Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 01 oktober 2014 @ 21:13:

[...]

Jij nog niet visser. Word eerst maar eens kapitein. Of bootsman:Pzijn daar opleidingen voor ?
hoe ouwer, hoe gekker..............
quote:Ano*k schreef op 01 oktober 2014 @ 21:13:

[...]

Jij nog niet visser. Word eerst maar eens kapitein. Of bootsman:P

Ja hallo, ho eens even! Je wordt niet zomaar bootsman hoor!

Haddock: we kunnen ook gewoon doen alsof het wel zo is, gewoon lekker faken ;)
@lotje.. Hij klinkt niet echt als een lot uit de loterij he?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
nee ik wordt geen bootsman of kapitein.

ik ben en blijf gewoon klussenman :-)
@anouk : zwart is tegenwoordig taboe
Je bent toch niet die naakte klusjesman ?
quote:Ano*k schreef op 01 oktober 2014 @ 20:21:

Zwarte piet hè Look.. Nou misschien kunnen we een groepje Sahara-gangers verzamelen en eens een bezoekje brengen aan die Black Edition parenclub? Wachten we even Sense haar koffiedate af, geven we Oranje nog wat speelruimte met haar nr. 1, Heidi laat Guus een paar daagjes waarnemen in haar kroeg... En dan hoppa, 5 december. Kom maar binnen met je knecht en vergeet vooral je pepernoten niet.

Tja shit hee, ben ik weer de spelbreker... Ik doe niet aan parenclubs. Ik ben weer zo'n zeikwijf die eerst mentale connectie enzo nodig heeft voordat dat hoppetee.. Maar ik wens jullie veel succes, ik hoor de verhalen wel

Roodkapje, tja.. Dat gevoel heb ik inderdaad al een tijdje. Ook al wel besproken met minnaar. Maar ja, die mentale klik is er wel. En de seks was ook zeer ok. En wat nu als er wel een oase in de Sahara ligt, dan is nu stoppen toch ook best wel zonde.. Dus ik wik en ik weeg en laat me ompraten. Maar eigenlijk zou er gewoon een slechtnieuwsgesprek moeten plaatsvinden. Misschien. Wellicht. Ofzo.
Sense, als ie leuk is, gewoon doen!

Hij is toch niet gestuurd als plaatsvervanger he?
quote:roodkapjeendewolf schreef op 01 oktober 2014 @ 21:48:

Je bent toch niet die naakte klusjesman ?

eg nie ik ben de "normale" die gewoon betaald wil worden voor zijn harde werk in euro's

dit jaar besta ik als klusjes bedrijf 20 jaar joepie

heb nog nooit sex gehad met " klanten" ...........
quote:Lookolook schreef op 01 oktober 2014 @ 21:57:

Sense, als ie leuk is, gewoon doen!

Hij is toch niet gestuurd als plaatsvervanger he?

Stom he.. Ik weet niet of ik hem op die manier leuk vind.. Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik hem f2f zag.. En ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken zeg maar.. Niet te vergelijken met LD qua uiterlijk of persoonlijkheid..

En dat van die plaatsvervanger is mij wel door het hoofd geschoten, maar ik weet dat dat niet zo is..

Klein detail.. Hij is afgelopen zomer getrouwd.. Zijn vrouw schijnt te weten dat hij enkele malen per jaar buiten de deur snoept
Lotje, wat ontzettend moeilijk lijkt me jouw situatie met je man. Een zwaar vooruitzicht natuurlijk ook voor de toekomst. Triest dat de kinderen niet meehelpen met de zorg.

Als je nr. 2 je een rotgevoel bezorgd op zo'n frequente basis, wat is er dan nog leuk aan hem? Is het dan niet op een gegeven moment tijd hem de deur uit te zetten? Sterkte.

Sense, wat een verrassing zomaar opeens een potentiële SV. In tegenstelling tot de rest ben ik meer van het: doe het vooral rustig aan. Je was monogaam met LD, dat betekent dat seks vooral nog in je hoofd en lijf met hem gekoppeld is. Dan kan de eerste keer met iemand anders best een heftige emotionele impact hebben. Hoeft natuurlijk niet, ligt er een beetje aan hoe je in elkaar steekt op dit punt.

Bella, dat is even andere koek dan de indruk die hij vorige date gaf.

Ik word niet geil van sinterklaas of zwarte pieten maar wel van een baardje van een paar dagen en die roe biedt ook potentie
Look, waarom zo moeilijk doen? Plan gewoon een afspraak, kijk hoe het voelt en voel je het brandende zand dan ga je lekker weer naar huis maar breken de Niagara watervallen door dan kan je losgaan. Waarom niet kijken hoe het op het moment voelt?
Hoe zou het trouwens met Janjurk zijn? Die zat toch ook op het wachtbankje? Of heb ik gemist hoe het afgelopen is?
Ik ben stout, mag ik nou de roe? Please?
Van mij wel oranje maar ik ben persoonlijk ook meer van het ondergaan dan van het uitdelen ;)
Look: ik heb nog nooit een voet in een parenclub gezet. Het lijkt mij totaal niet iets voor mij, maar zou niet uitsluiten er een keertje een kijkje te nemen. Gewoon, omdat het kan;)

Lena: deze week meer geluk hoop ik qua afspreken met BV?

Sense: niet denken maar doen! No time like the present. De herfst is begonnen en het spinnerag dient geruimd! Leuk toch hoe hij je spontaan verleidt...! Gun jezelf dit nou gewoon
Ik ben het helemaal met je eens Lena..

Zelfs als ik er over nadenk past in mijn beeld alleen seks met LD

Maar daar moet ik ooit wel vanaf zien te komen .. Het is nog vers..

JJ zit al een jaar of vier op het wachtbankje....
Anouk, tot nu toe nog niet helaas. Hoe is het met de studie? Psychologie toch? Bevalt het nog steeds?

Sense, het komt vanzelf wel weer en dan voel je wel of je er klaar voor bent. Maar flirten is altijd leuk!

poeh vier jaar en ook geen uitzicht op verandering?
quote:lenabakker schreef op 01 oktober 2014 @ 22:31:

Ik word niet geil van sinterklaas of zwarte pieten maar wel van een baardje van een paar dagen en die roe biedt ook potentie ik zal me morgen eens niet scheren , wie weet heb ik dan meer succes als ik het zo hoor ..........
quote:oranjexx schreef op 01 oktober 2014 @ 22:40:

Ik ben stout, mag ik nou de roe? Please?

volgens mij mag de Roe niet meer net als zwarte piet.

dus zal je het met de staf moeten doen ..............
Klusser, weet je een beetje waar dit topic over gaat? Of zit er cement achter je voorhoofd?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het wachten is nu op jouw relevante bijdrage. En vol verwachting klopt ons hart zullen we maar zeggen..
excuus zal even op de achtergrond mee gaan lezen tot ik weet hoe het werkt.

dank
quote:lenabakker schreef op 01 oktober 2014 @ 22:48:

poeh vier jaar en ook geen uitzicht op verandering?Geen idee, ik zal hem eens mailen
Volgens mij is de saharaperiode voorbij. Of zou het de drank zijn? Kom, ik ga maar eens een peuk roken..
Heeft net de meest domme serie gekeken die er bestaad en een bak snoep leeg gesnoept. (Gelukkig vlogen de kilo's er toch al vanzelf af) dus tjah hoe zielig is dat allemaal.

Morgen maar even goed afleiding zoeken! En nu maar weer proberen de oogjes te sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven