Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

quote:annemariem schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Iemand die al jaren getrouwd is kan gedesillusioneerd zijn, goede redenen (kinderen) hebben om niet meteen te kappen met een relatie en ooit met mooie intenties in het huwelijksbootje zijn gestapt. Iemand die gaat trouwen en er ondertussen stiekem op los neukt houdt zichzelf en een ander bijna welbewust een bord voor de kop.

Voor het eerste type kun je met een beetje goede wil nog wel respect opbrengen, voor die tweede not so much waarschijnlijk. Dat - plus eventueel schuldgevoel ten opzichte van het onwetende bruidje - neukt toch minder lekker, wat mij betreft althans.

Ach, ik heb het nu al 2 keer meegemaakt en beide keren gingen ze pas trouwen na jarenlange relatie met kinderen, dus zo zwart-wit is het niet.

Zoals vele verhalen. Want wat weten we nu helemaal over de vrouw van de minnaar van Nel? Misschien is zij ook wel psychopaat.
quote:Ano*k schreef op 21 september 2014 @ 21:58:

Nou je steekt bent hier prikkelend ook zonder minnaar hoor Roosje;)Ach ja, een mens moet toch wat!
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 21:58:Want wat weten we nu helemaal over de vrouw van de minnaar van Nel? Misschien is zij ook wel psychopaat.Hahaaa..! Laat je je toch diagnostisch verleiden hier Look? (sorry voor mijn "inval")
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 21:58:

[...]

Ach, ik heb het nu al 2 keer meegemaakt en beide keren gingen ze pas trouwen na jarenlange relatie met kinderen, dus zo zwart-wit is het niet.

Zoals vele verhalen. Want wat weten we nu helemaal over de vrouw van de minnaar van Nel? Misschien is zij ook wel psychopaat.

Tsja, goed punt..

Maar wat heeft het te maken met de vrouw van Nel's minnaar? Weten we niets van, net als van Nel's minnaar zelf trouwens. Maar het is gewoon een raar verhaal, vond ik (ook al omdat ik al loepend enkele posts geleden las dat deze man Nel had verteld dat hij zijn vrouw nooit over de affaire kon vertellen, want dan zou ze gek worden ofzo). In ieder geval een potentiële rode vlag. Dan kan het geen kwaad voor Nel om zich wat vragen te stellen, voor zover ze dat zelf nog niet doet. Om zelf te kunnen beoordelen of dat al dan niet het geval is.
pluk de nacht
Ik vond het vreemd dat de reden dat Nell's minnaar nog niet ging, mede lag in het feit dat zijn vrouw niet geloofde dat hij een ander had. Voor mij is het vreemd dat haar geloof hierover relevant is voor zijn handelen. Daar viel ik over. Op mij kwam het over als een smoesje.

Dat was voordat Nell postte over manipulatie en kleineringen.

Ik weet niet in hoeverre er een overlap is, daarvoor ken ik Nells situatie niet goed genoeg. Ik ga er vanuit dat er altijd meer is dan iemand hier schrijft maar ja, dat weet ik dan niet. Mijn punt was alleen, blijf kritisch naar wat hij zegt.
quote:courtisane schreef op 21 september 2014 @ 22:07:

[...]

Hahaaa..! Laat je je toch diagnostisch verleiden hier Look? (sorry voor mijn "inval")

Eh nee.. Dat was een loze kreet. Ik heb de helft van de "gepoefte" verhalen hier niet gelezen, dus ik weet niet op welke gronden ik een diagnose zou moeten baseren.

Maar ik vind het opmerkelijk dat er op een verhaal van iemand waar weinig details van bekend zijn, er zo heftig op gereageerd wordt. En bij het verhaal van een bekendere schrijfster hier, waarvan ik uit de context enigszins opmaak dat het voor de veiligheid van kinderen, het juist wel wenselijk is om ballen te hebben, dat er zo verschillend gereageerd wordt. En dat terwijl alle reacties gebaseerd zijn op maar 1 kant van het verhaal: de hier schrijvende minnares. Iets meer nuance zou wel gepast zijn vind ik. En aan de andere zijde: soms is ietwat wakker schudden ook wel eens fijn.

Maarreh, spuit 11, heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?
quote:roodkapjeendewolf schreef op 21 september 2014 @ 21:48:

@lena : jullie liefde spat van het scherm af en jouw kracht is dat je er vrede mee hebt maar het viel me op dat jij wel sceptisch bent in het verhaal van Nell.

klopt dat was dus daarom zoals hierboven staat.

Morgen heb ik het enorm druk. Anouk en Annemariem, nemen jullie dan even voor me waar?
Roos, ik was niet van plan 25 jaar te wachten hoor. Ben daar veel te ongeduldig voor En een minnaar nemen? Neem er gelijk 3!
quote:annemariem schreef op 21 september 2014 @ 22:09:

[...]

Tsja, goed punt..

Maar wat heeft het te maken met de vrouw van Nel's minnaar? Weten we niets van, net als van Nel's minnaar zelf trouwens. Maar het is gewoon een raar verhaal, vond ik (ook al omdat ik al loepend enkele posts geleden las dat deze man Nel had verteld dat hij zijn vrouw nooit over de affaire kon vertellen, want dan zou ze gek worden ofzo). In ieder geval een potentiële rode vlag. Dan kan het geen kwaad voor Nel om zich wat vragen te stellen, voor zover ze dat zelf nog niet doet. Om zelf te kunnen beoordelen of dat al dan niet het geval is.

Niks.

En alles natuurlijk. Hoe kan je zo fel zijn als je niks weet. Raar verhaal zeg je, maar je weet niks van de minnaar. Maar blijkbaar genoeg om te kunnen vertellen dat hij geen ballen heeft. Zwart-wit, zie je?
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 22:17:

[...]

Maar ik vind het opmerkelijk dat er op een verhaal van iemand waar weinig details van bekend zijn, er zo heftig op gereageerd wordt. En bij het verhaal van een bekendere schrijfster hier, waarvan ik uit de context enigszins opmaak dat het voor de veiligheid van kinderen, het juist wel wenselijk is om ballen te hebben, dat er zo verschillend gereageerd wordt. En dat terwijl alle reacties gebaseerd zijn op maar 1 kant van het verhaal: de hier schrijvende minnares. Iets meer nuance zou wel gepast zijn vind ik. En aan de andere zijde: soms is ietwat wakker schudden ook wel eens fijn.

Oh jee, ben ik nu een bekende minnares? LOL. Nee maar je hebt op het eerste oog gelijk hoor. In het begin kwamen exact dezelfde reacties bij mij als die jij nu geeft. Dat komt simpelweg omdat alles neerzetten echt niet gaat en stukje bij beetje je meer durft te vertellen. De poefs zijn wel essentieel maar ik vind het doodeng alles op het forum te laten staan.

Het heeft dus niets met bekendheid te maken maar denk ik meer met meer info en context hebben.
Look: fel? Pardon, maar wat vind jij zo fel aan mijn reacties dan?

Ik zeg nergens dat die man geen ballen heeft. Laat staan dat ik het vertel. Ik vraag Nel alleen of het 'misschien zo zou kunnen zijn dat hij moeite heeft met keuzes maken'.

En hoe summier ook, ik vind het wel een raar verhaal ja. Dat mag toch?
pluk de nacht
Tja, ik kan aan één kant de reacties op Nells verhaal ook wel weer snappen, wat ze schetst is gewoon niet zo fraai. Hoogzwanger met minnaar, beloften van samenleven nog vóór de geboorte, partners die een rad voor ogen gedraaid krijgen en ja, ik weet dat dat bij alle partners hier zo is maar net als seksen met een man-die-gaat-trouwen vind ik minnaren met een (hoog)zwangere-vrouw-van-een-andere-man nu ook geen prijsje verdienen.

Tel daarbij op dat de man zich aardig gierig heeft getoond en zich dus laat manipuleren door zijn vrouw en het wantrouwen is geboren. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat en dank god op mijn blote knietjes dat ik niet in deze situatie zit.
Tja Lena, misschien komt het nu een beetje over alsof ik de pik op jou heb, maar dat is niet zo. De details die ik dan wel van jou gelezen heb, het feit dat jij voorspelde hoe zijn feeks ging reageren, herkenning van bepaald gedrag en dat besproken hebben, redenen om te bedenken dat voogdij niet naar haar gaat, ik weet niet, het isoleren en haar tolereren, ik denk dan: hele kleine ballen. Als hij zijn kinderen voorop zet en jou als steun heeft, dan zou die minnaar van jou toch ook een knoop moeten doorhakken? Wat maakt het dat dat over tig jaar beter gaat? Dat is tig jaar je kinderen in een rotsituatie laten opgroeien...

Bekendheid bedoelde ik ook als meer gedeeld hebben hier. Vergeet ook niet dat niet iedereen even goed zijn verhaal op een forum onder woorden kan brengen. En dat sommige dingen er wat knulliger staan dan bedoeld wordt.

Anyway, ik ben klaar met zeiken voor vandaag. Mijn glas is leeg. Ajuus!
Ik was degene die Nells minnaar een slap hapje noemde. Mja, balloos dus zo je wilt.

Ik haal het ook maar uit de summiere postings van Nell. Ik heb gewoon nog bijzonder weinig positiefs gelezen over de man.

Behalve de mindblowing seks en het hand in hand zitten van hem met haar baby.
quote:annemariem schreef op 21 september 2014 @ 22:30:

Look: fel? Pardon, maar wat vind jij zo fel aan mijn reacties dan?

Ik zeg nergens dat die man geen ballen heeft. Laat staan dat ik het vertel. Ik vraag Nel alleen of het 'misschien zo zou kunnen zijn dat hij moeite heeft met keuzes maken'.

En hoe summier ook, ik vind het wel een raar verhaal ja. Dat mag toch?

Alle reacties bij elkaar roepen hetzelfde: denk je nou echt...??

En van mij mag je hoor. Laat je door mij niet tegenhouden

Rooss, tuurlijk, het verhaal is complete waanzin, waarom in godsnaam nog een kind op de wereld zetten. Het is allemaal niet zo fraai nee. Klopt.
Ik vat het niet persoonlijk op hoor, Look. Geen probleem.

Je reactie kleine ballen. Ik vat het zeker. Ik ben er zelf niet over uit omdat ik ook zo goed begrijp waarom hij niet gaat en ook dat lef nodig heeft. Ik vind het, net als jij, niet het juiste besluit geweest om terug te gaan en ik vermoed dat hij daar zelf inmiddels ook wel achter is. Maar de kinderen voorop zetten kan op verschillende manieren en dit is, voor nu, de zijne.
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 22:37:

[...]

Alle reacties bij elkaar roepen hetzelfde: denk je nou echt...??

En van mij mag je hoor. Laat je door mij niet tegenhouden

Rooss, tuurlijk, het verhaal is complete waanzin, waarom in godsnaam nog een kind op de wereld zetten. Het is allemaal niet zo fraai nee. Klopt.Dat wilde ik niet roepen hoor! Het is Nell van harte gegund dat haar minnaar de bezitter van een ferm en goedgevuld scrotum is en voor een fijn leven samen met haar en haar kindjes kiest. Maar het kan ook zijn dat hij toch zo balloos is als Roos daarstraks even vermoedde, en dan is het zinvol voor Nell om zelf een beetje kritisch te denken. Maar het kan ook zijn dat ze zich door de storm aan kritiek wat overdondert voelt, dus het is waarschijnlijk prettig voor haar dat jij een tegengeluid laat horen.
pluk de nacht
Minnaars zonder ballen..Vreemdgangers. Praat me er niet van. Ze verwachten van jou de wereld aan begrip voor hun sores(jes) maar oh wat blijft het stil als jij eens een keer een luisterend oor wil voor je eigen verdrietje.

Lang leve de sv!
Al dat gepraat over ballen maakt me nieuwsgierig. Iemand wel eens een stel echt afwijkende ballen getroffen bij een neukertje? Ik heb heel wat soorten penissen gezien, maar die ballen lijken me altijd hetzelfde.
pluk de nacht
Anne, mooi dan ben ik toch misschien een beetje nuttig geweest vanavond ? Kan ik rustig gaan slapen nu

(en dan niet spontaan allemaal gaan poefen hè! )

Edit: afwijkende ballen.. Hmm.. Ik heb wel eens een hele hangende zak in bed gehad. Ik ken eigenlijk alleen maar strakke zakken. Zou dat aan de ballen liggen? Zwiepte wel lekker
Hmm, Look, misschien waren het hele zware ballen..
pluk de nacht
Ik bedacht me juist dát die ballen allemaal zo verschillend zijn. En de zak eromheen is er ook in vele uitvoeringen.
Oranje, oh ja? Misschien heb ik tot nu toe dan te weinig aandacht gehad voor ballen. Ik ga er eens extra aandacht aan besteden deze week.
pluk de nacht
Heb wel eens een man in bed gehad met 1 bal. Ook heeeel vaak één met een flink litteken erop en een man met een werkelijk enorme pik en dito ballen.

Zag er geweldig uit maar als ik ernaar wees begon hij al te gillen. Beetje overgevoelig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven