Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
@nownow. Hier ouderwets pen en papier gepakt haha.

Maar idd het lucht welmop. Om vervolgens ineens morgen een date te hebben.
Jane, ga morgen dat gesprek dan aan! Ik lees je hier zo vaak gefrustreerd.. Wat schiet je daar nou mee op?
Alle reacties Link kopieren
quote:lotje_42 schreef op 18 augustus 2014 @ 14:44:Highlander, fijn om weer wat van je te horen man, en lekker dat je geniet van de vakantie samen met je kids in jullie vakantiehuisje. Knap dat je het celibaat volhoudt (jij zult nu ongetwijfeld gaan zeggen:"Lotje, dat is niet knap, dat is gewoon", of zoiets, maar ik vind het knap). En niks mis met zoenen. Zoenen is toch heerlijk! En de rest komt vanzelf als het goed voelt. Lotje, het is "gewoon" een beproeving voor mijn wilskracht en zelfbeheersing.

Door de uitdaging van 1 jr celibaat voor de kinderen te doorstaan weet ik nu één ding zeker. Een lusteloos leven is voor mij zo onverdraaglijk dat ik niet zonder minnares door het leven wil. Van mijn lust niet delen met het andere geslacht raak ik in ieder geval geleidelijk bloedchagrijnig. Hoe leuk ik vechtsport ook vind, mijn overtollige energie eruit vrijen is naast leuk ook lekker.

Zodra het lusteloze tijdperk over een paar weken voorbij is ga ik direct de gewillige dame 'ontvoeren'. Gun mezelf een comfortabele citytrip met oa goede sauna, goede gesprekken en goed neuken. Van alle luxe die het leven te genieten maakt knap ik zowel mentaal als letterlijk zienderogen op. In één ruimte zijn met een rijp initiatiefrijk schaamteloos donkerharig 'loeder' is pure luxe voor mij.

Iemand die zo stabiel in haar gevoel bestaat dat zij geen doekjes wind om wat zij wil wind mij op. Doordat ik wil ontdekken waardoor zij onderhuids bewogen word communiceer ik in real life met haar. Doordat ik haar lichaam door de ruimte wil zien bewegen gaat haar door alle hoeken leiden moeiteloos. Voor de euthanasie kwam had ik het geluk simultaan in het wild te verkeren met 2 zinnige 'loeders'. Ondanks hun verschillende wisselwerking met mijn rauwe lust konden beide smakelijk verloederen.

Binnenshuis was er de topminnares die mijn echtgenoot en in alles even dominant was. Geen ander kon mij zo waanzinnig woest krijgen als mijn liefde met gemak lukte. Thuis met anderen geslachtsverkeren deden wij al tijdens ons vrije huwelijk niet. Tot haar grote genoegen wisselden wij in clubs en hotels van minnaar(es).

Buitenshuis was er de 2e minnares die mijn lotgenoot en in bed alles behalve dominant was. Zij is er dol op mijn shiatsu, reflexologie, bondage ea onbeschaafde experimenten te ondergaan. Door de patiëntenvereniging van mijn vrouw leerde ik die dame op mijn 38e als lotgenoot kennen. Door haar net-op-het-randje handtastelijkheid was die 1e ontmoeting al verre van platonisch. Haar echtgenoot vond het best dat zij op mijn 40e mijn hele lijf als haar lustoord kreeg. Vorige herfst werd de lustrelatie buitenshuis dus beëindigd doordat thuis de terminale fase begon.

Dat de weduwe in de lente opnieuw samen uit wilde verkeren was een te vroege vette bonus. Mijn celibaat was nodig om met de kinderen in een nieuw functionerend evenwicht te komen. Doordat zij begin zomer samen thuis wilde geslachtsverkeren schoot ik zelfs in de weerstand. Een ander zowel in mijn eigen bed als met de kinderen aan onze eigen ontbijttafel wil ik niet. Thuis zo nodig herzien voor samen thuis met haar is vroeg genoeg wanneer de kinderen uitvliegen.

Tot die tijd heb ik er geen bezwaar tegen om haar zo vaak mogelijk mee uit te nemen. Ik ben (helaas) te beweeglijk om een type te worden die graag thuis op de bank zit. Binnenkort gaan de dame en ik echt letterlijk op Latijns- Amerikaanse dansles met elkaar. Volgens mij word daardoor de lust in elkaar alleen groter.

Hoe is het met jou?
volg je verstand, gebruik je gevoel
@Heidi, vind het een moedige keuze en een goede lijkt me. Heb je zelf de knoop doorgehakt? Een relatie werkt sowieso beter als je allebei goed in je vel zit, en dat is bij Guus duidelijk niet het geval. Leun maar fijn tegen nieuwe aanbidder aan dan
Helemaal niks! Maar met een gesprek denk ik ook niet. Ik denk dat de beste optie is vissen haha. Nee, ik weet het niet nownow, ik weet maar 1 ding zeker. Ik wil het ook niet missen.

En, ik was ff pissig en gefrustreerd. Omdat alles er gisteren op leek dat we een date zouden hebben en hij dus vandaag contact met zijn ex heeft gehad en dit weekend de kleine jagertjes heeft. Tjah, ik ben dan ff compeet frusty. Maar ik weet ook heel goed dat de kleintjes volr gaan. Ik zou het niet anders willen. Vind het ook een goede reden hoor. Om af te zeggen. Maar toch, was wel ff teleurgesteld.

Hij heeft nu dus morgen voor gesteld. Ga denk ik zoizo wel heen. Maar weet nog niet hoe en wat. En, heb hem nog niets zeker gemeld. Hij wacht maar mooi even.
@highlander: wat een heerlijk berichtje. I like that, die rauwheid. Kan niet anders dan gniffelen om wat ik lees. Geniet ervan
Joos, hoe doe je dat, de duiven van het dak neuken tijdens een sportweekend waar al je mede sporters omheen hangen? het lijkt me de ultieme manier om een flinke huwelijks/sport rel te bewerkstelligen, way to go!

Jammer dat je het praten hebt opgegeven.

Nouwnouw, waarom laat je afkickminnaar niet gewoon op de plek van afkickminnaar staan? Nu wil je weer gaan daten en loopt het voor geen meter, ik neem aan dat er al eerder gedoe was en dat hij daarom op de afkicklijst staat?

Heidi, goed zo!

Als Guus niet meer de Guus is wie hij was, als hij raar gaat doen en jou een rotgevoel geeft dan is het klaar.

Wijn en tequilla in het DJ hock!! **heeft jaren 80 associaties hiero** wat heerlijk puberaal, geniet ervan!

Smalltalk, jij bent raar.
Jane, je speelt een spelletje door niet te antwoorden nu. Ik snap er echt niks van. Mijn insteek is in elke relatie dat ik wil dat mijn geliefde (of dat nu nr 1 of 2 is) me kent en accepteert zoals ik ben. En daar hoort dus ook bij dat ik om duidelijkheid mag vragen indien nodig. Waar ben je nou precies bang voor?
Rooss, I`m weird and I`m proud of it.

B.n.i. (bij nader inzien) Duiven van het dak :-o

Haha! Ja, jij bent standaard!
quote:karamella schreef op 18 augustus 2014 @ 16:46:

Jane, je speelt een spelletje door niet te antwoorden nu. Ik snap er echt niks van. Mijn insteek is in elke relatie dat ik wil dat mijn geliefde (of dat nu nr 1 of 2 is) me kent en accepteert zoals ik ben. En daar hoort dus ook bij dat ik om duidelijkheid mag vragen indien nodig. Waar ben je nou precies bang voor?

Klopt, ik speel een spelletje. Puur omdat ik ff zelf moet na denken. Maar waar ben ik bang voor? Dat hij omdat ik te gek op hem ben er een rem op zet. Of dat ik toch niet ietsje meer beteken voor hem dan alleen een losse lekker handig vrij dichtbij wonend neukertje.

Maar, ik kan zo niet door gaan, dat weet ik wel.
Cljane; Ik wil me nergens mee bemoeien, maar doe het toch. "Handig, dichtbij en gek op hem". Waarom zou hij iets veranderen in de situatie? Is hij gebonden? Zoek jij er dan ook lekker eentje bij, voor de weekenden die hij verhinderd is.
@Roos: Hahaha geweldige uitspraak.

Tja niet te geloven hoe we dat voor elkaar hebben gekregen. We hebben twee hotelkamers geboekt en zijn daar ook werkelijk voor onze sport geweest. Dat weet zo'n beetje iedereen bij onze clubs. Alleen wat er tussendoor gebeurde weet niemand.

Blijven ontkennen.

Dat staat toch in een rijtje van "hoe of wat bij vreemdgaan" :-)

Nr2 is druk bezig een nieuw weekend te boeken. Er moet alleen nog een leuke aanbiedingen met goed onderwerp mbt onze sport komen. Maar ik verdenk nr2 ervan zelf met een onderwerp aan te komen.
De keuze is absoluut goed, maar ik ben er al een week ziek van. Overgeven, geen hap kunnen eten, echt ziek. Voel me afschuwelijk, maar hoe dan ook, ik wist dat zodra ik er ongelukkig van werd, ik moest stoppen en die dag is nu gekomen. Jammer, maar dit was de deal met mezelf en ik weet dat het goed is.

Binnenkort ben ik jarig en ik wilde niet mijn verjaardag vieren met een steen op mijn maag. Dus moest ik knopen doorhakken, vroeg genoeg. Hij hoort daar niet meer bij.

Mijn energie heb ik voor iets anders nodig, niet voor een niet lekker lopende minnaarsrelatie of soort van vriendschap, die me niet geeft wat ik wilde. Mijn kelner bleek me te besodemieteren en er mist een enorme berg drank, dus nu accuut op zoek naar nieuw personeel en het lijkt allemaal te lukken. Guus boeide het maar matig, terwijl ik aangaf me zorgen te maken en niet lekker te zitten. Hij deed er niks mee, dat was de druppel.

Mensen staan ineens in rijen voor de kroeg voor de baan! Ook dat komt wel op zijn pootjes terecht.

En de DJ.. ja, ik weet niet waar het naartoe gaat. Ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, dat voel ik wel, maar ik vind de aandacht fijn en dat is nu belangrijk. Genieten is dubbel, maar die paar uurtjes in de disco en nieuwe vrienden maken en met allerlei leuke mensen te kletsen, doet me echt goed.

En nu de lijn met Guus weg is, heb ik ook niet meer het gevoel iemand te bedriegen. Danwel de DJ of Guus. Ik ben vrij!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Nadenken is geen spelletje, een spelletje is hem expres in het ongewisse laten om hem te laten bungelen, te straffen of "terug te pakken".

Waar moet je over nadenken?

Je lijkt 100 keer minder zen dan helemaal in het begin. Het wordt je te groot, je weet en ziet het niet.

Jane, je wil hem als nummer 1, dat gaat nooit gebeuren, zelfs niet als hij je verteld best verliefd op je te zijn.

Houdt het je de hele dag bezig? Voel je soms de wanhoop toeslaan? Heb je het gevoel dat je tegen een muur op probeert te rennen? Zet het je normale daggedoe op de rem?

Kap ermee, echt.
@jane. Ik lees jouw berichten met veel belangstelling. Het lijkt me nogal heftig wat dit allemaal bij jou teweeg brengt.

Kun je dat in je gewone leven er gewoon naast hebben?

Ik heb toch wel moeite met de dag erna. Jullie noemen het hier "landen" geloof ik. Daarna gaat het weer en kan ik het nuchter bekijken. Hoe gaat dat bij jou ?

En bij de rest van de vreemdgangers ??
Ja, het is heftig. Ik weet dat ik hem nooit als nr1 ga krijgen roos. Ik wacht nu weer op antwoord van hem. Al een uur bijna. Hij heeft het vlg ij nog niet gezien.

Ik probeer hem juist even te laten bungelen om rustig te worden roos.

Dingen moeten hier anders, dat is zeker. Dat ik zo niet door kan blijven gaan moge duidelijk zijn. Ik ben met je eens roos dat ik er in het begin veel beter in stond. Waarna het moeilijk werd, ik weer nu hter werd en nu weer even moeilijk heb met mezelf dan vooral.

Ja, ik denk veel aan jager, nee, het houd me niet tegen in mijn dagelijkse dingen. Alles loopt lekker door hier.

Joos, de laatste 2x had ik minder moeite met de landing. Omdat hij mij al vrij vlot appte daarna. Iets wat voorheem wel eens 3 dagen kon duren en dan heb ik er meer moeite mee.

Ik heb nog tot morgen om na te denken over wel of niet gaan vissen. Het gesprek aan gaan. Ik weet op dit moment nog niet wat ik daarmee doe.
Ik houd niet van pest spelletjes spelen (behalve dan de speelspelletjes in de slaapkamer). Ik uit mezelf hoe het echt is, wat ik voel, het is zoals het is, take iT or leave iT. Het lucht op om mezelf te zijn en dat ik mezelf niet in hoef te houden. En als ik een hyper moment heb op de app, dan waardeer ik mijn SV zo. Hoe we dan samen lachen om de situatie. Bij mij krijg je het hele pakketje. @jane... Jij bent ook een mooi pakketje, en dat hele pakketje moet gewaardeerd worden. Alles erop en eraan. Pest spelletjes niet nodig toch?
@jane: ik kan het echt niet meer volgen bij jou... alleen al om die chaos in je hoofd zou je eens voor jezelf moeten kiezen... Maar dat zeggen we al weken, voor jezelf kiezen... Helaas weet je nog niet wat dat inhoudt... Ik gun het je!

@uw weledele rooss: ja niet voor niks op de afkicklijst idd... Maar hij is m'n eerste minnaar he, 't is even wennen dat loslaten als iemand je steeds weer laat blijken hoe lekker die je vindt :p

Ik hou ook niet van spelletjes, wel van duidelijkheid, die vraag ik ook, krijg met moeite antwoord, paar vleierijwoordjes, maar nee... Niks voor mij als het niet bij mijn spel hoort
Heb als afleiding potentiële nieuwe online minnaar gezocht en gevonden en lekker gespeeld en geplaagd met elkaar, dat helpt!! :p
Jane, druk eens op het vergrootglas bij je eigen naam en lees al je berichtjes eens terug van de laatste week. De onrust spat er van af, je bent de hele dag bezig met Jager, 24 uur lang. Je schrijft hier de hele dag door.

Gaat het thuis echt niet meer meis? Vallen jij en je man weer terug in oude patronen? Besef je inmiddels dat je met hem niet oud gaat worden?
CL Jane helemaal eens met de dames je bent er veel meer mee bezig dan gezond voor je is. Juist door de feedback hier , kon ik mijn eigen handelen en verlangen beter zien. Herken ook veel van je moodswings en ergens afhankelijke gedrag tav zijn reacties. Spelletjes of half duidelijk zijn en vissen, pfff dat moet je denk ik echt niet willen in een relatie naast je relatie. Hoe klote en naar ik soms mijn ex nr 2 zijn antwoorden ook vond ben heel blij dat ik juist wel alles heb geuit. Dat is soms daardoor dingen heb verpest/ verspeeld jammer. Met mijn huwelijk is er al zoveel wat ik niet meer, uit, vraag deel. Juist met minaar over gehad dat het zeer belangrijk en goed is om aan te geven wat speelt en belangrijk is, ook al is dat soms vragen of verlangen naar iets wat niet kan of er niet inzit. Mijn echtgenoot begint nu wel zeg maar door te flippen, en kan het niet aan deze breuk. Mijn jongste is net geland van LOw land en ik ben even gevlucht van het praten/ opvangen van mijn man.

Rooss ik heb je een prive mailtje gestuurd met een vraag is dat aangekomen. Ik loop soms vast met de inbox.

Ook al is het pijnlijk juist openheid met je geheime geliefde is erg belangrijk.

High lander ik ben werkelijk altijd onder de indruk van je post, podverdulleme je hebt het best wel allemaal goed onder controle. En zoenen echt goed zoenen is zelf lekkerder en fijner dan seks. Nou ja dat vindt ik.
O ja Heidi ik ben pas twee maanden geleden gaan meelezen/ schrijven hier en jij en Guus waren best een topic. Goed dat je abrupt hebt kunnen stoppen omdat het je meer verdriet deed of niet meer gaf wat je erin zocht. En ja horeca personeel dat blijft altijd lastig echt lastig. heb ik zelf alweer een jaar of 25 ervaring mee.

Wel heel fijn dat je werkzaamheden daar zo goed lopen, top.
Jep, is aangekomen en ik heb ook teruggemaild

Nouwnouw, wat vindt je nu dan van de manier waarop eerste minnaar met je omgaat? Voel je je dan ook bespeeld of niet?
Jane, zo te lezen zit jij nog steeds in wat in een ander topic de bakvisflow word genoemd.

Bakvisflow
volg je verstand, gebruik je gevoel
@Heidi dikke knuffel, een moedig besluit. Ook al weet je dat je er ongelukkig van wordt, na zo'n geschiedenis samen is die stap een hele moeilijke..

@cljane.. Wake up meid.. Wat doe jij jezelf aan.. Ik ken mezelf als behoorlijk onzeker, maar jij bent daar nog een overtreffende trap in.. Dit kan niet goed gaan.. Zie je dan zelf niet dat je hangt aan de benen van de jager? Het maakt je zeer onaantrekkelijk.. Een last..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven