Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Roos, jij hebt dus daadwerkelijk een bikkel in bed gehad?!
pluk de nacht
Nu ik erover nadenk, een ex van me had ook zo'n hangzak. Een waterzak noemde hij dat. Beetje uitgerekt. Maar geen opmerkelijke inhoud voor zover ik heb geregistreerd.
pluk de nacht
Jullie zitten vandaag in de ballenbak?
volg je verstand, gebruik je gevoel
ook goedemorgen Highlander,
En die avatar van oranje doet ook al zoveel goeds!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Whahaha
Ballen daar heb ik wel verstand van. Een tijdje geleden was er een uitkomst van een onderzoek , het verband tussen de grote van de ballen en de zorgzaamheid van de man. Heb hier hilarische gesprekken over gehad met ex minnaar en ex man. Minnaar behept met kleine ballen en zeer gezinstrouw en zorgzaam, man grote ballen en nooit kunnen betrappen op zorgzaamheid. Nico Dijkshoorn heeft ook een leuke column over dit onderzoek geschreven. Wat is groot en wat is klein, voetbal groot of duiveneitje. Ik werd er balorig van.
Ik heb er de ballen verstand van, maar ik hou er wel van als je ze lekker in je hand kan laten rollen. Van die hele strakke vind ik geen bal aan.

Wel een leuk idee van Roodkapje om hier eens een balletje over op te gooien, hoewel er ook lezers zullen zijn die het geen bal kan schelen wat de voorkeur van iemand is, of dat het je geen bal aangaat wat zij vinden.

Geloof dat ik een beetje baldadig wordt van dit off-topic gesprek

Als ze opgewonden zijn wordt de zak toch strakker? Ik heb geen slappe zakken in bed gehad geloof ik
Nou Marana, ik vind exnr2 anders een knap slappe zak!

Gisteravond een ontdekking gedaan waar ik misselijk van ben.

* ontdekking even weggehaald, vrees te herkenbaar, sorry, in vlaag van verstandsverbijstering getypt. hou er normaal niet van als post weggehaald worden*
engel68@ he gedverdemme wat vreselijk naar voor je. Een troost het is je exnr2.
Engel

En zoals Loui al zegt, het is je EX en waarschijnlijk niet voor niks zo te lezen...
Ah vreselijk Engel! Wat voel je je dan naar he, als je dat soort dingen leest, ik herken het misselijke gevoel, bah! Concentreren op je werk is lastig dus? Je kunt er geen afleiding in vinden? Kun je wel werken dan vandaag?
Jeezz Engel...wat kl*te zeg! En hij leest hier ook mee zeker, anders kon je het er even uitgooien allemaal. Arrgghh zit je daar kopje onder te gaan in je teleurstelling en verdriet. Verdient hij niet hè!! En jij verdient beter!! Dat weet je!!
*....*
Maar het ging toch om een minnaar? Een zogenaamde nummer 2. En nu blijkt die niet helemaal oprecht te zijn. Dat risico heb je als je samen aan het liegen en bedriegen bent.
Engeltje, als hij maar niet de Naakte Klusjesman is. Daar zou mijn broek ook van afzakken

(probeer je toch even aan het lachen te maken)

Oh en Globe: heb je even pauze van het vastgebonden vrouwen beffen?
Geen domme dingen roepen als je het verhaal niet kent globe

Heb net ff geloept Engel, wat zal je je kl*te idd voelen als ik jullie geschiedenis teruglees. Sterkte.
Globe, lees de OP nog eens even:

"Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt."

Sterkte, Engel.
Engel

Marana, ballen worden idd strakker naarmate de opwinding stijgt. Maar het verschilt natuurlijk wel of ze op kniehoogte hangen of dat ze al redelijk hoog opgeknoopt zijn

(hmm, beetje raar zo, in 1 bericht...)
Theemok, ik zag daar staan 'voornamelijk'. Jij leest daar 'uitsluitend' vermoed ik.

Ik zal me eens even inleven in het geval Engel en de exnr2. Door de veelheid aan reacties nog niet gedaan.

Anouk, je gaat weer heerlijk OT met je opmerking. Die trouwens als een lul op een drumstel slaat, want het was Rary's fantasie, niet de mijne.
Globe, het gaat me om de toon en de muziek.
Fair enough globe, was een OT-opmerking.
Ik heb nog in geen enkel topic een zinvolle bijdrage van je gelezen globe, dus m'n verwachtingen zijn ook nu niet hoog gespannen.

Maar ik laat me graag positief verrassen door een post van je die op een normale toon geformuleerd wordt en ook inhoudelijk iets positiefs heeft bij te dragen aan de discussie.

Ik ben benieuwd...
Globe, jij bent heilig? Gefeliciteerd.

Anouk: ik weet het ja. ik wist het zelfs. Maar als die blauwe ogen mij zo oprecht aankeken dacht ik dat het aan mij lag en dat ik het fout had. Nu lees ik zwart op wit de echte gedachten. Dat is pijnlijk confronterend en kwetsend. Ben hels gewoon eigenlijk.

Maar nu? ik kan niets met de wetenschap. Liefst zou ik hem direct bellen. Mocht hij me nog niet herkend hebben (lijkt me niet) weet hij het alsnog.

misschien straks maar weghalen? wat is wijsheid? ben geloof ik even niet helder in mijn hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven