Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Engel Jij leest ook alles he! Is er al een potentiele ragebol voor het spinrag?

Die GM-knop, hou die vraag nog even vast dames. Ik zie 1,5 bij een feest deze week en dan wil ik hem even in de ogen kijken. Dan zie ik vast ook wel snel of hij me inderdaad aan het triggeren was of de onschuld zelve is. Zondag of maandag horen jullie het .

De bootsman is inmiddels echt laaiend enthousiast over me ;) Wat een foto met een wit shirtje al niet kan doen... Behalve dat hij helemaal lyrisch is over mijn rondingen blijkt hij ook nog met me over voetbal te kunnen praten, ik krijg nog net geen liefdesverklaringen
Appolina, ik zie het niet als veroordeling hoor maar het, dit is anders ben ik ook totaal niet mee bezig eigenlijk.

@oranje, ik ben benieuwd naar wat de groene monsters doen. En naar de bootsman
Engel: ik zie ook niet in wat het nut is van details over minnaar. Echtgenoot wilde ze bewust niet weten dus waarom hem alsnog onnodig kwetsen?

Maar op de weg naar een betere (fysieke) relatie ligt een toch wel pittig obstakel: de superseks met nr. 2. Even oneerbiedig: niks mis met een Volvo, maar komend uit een Maserati zal het behoorlijk schakelen zijn. En de Volvo staat ook nog eens stil ;( En...wil ik die Maserati überhaupt missen?

Nou ja one step at the time maar. Hoe heb jij destijds je seksuele relatie met jouw nr.2 kunnen doorbreken Engel (ik herinner me dat jullie vrienden zijn gebleven)?

Jij doet het ook rustig aan hè Roos. Veel beter zo dan voortgejaagd door een wild kloppend libido. Laat staan seksverslaving (Appollonia! Vorige week had je nog 2 mannen schreef je, een foute en een lieve. Waar heb je die zo snel gedropt?).

Oranje: zit dus wel goed met je bootsman! En dans ze met 1,5 deze week..:)
Belachelijk Madame, dat je geen echte liefdesbetuigingen krijgt! We doen het niet "for less" toch?

Noekse, ik heb 0,0 haast. Het beetje libido dat nog in me zit is prima oplosbaar door een af en toe feestje voor 1 en ik begin bijna te vergeten wat ik mis. En hij pusht ook niet hoor. Had het plan zaterdagavond aan te komen waaien maar daar kon ik hem van weerhouden. We hebben wel een goede locatie uitgezocht voor een meet, het strand. Daar zijn we beiden gek van! Maar wanneer? I don't know!

Ik denk niet dat de seks tussen jou en je man ooit op maserati niveau zal komen. Daarom lijkt het me juist zo lekker het over een geheel andere boeg te gooien. Zodra je gaat vergelijken met auto's als het gaat over je seksleven lijkt mij dat absolute droevenis.
Droefenis hè taalpuristje ;)

Ach de weg, obstakel...ik zag mezelf vannacht kennelijk in een auto. Hou ook wel van autorijden. Bovendien is het een regel uit een of ander liedje "loving you is like driving a Maserati down a dead end street". Of zoiets.

Maar zal rustig beginnen met de bekleding van de Volvo te aaien en te strelen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, pfff veel bij te lezen... ga ik straks nog even doen, hoe het met jullie gaat. Hier rust gekomen, knoop gisterenmiddag doorgehakt en gemaild dat ik er mee stop. Dat we beiden een ander idee van deze 'relatie' hebben en dat ik er zo niet happy van word. Vorige week de date al gecanceld vanwege iets dat er plotseling tussen kwam, en zn reactie daarop was kort en pissig, hij zou het hotel afzeggen en ik zou nog weer van m horen. Niks meer gehoord, al dagen niet. Nou ja, voor mezelf ben ik er klaar mee. Last van mn schouders, gevoel van vrijheid en geeft ook rust.

Overigens op mn mail van gister ook geen reactie. Had t 'm wel 100% liever persoonlijk gezegd, maar dat zit er helaas niet in. Kus voor jullie allen, en ik blijf me nog wel met jullie bemoeien hoor
Annabel, van vroeger weet ik nog dat er ook pilletjes zijn. Was dat niet primaluut of zoiets? Weet alleen niet hoe snel die werken. Zou je even bij de apotheek moeten navragen?

pffffg heb jij weer!
Ha Lot

Jee, je ben ermee gestopt! Jeetje, toch best heftig of niet? Maar klinkt wel alsof je de juiste beslissing hebt gemaakt hoor, hij maakte jou duidelijk niet meer blij. Dapper van je. En nu sterk blijven als hij toch onverhoopt weer contact zoekt!

Mijn menstruatie lijkt niet door te zetten vooralsnog, wellicht was de buikkramp van gisteren loos alarm. Fingers crossed dat het nog een weekje op zich laat wachten zoals het hoort, want voor die pilletjes of het halen van de Beppy is het nu te laat.

Ik ben behoorlijk “excited” aan het worden, maar tegelijkertijd voel ik me raar. Ik lag gisteren lekker tegen nr 1 aan en toen dacht ik wel even: wtf ben ik aan het doen? Maar goed. No way back nu en ik ga een paar hele spannende dagen tegemoet. Ik meld me aan het eind van de week met een verslag!
Ja klopt, maar ik zat er natuurlijk al een tijdje mee. En door hier ook wel mn ogen geopend... Verdient alleen geen schoonheidsprijs, zo over de mail, maar ja. Om nog 3 of 4 maanden aan te modderen tot een eventuele volgende date zag ik niet zitten. Maar hou er niet van iemand te kwetsen. Lastig ja. Geen idee wat hij gaat doen. Of hij is loeiboos (kan best autoritair zijn dus tja), of hij denkt sjezus, of hij denkt pfew. Gelukkig. Ik zou t echt niet weten.

Lekker aftellen naar je date!! Ik zal duimen dat je niet ongesteld wordt! Is van t weekend toch? Of morgen al? Ben echt blij voor je! Eindelijk je nr2 weer zien, en ook nog lekker lang!
Lotje, sterk van je! Die last die van je schouders valt, dat zegt wel genoeg toch?

En ja, face to face was mooier maar dat lukt nu eenmaal niet gezien de afstand. Was sowieso wel lastig, want als je een afspraak hebt verwacht hij iets anders dan dat je zegt dat het over is, en dat is ook kwetsend denk het.

Annabel, hoop voor je dat het wegblijft. Veel plezier op je date!

Ik had gisteren een rare dag eigenlijk. Had afgelopen weekend lover een paar keer gezien, en zat daar gisteren erg vol van, en ineens kwamen 2 ex-minnaars op de chat vragen hoe het met me ging, en de 2 scharrels van afgelopen maand ook. Heel raar, waar komt dat ineens allemaal vandaan zo op een gewone maandag?

Look, waar ben je? Begreep ik nou van jou laatst dat er weer wat aan leek te komen? Hoe staat het daar nu mee?
Heel veel respect voor je Lotje, je hebt de touwtjes in handen genomen. En wat Dympje zegt, dat het als een last van je schouders voelt, zegt meer dan genoeg.

Dymo, ik snap die mannen wel! Een mooi, lekker, ontzettend lief en slim ding, dat moet je warm houden

Bootsman brengt me in verwarring. Hij wordt echt aardig (was natuurlijk nooit onaardig uiteraard), komt met een paar rake opmerkingen en een paar goede ongevraagde maar zeer gewenste adviezen. En dat met een flinke dosis gortdroge humor. Hm. Na de date maar wat afstand nemen en wat actiever gaan werken aan mijn spreidingsbeleid. Nu ik eigenlijk van de Twent in mijn hoofd als minnaar al afscheid heb genomen, is er weer ruimte voor een nieuwe, toch?
Aah je bent lief Oranje! Ga er gewoon van blozen

Mijn laatste scharrel bracht me ook in verwarring, en dus heb ik hem, direct toen mijn lover de scheiding doorzette, verteld dat we niet meer gaan daten. Ook al geven lover en ik elkaar wel wat ruimte voorlopig. Verwarring vond ik een signaal.

En ja, natuurlijk is er alle ruimte, je gaat lekker met je dates!
Lotje, wat knap van je!

Annabel, ik hoop echt dat je menstruatie nog even op zich laat wachten.
Annebel, uit ervaring weet ik dat primolut zelfs nog helpt als je de eerste rode signalen hebt. Alleen dan wel dubbele dosis. Ik gebruik het regelmatig om een paar dagen uit te stellen (doe veel aan sport en met mijn heftige menstruatie kan ik gewoon niet sporten)

Die beppy hielp bij mij totaal niet maar ik ben dan ook zo ongesteld dat zelfs met de allergrootste tampon en een maandverband het me soms al na een half uur langs mn benen loopt...

At relatie zonder seks. Natuurlijk moet je er alles aan doen. Ik baal ook enorm dat het niet werkte met ex. Maar voor mij wel breekpunt. Na 6 jaar mezelf dwingen had ik er genoeg van. Was dus wel wat anders want hij wilde wel. En verder vond ik hem gewoon aantrekkelijk!

En nu mn relatie met latter: dat tijds en ruimte gebrek bij hem gaat me nu echt parten spelen. Ook de seks staat daardoor op laag pitje. Serieus, zelfs 1 x per week elkaar zien lukt geeneens! En dan ff langskomen met lunch voor seks (deden we vroeger ook wel) dat vindt ie dan weer plat. Mss moet ik er ook maar een SV bijnemen, ik heb gvd ook mn behoefte! Kerels!? Pffff
Haha inmogen, dat kerels! Roep ik ook regelmatig en toch? Ben ik dol op hun beide haha.

ik heb even een totale off topic vraag. De laatste keer dat jager en ik af spraken had hij een stoppel baardje. Ik had nergens last van, maar een dag of 3 later had ik ineens allemaal uitslag in mijn nek, plekje waar hij een tijdje tegen me aan gelegen heeft. Weten jullie toevallig of dit een allergische reactie kan zijn? Ik heb er nu, inmiddels een dikke week later nog last van, hoewel het wel minder wordt.
Jane, een allergische reactie op Jager? Need I say more?
Anouk; nee je moet je nr1 niet nodeloos kwetsen door al te veel openheid te geven; denk dat bepaalde gevoelens en emoties die in jouw hoofd spelen hem wellicht onzeker of onrustig zullen maken. Toch kan je het niet helemaal onbespreekbaar laten.

En hoe een seksuele relatie te beeindigen? Het niet meer doen, ondanks intens verlangen. Blijven realiseren dat het een irreële bubbel was, waar je zelf ook grotendeels verantwoordelijk voor was. Probeer die energie te stoppen in het verbeteren van je (fysieke)band met nr1. En eerlijk, het heeft mij heel veel moeite gekost los te komen hoor. Is met alle verslavingen zo.

Oranje: heb je het idee dat er wellicht mogelijkheden komen met nr1,5? Zou je de stap weer zetten als het zou kunnen? Weet hij eigenlijk van Bootsman??

En Jane; op andere plekken waar contact is geweest met het stoppelbaardje geen vlekken? ;)
Wahaha oranje
@engel, nee echt alleen in mijn nek. Misschien is het ook wel ergens anders van hoor, maar omdat hij daar zo tegen me aan gelegen heeft dacht ik dat het misschien een mogelijkheid was.
Geen risico nemen Jane, geen risico nemen
Thanks engel. Voordeel is nu wel geweest dat ik ook zonne allergie heb, zeer handige smoes gezien we hier prachtig zonnig weef he ben gehad vorige week maar het zit nu op een plek waar ik nooit warmte bulten heb en het voelt ook anders dan zonne allergie.
O en Oranje, spinragverwijdering is niet nodig, mijn nr1 is gelukkig erg schoon!
Of er ooit een date met 1,5 zal komen, hangt van hem (en dus vooral van haar) af. Ik weet dat het bij hem af en toe echt wel kriebelt. En hij weet dat hij me ingetwijfeld heel goed weet te verleiden als het zover is. Hij weet ook dat ik niet meer op hem wacht en weer aan het daten en rondsloeren ben. Op zich wel grappig, want soms krijg ik er wel eens een opmerking over op de app.

En over de bootsman: over minder dan 24 uur is het weer Alle Hens aan Dek ;)
Tnx allemaal! soms he, dan heb je net even dat zetje nodig. @inmogen, primolut, dat bestaat dus nog steeds! Was idd heel goed spul. En spreek nu al over 25 jaar terug of zo.

Oranje: trossen los dan morgen! Hij klinkt heel erg leuk in ieder geval! Enjoy!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven