17 juli 2014 @ 14:02:

Diver, succes bij het vinden van een uitwaaistekje. Iets aan het water wellicht?

Jazeker! Nu ben ik ietsje verbrand (aangebrand? ) en lichtjes aangeschoten.

Het leven ziet er een stuk rossiger uit ( of is het de zonnesteek? )

Iig geen slaapproblemen straks.

Linkje?

BRING IT ON!!!

quote:divergentthinking schreef op 17 juli 2014 @ 23:37:

Linkje?

BRING IT ON!!!

Gisteravond toch de stoute schoenen weer aangetrokken en mijn scharrel een mail gestuurd. Ze zat afgelopen week weer in mijn hoofd. Dus ik dacht waarom niet eens even zien hoe het met haar is. Nu blijkt ze een minnaar te hebben. En ik ben eigenlijk best blij voor haar. Mede door jullie verhalen snap ik wat het kan betekenen. Ze heeft thuis bij haar nummer 1 de rust weer gevonden en met nr2 de spannende dingen. Nu ben ik haar aan het uithoren over haar geile uitstapjes.
Is er iets zoals minaressen lees-lijst?

Beginnend met 'Bridges of Madisson County' en 'Diary of a Geisha'
En verder alle "viervoetjesboeken" uit de bieb.

Ga je nog vertellen van je date?
Ik had me voorgenomen even een korte pauze in te lassen. Vanwege de vakantie en even niet flirten. Maar nu is mijn hoofd helemaal op hol geslagen. Ik denk de hele dag aan mijn SV. Al dagen achter elkaar.... Normaal gesproken ben ik gewend dat ik na een date moet afkicken!!! 4 daagjes nagenieten en weer verder..... Vorige week vrijdag heb ik date gehad. Maar hoe nuchter en relativerend ik normaal ben.... Lijkt het alsof het alleen maar heftiger wordt en er helemaal niks ontnuchterd word! Zo niet ikke..... Emoties razen door mijn hoofd en lijf. Ik kan helaas niet vast stellen voor mezelf wat voor soort emoties.
@Krimp : ligt misschien aan het warme weer of heeft hij meer gevoelens laten zien waardoor je uit je doen bent ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven